UCLA در اخبار 24 ژوئن 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 4 تیر 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

Kevin Love مرتکب $500,000 به UCLA گروه روانشناسی | آسوشیتد پرس

Kevin Love isn't کاهش خود را فشار به منظور بالا بردن آگاهی بهداشت روان. کلیولند کاوالیرز رو به جلو است که صریح خود را در مبارزه با هراس و اضطراب متعهد $500,000 خود را از طریق بنیاد به دانشگاه UCLA گروه روانشناسی در روز دوشنبه.... "هنگامی که قهرمانان مانند کوین جلو آمده و سهم خود را از آسیب پذیری آن می درخشد نور را در اضطراب و افسردگی کمک می کند که دور تراشه در کلاله گفت:" میشل the polka dot dolls یک UCLA استاد در روانشناسی و روانپزشکی و biobehavioral علوم است.

چه جان بولتون کتاب جدید نشان می دهد | KPCC-FM "AirTalk"

"من فکر می کنم این بوده است که داستان پس از استیضاح به دلیل آن شناخته شده بود که بولتون به حال سوال از مغلوب ساختن پیشی جستن. بنابراین در حال حاضر که این کتاب است و پاک شده است به بیرون آمدن من فکر می کنم ما در حال رفتن به شروع به گرفتن مقدار زیادی بیشتر در پاسخ به این که در پشت صحنه نگاه کنید چه چیز بازی گفت:" UCLA مت بررتو (approx. 3:30 علامت).

FDA کاسته ممنوعیت اهدای خون از مردان همجنسگرا; شد آن را به اندازه کافی است ؟ | واشنگتن پست

"من فکر می کنم این مهم است که این ممنوعیت واقعا ریشه در نگرش تبعیض آمیز و مبتنی بر ترس و نه علم. این ترس بسیار واقعی در روزهای اولیه بیماری ایدز" گفت: دانشگاه UCLA ایان هالووی (approx. 1:50 علامت).

واجد شرایط ایمنی حفاظت از ظهور به عنوان نقطه اشتعال | نیویورک تایمز

"این یک پیام که ارسال می شود در این موارد — که افسران می تواند نقض حقوق مردم با مصونیت از مجازات" گفت: Joanna شوارتز یک استاد حقوق در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس که نوشته شده است به طور گسترده در دکترین. "است که ظالمانه به مردم و باعث مردم را به عمل می کنند."

چگونه به اصلاحات در پلیس لس آنجلس | KPCC-FM "را دو"

"مردم با من صحبت کرد که زندگی در وات جامعه بودند بسیار روشن است که آنها می خواهند اجرای قانون وجود دارد. آنها علاقه مند هستند در هر نوع از ناپدید شدن و یا لغو ، اما آنها نمی خواهند اجرای قانون وجود دارد با یک دست سنگین" گفت: دانشگاه UCLA Jorja جهش (approx. 19:55 علامت).

بیشتر تست نگرانی بیشتر به عنوان NBA قصد دارد آن بازگشت | Los Angeles Times

دکتر آنه W. Rimoin استاد اپیدمیولوژی در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت گفت: ... بزرگترین خطرات برای انتقال از شخص به شخص مخاطب و NBA بهداشت و پروتکل های ایمنی را به طول های بزرگ رفته برای محدود کردن بازیکنان از های فضاهای با کارگران که در حال زندگی در خارج از قرنطینه. (Rimoin نیز به نقل از HuffPost.)

L. A. می افتد کوتاه از وعده به خانه 15,000 افراد بی خانمان | Los Angeles Times

هر چند به معنای موقت استراتژی تغییر است که موجب ساده بودن و اخلاقی روشن گفت: Randall کوهن استاد در دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی که همکاری و نوشت: یک گزارش در مورد پتانسیل برای coronavirus به نابودی بی خانمان ها ، "افرادی که سن نباید اجازه داد به بی خانمان" کوهن گفت. "آنها سزاوار یک شانس برای زندگی کردن وقت خود را در عزت و شاید به گسترش است."

کالیفرنیا مردم را به پوشیدن ماسک | گاردین (انگلیس)

"این واقعا کمک کنید که شما تا به حال برخی از این گروه های تفکر است که با پوشیدن یک ماسک صورت اولین گام در ظلم و ستم و یا کمونیسم" به گفته دیوید هایس-باتیستا یک اپیدمیولوژی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است.

آخرین COVID-19 تحولات | KPCC-FM "AirTalk"

"این یک چیز خوب را انجام دهد. این نوع از بدنه دوربین رویکرد استفاده شده است در فرودگاه ها در سراسر جهان... ما با استفاده از این نوع از دوربین های مادون قرمز در بیمارستان در سراسر کالیفرنیا بیش از حد" گفت: دانشگاه UCLA دکتر دیوید Eisenman.

چگونه coronavirus بازیابی در حال تغییر است شهرستانها | بلومبرگ CityLab

"اگر شما لازم نیست که بار بزرگ از مردم در حال حرکت در همان زمان حمل و نقل می شود واقعا گران است و نه یک راه بسیار موثر برای حرکت مردم" گفت: Brian Taylor, یک استاد در موسسه مطالعات حمل و نقل در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است.

هنگامی که موج دوم بود ؟ | خانه داری خوب

جاناتان فیلدینگ, MD, MPH, استاد بهداشت و درمان سیاست و مدیریت در UCLA و سابق بهداشت عمومی مدیر لس آنجلس می گوید خانه داری خوب است که برخی شهرهای ایالات و مناطق مختلف نشان می دهد تنوع در موارد جدید است که باعث می شود آن را سخت به درک آنچه یک "موج" است. این ایده از یک موج می آید از منحنی در یک نمودار نشان می دهد که چگونه بسیاری از موارد وجود دارد که در شیوع; منحنی به نظر می رسد مانند یک موج اگر بیشتر و بیشتر مردم تبدیل به بیمار (این همه مربوط به "مسطح منحنی").

خطر ابتلا به کروناویروس ممکن است پایین تر از ما فکر می کنیم | Mercury News

خطر مطالعه توسط دکتر راجیو Bhatia, بالینی, استادیار مراقبت های اولیه و سلامت جامعه در دانشگاه استنفورد و دکتر جفری Klauser کمکی استاد اپیدمیولوژی در UCLA نگاه در دسترس عموم مورد بروز داده برای هفته پایان مارس 30 در 100 متحده بزرگترین شهرستان به عنوان متحده شروع به بازگشایی... "ما شگفت زده شدند که چگونه کم خطر نسبی بود" Klausner گفت.

L. A. شهرستان نظر انتقال 20 میلیون دلار برای اجاره امداد | سرویس خبری شهرستان

Kuehl و ریدلی-توماس استناد به یک گزارش توسط UCLA Luskin موسسه نابرابری و دموکراسی پیش بینی است که به عنوان بسیاری از 120,000 خانواده ها با 184,000 کودکان می تواند خود را قادر به پرداخت اجاره و اخراج به عنوان یک نتیجه از COVID-19 بیماری همه گیر.... "حتی قبل از همه گیر تعداد کسانی که precariously قرار تکان دهنده بود" گفت: Gary Blasi, یک UCLA استاد بازنشسته از قانون که نویسنده این گزارش است.

هنگامی که آن را امن برای دیدن پدربزرگ و مادربزرگ من? | سالم

افراد سالمند در نظر گرفته شود در معرض خطر بیشتر وقتی که می آید به Covid-19 چون شانس بیشتری برای آنها خواهد شد بیشتر به شدت بیمار از یک فرد جوان می گوید: کاترین Melamed, MD, مربی بالینی ریوی و مراقبت بحرانی پزشکی در مرکز پزشکی UCLA در سانتا مونیکا.... "کارشناسان نمی به طور کامل درک چرا. درست است که همانطور که سن, سیستم ایمنی بدن و افزایش چشمگیر و بسیاری از بیماری ها و یا عفونت ها بدتر در افراد مسن," او می گوید.

در جستجوی داود پادشاه را از دست داد امپراتوری | New Yorker

فینکلشتاین را باز کرد تا نظم و انضباط به بزرگتر پرسش از چگونه مردم حرکت می کند و می گوید فرم. ویلیام Schniedewind یک استاد مطالعات کتاب مقدس در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس به من گفت: "او فوق العاده متفکر اصلی و همچنین واقعا درخشان بود. اما او همچنین کسی که در تلاش برای برنده شدن در این بازی از بورس. بنابراین او تخمگذار حقایق بر روی زمین است."

آخرین مطالب