UCLA در اخبار 29 ژوئن 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 9 تیر 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

ناسا جدید مریخ نورد را برای پیدا کردن سرنخ از سیاره آب | علوم

به عنوان مریخ نورد رول در کنار دریاچه پایین یک رادار نافذ زمین نصب شده بر روی آن حلقه را آتش ضبط پژواک است که نشان می دهد بافت رسوب تا 10 متر زیر سطح. "ما خواهید بود با ایجاد یک غول روبان از داده ها می گوید:" دیوید پیج یک دانشمند سیاره ای در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس و ساز معاون محقق اصلی. بازتاب می تواند کمک به تعیین اینکه آیا این دریاچه آب باز و یا پوشش داده شده در یخ.

ایالات متحده زنبورداران ترس برای آینده خود | اخبار بی بی سی

مایکل رابرتز مدیر اجرایی در رزنیک مرکز قانون مواد غذایی و سیاست در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس مدرسه از قانون می گوید که دولت باید بیشتر به پلیس آمریکا عسل بخش. "کافی وجود دارد هماهنگی بین سازمان های دولتی به پلیس عسل تقلب در یک راه است که آن را موثر," او می گوید.

کالیفرنیا پاک کردن برنامه های انرژی عمدتا به نفع ثروتمندان | Los Angeles Times

یک مطالعه جدید از یک تیم از محققان UCLA روشن متفاوت اما مرتبط — جلوه ای از نابرابری. به رهبری اریک فورنیر مدیر پژوهش در دانشگاه UCLA کالیفرنیا مرکز پایدار جوامع تیم مورد تجزیه و تحلیل انرژی با استفاده از داده ها برای هر کد پستی در لس آنجلس, خانه را به بیش از 10 میلیون نفر است. آنها دریافتند که افراد ساکن در مناطق بیشتر احتمال دارد به "جوامع محروم" ... با استفاده از نیمی به همان اندازه انرژی به طور متوسط به عنوان افراد ثروتمند در مناطق.

کالیفرنیا آثار به Confederates و استعمارگران پاییز | Los Angeles Times

مارکوس شکارچی صندلی آفریقایی آمریکایی مطالعات در UCLA گفت: او فکر می کند این مجسمه در حال سقوط در چنین اعداد بزرگ و با کمترین مقاومت مواجه نسبت به سال گذشته به دلیل سفید مردم و دیگران که نه سیاه و سفید در حال پیوستن به تظاهرات و کمک به آنها را خراب کردن. او همچنین معتقد است که مردم مجبور به ماندن در خانه در طول همه گیر نمی تواند چشم پوشی فلوید کشتن و حرکت آن را برانگیخت.

مطالعه تایید مردانه نگرانی در مورد پوشیدن ماسک | داستان خام

"که مرگ آنها را انتخاب می کنید ؟ Covid-19 یا تیراندازی پلیس گفت: Vickie Mays, استاد, سلامت, سیاست و مدیریت در دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی. "ما آمریکایی های آفریقایی تبار که کشیده از فروشگاه شده اند که به دستور پلیس و فروشگاه نگهبانان به جلو و ماسک خود را به پایین و یا به ماسک خود را خاموش است."

من ترجمه 'ووهان خاطرات' به تقویت نویسنده صوتی | واشنگتن پست نظر

(تفسیر نوشته شده توسط دانشگاه UCLA Michael Berry) من شروع به ترجمه "ووهان خاطرات" در اواخر ماه فوریه زمانی که بسیاری از جهان در عین حال به covid-19 جدی است. من احساس نیاز مبرم به دریافت کلمه زنگ خطر را به صدا به طوری که مردم در همه جا می تواند به درک بهتر از این ویروس مخوف. یکی از پیام من امید جهان خواهد شنیدن چیزی بود که یک صدای واقعی از شجاعت مانند تلفن های موبایل. و در حال حاضر در صورت ادامه تهدیدات آنلاین و خشونت نیش نیش صدای حلقه کردن و حتی بیشتر قدرت.

چرا کالیفرنیا COVID-19 موارد صعودی? | گاردین (انگلیس)

"من فکر می کنم تقریبا هر جای عجله برای بازگشایی," دکتر گفت: "آن Rimoin متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه لس آنجلس است. "و ما به عنوان بازگشایی البته ما در حال رفتن برای دیدن موارد بیشتر." (Rimoin نیز به نقل از KTTV-تلویزیون و سان Diego Union-Tribune.)

چگونه این بیماری همه گیر ما تاثیر می گذارد سلامت روان | ایسنا

"این بیماری همه گیر است واقعا یک حمله همه سلامت روانی و به خصوص برای افراد جوان... وقتی شما جوان تر هستید موضوع را به فشار همسالان. شما نگرانی در مورد آینده شغلی خود ایجاد روابط. و من فکر می کنم این بلاتکلیفی که ویروس ارائه واقعا می افزاید: توهین به جراحت" گفت: دانشگاه UCLA Dr. Gary کوچک (تقریبا. 1:50 علامت).

مقابله با پلیس تظاهرات و قدرت | KCET-تلویزیون "شیراز متصل"

"در این لحظه در حال حاضر اوج شخصی و حرفه ای تجارب در زندگی آینده هم می گوید:" فعال حقوق مدنی و UCLA مدیر از سیاست پروژه اسحاق Bryan. در این قسمت از "من آنجا بودم" برایان توصیف کمک به رهبری یک زندگی موضوع اعتراض در خارج از لس آنجلس شهردار اریک Garcetti محل اقامت و چرا تجربه محوری لحظه برای او. یک هفته زودتر او دچار آسیب های در دست اجرای قانون در یکی دیگر از اعتراض. آنچه اتفاق می افتد در این زمان ؟

متحده دیدن نمایشی COVID-19 سنبله | ایسنا

"وضعیت: در حالی که ما موفق شده اند برای پهن کردن منحنی تا حدودی زود به همه گیر ما نیاز به درک که این همه گیر است... آن را ندارد با کلیک بر روی و خاموش مانند یک سوئیچ نور. بنابراین در حالی که برخی از قطعات را تحت تاثیر قرار, اول, بقیه کشور است که در حال حاضر تحت تاثیر قرار. متاسفانه ما در حال حاضر نیاز به تجدید نظر در آنچه که ما می رویم به انجام" گفت: دانشگاه UCLA دکتر دیوید هایس-Bautista (approx. 2:37).

زنان باردار ممکن است در معرض خطر بالاتر از COVID-19 | KABC-تلویزیون

"بارداری به خودی خود و به طور طبیعی در تست استرس. شما یک افزایش در حجم خون. شما باید یک کاهش در فشار خون. نه به ذکر است سیستم ایمنی بدن شما" گفت: دانشگاه UCLA دکتر یلدا افشار.

عدم فاصله منجر به ایالات متحده COVID-19 موارد افزایش | ایسنا

تجمع جرم در حال حاضر در حال افزایش است و افزایش تعداد افراد به خصوص جوانان جمعیت تمایل به نگه داشتن اجتماعی فواصل گفت: ژانگ Zuofeng استاد اپیدمیولوژی و کاردانی دین پژوهشی با دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. "برخی از آمریکایی ها باقی می ماند بسیار مقاوم به پوشیدن ماسک در اماکن عمومی و در نتیجه آنها نمی توانند به خوبی از خود محافظت کنند و مردم در اطراف آنها. این عامل مهم دیگری است که منجر به رکورد بالای روزانه را افزایش می دهد" ژانگ گفت: Xinhua.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن