UCLA در اخبار 4 ژوئن 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 15 خرداد 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

چگونه پلیس درمان مردم رنگ | KPCC-FM "را دو"

"من فکر می کنم آن را احتمالا یک حد برآورد برای آمریکایی های آفریقایی تبار چرا که آمریکایی های آفریقایی تبار باید یک سابقه طولانی بی اعتمادی با پلیس گفت: دانشگاه UCLA برندا استیونسون (approx. 18:15 علامت).

بسیاری از مردان سیاه ترس پوشیدن ماسک بیش از coronavirus | آمار

"که مرگ آنها را انتخاب می کنید ؟ Covid-19 یا تیراندازی پلیس پرسید:" Vickie میز یک استاد برجسته حوزه سلامت, سیاست و مدیریت در دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی که در مطالعات بهداشت و نابرابری شده است و پیگیری حوادث که در آن مردان سیاه پوشیدن ماسک اذیت شد. "ما آمریکایی های آفریقایی تبار که کشیده از فروشگاه شده اند که به دستور پلیس و فروشگاه نگهبانان به جلو و ماسک خود را به پایین و یا به ماسک خود را خاموش است."

کالیفرنیا پرانتز برای موج دوم coronavirus | Los Angeles Times

"ما هنوز در موج اول" گفت: دکتر رابرت Kim-Farley پزشکی اپیدمیولوژی و بیماری های عفونی متخصص در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی. "ما مسطح منحنی. اما مسطح منحنی یک شمشیر دو لبه: شما باید اجتناب شود سربار یک سیستم بهداشت و درمان است که واقعا اصلی بهداشت عمومی هدف است. اما در همان زمان به این معنی است که شما در حال حاضر طول این منحنی را برای یک دوره طولانی تر از زمان."

به عنوان ادامه تظاهرات در بسیاری از هالیوود باقی مانده در حاشیه | واشنگتن پست

"واضح است که بازیکنان بزرگ در هالیوود آیا آنها شرکت های بزرگ و یا بخش های از شرکت های بزرگ نیاز به نگاه خود را در آینه در حال حاضر و از خود می پرسند در مورد درجه که آنها بخشی از مشکل و یا بخشی از راه حل" گفت: Darnell, شکار مدیر دانشگاه UCLA رالف J. Bunche مرکز آمریکایی مطالعات و نیروی عمده گزارش سالانه تنوع در هالیوود اشاره به استودیو مدیران و افراد دیگر در قدرت است.

COVID-19 خطرات مرتبط با تظاهرات پلیس تاکتیک | KPCC-FM "AirTalk"

"من به ویژه نگران آن است که ما در حال رفتن به جامعه انتقال این ویروس به دلیل تظاهرات. تظاهرات هستند لازم, کاملا, و من نه در همه توصیف نیاز به کاهش تظاهرات. آنچه من به دنبال تشویق یک رویکرد کاهش آسیب به طوری که کمتر مردم آلوده COVID-19 در طول تظاهرات که ممکن است رخ دهد" گفت: دانشگاه UCLA دکتر دیوید آیزنمن (approx. 1:00 خوانده شده را علامت. آیزنمن نیز به نقل از CNBC و آسوشیتد پرس).

در خانه ماندن به معنی قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا | علمی آمریکا

اگر چه مقررات فدرال در ایالات متحده آمریکا به موجب پیشرفت های چشمگیر در کیفیت هوای داخل سالن هوا باقی می ماند تا حد زیادی غیر قابل تنظیم. بسیاری از آلاینده ها در حال حاضر بیشتر متمرکز داخل ساختمان ما از خارج از آنها. "مردم فکر می کنم که هوای در شهرستانها است که می گوید:" Yifang زو یک آلودگی هوا محقق در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. "اما معمولا داخل سالن هوا بدتر است."

گاز اشک آور پرتاب قوطی می تواند باعث آسیب جدی | فردا نیوز

دکتر راسل Buhr استادیار پزشکی در بخش ریوی و مراقبت های ویژه در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA گفت: فاکس نیوز بدون توجه مناسب حمله آسم در آورده با مواد محرک در گاز اشک آور می تواند کشنده باشد. Buhr نیز دقیق چگونه گاز اشک آور و اسپری فلفل را "نشان خطرات بهداشتی."

Q&A با دانشگاه UCLA جدید ورزشی کارگردان مارتین Jarmond | جنوب کالیفرنیا اخبار گروه

"این ردیف 1 نهاد عمومی در کشور است. شما نمی دانید که هنگامی که شما در حال رفتن به فرصت را به بخشی از چیزی بزرگتر از خودتان است که به ویژه در آن راه است که نخبگان. برای من فرصت و چالش حفظ UCLA بودن نخبگان بلکه ساختمان در آن طبقه تاریخچه و سنت و ساختمان است که چگونه ما در حال حرکت رو به جلو در آینده بود که واقعا فریبنده به من" [گفت: دانشگاه UCLA مارتین Jarmond].

چگونه تظاهرات در حال تحول است | KABC-تلویزیون

"من احساس بهتر است. مردم بسیج. آنها اعتراض مسالمت آمیز است. آنها اجازه جهان می دانم که آنها تا به حال به اندازه کافی. آنها خسته شده و آنها می خواهند برای دیدن تغییر" گفت: دانشگاه UCLA تایرون Howard.

تفنگ قیمت سهام و چک پس زمینه در حال افزایش | بازار

"وجود دارد برخی از اسلحه فروش که اتفاق می افتد بدون بررسی زمینه که کاملا قانونی است. اگر شما خرید یک تفنگ از کسی که نمی فدرال فروشنده مجاز, شما لازم نیست برای رفتن از طریق یک چک پس زمینه. و شماره دو آن را هر کسی که می رود از طریق یک چک پس زمینه در نهایت کامل فروش. بنابراین ما لازم نیست که اعداد کامل اما ما باید بررسی زمینه اطلاعات" [گفت: دانشگاه UCLA آدام وینکلر].

انقراض جمعی در حال شتاب دانشمندان گزارش | نیویورک تایمز

"این است که افزایش قابل توجهی در آنچه ما به طور معمول از فکر به عنوان در معرض خطر" گفت: Daniel Blumstein یک بوم شناس در دانشگاه کالیفرنیا در لوس آنجلس بود که درگیر در تحقیق ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن