UCLA در اخبار مه 1 سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 14 اردیبهشت 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

آنچه که وام گیرندگان باید بدانید در مورد پرش ادم تنومند و بدقواره پرداخت | وال استریت ژورنال

استوارت گابریل استاد امور مالی و مدیر Ziman مرکز املاک و مستغلات در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس پیشنهاد درخواست در مورد گزینه های برای بازپرداخت معوقه افزایش به یک استاد راهنما و یا فراتر از آن اگر شما در حال گرفتن جواب و مذاکره برای آنچه شما می خواهید. "من توصیه نمی نشستن بر روی دست های خود را در حال انتظار برای وام دهنده برای تماس با شما" گفت: آقای گابریل.

محققان خودداری از قضاوت در مبارزه با مواد مخدر تبلیغ به عنوان COVID-19 درمان | KNBC-تلویزیون

مواد مخدر توسعه یافته برای درمان ویروس ابولا در حال حاضر در حال منادی از سوی کاخ سفید به عنوان یک امکان "تغییر بازی" در جستجو برای یک COVID-19 درمان است. اما UCLA محققان در آزمایش های بالینی برای remdesivir در حال ساخت هر گونه نتیجه گیری نشده است. "این قطعا یک گلوله نقره ای یا گلوله سحر و جادو" دکتر اتو یانگ از UCLA مرکز پزشکی گفت: NBCLA من-تیم است.

تام هنکس اهدا پلاسما به UCLA | Los Angeles Times

هنکس همچنین شامل یک فریاد به UCLA و همچنین عفونی-بیماری اپیدمیولوژی آن Rimoin که در خدمت به عنوان یک استاد سلامت عمومی و مدیر مرکز جهانی و مهاجر سلامت در دانشگاه. هفته گذشته این بازیگر قرار دادن یک تماس به عمل در توییتر برای کمک به UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت و دیوید گفن دانشکده پزشکی را COVID-19 پاسخ سریع طرح که با هدف ارائه منظم تست غربالگری آنتی بادی و سلامت روان پشتیبانی از اولین پاسخ دهندگان و کارکنان بهداشت و درمان در سراسر لس آنجلس. (همچنین: Rimoin مصاحبه شد در KNBC-TV.)

برخی خوش بینانه در مورد امکان COVID-19 درمان | MSNBC را "11 ساعت با برایان ویلیامز"

"این فوق العاده است ، آنچه ما واقعا نیاز به گسترده تست. این چیزی است که ما به دنبال داشته شده است و امید برای مدت زمان طولانی. و این مهم است که برای تست و نه فقط آن دسته از افرادی که علامتی اما کسانی که بدون علامت" گفت: دانشگاه UCLA آن Rimoin (approx. 2:40 علامت).

دوم-هفته سقوط' زمان خطر برای برخی از بیماران | واشنگتن پست

این ویروس ممکن است کشتن سلول های که خط کیسه هوا از ریه ها که نگه داشتن آنها را باز و اجازه می دهد برای تبادل اکسیژن و دی اکسید کربن و گفت: راسل G. Buhr های ریوی و مراقبت های ویژه پزشک در رونالد ریگان UCLA مرکز پزشکی.... در برخی از نقطه بدن به سادگی نمی تواند به بازسازی سلول های آن به سرعت به عنوان آنها می میرند, او گفت:, و یک وضعیت پایدار تبدیل تهدید کننده زندگی. که همچنین ممکن است کمک به توضیح دهد که چرا covid-19 بیماران می توانند معطل هواکش تا چهار هفته بسیار طولانی تر از دیگر بیماری های تنفسی, او گفت:.

چرا مردم احساس تخلیه توسط قرنطینه | Los Angeles Times

استیو کول یک UCLA محقق که مطالعات اثرات فیزیولوژیکی از تنهایی گفت: فعالانه به دنبال ارتباط اجتماعی ضروری است به ماندن نه تنها از نظر احساسی سالم اما از لحاظ جسمی سالم به عنوان افراد منزوی از یکدیگر است. در کار خود او در بر داشت که احساس تنهایی باعث سیستم ایمنی بدن برای افزایش پاسخ التهابی. که پاسخ های مفید برای مبارزه با عفونت های باکتریایی, اما آن را نیز ایجاد می کند آنچه که او خواستار یک "کود" برای بیماری های دیگر مانند سرطان و آلزایمر و بیماری های قلبی عروقی.

بازگشایی کالیفرنیا در تابستان نیاز به تغییرات گسترده | Los Angeles Times

دکتر رابرت Kim-Farley پزشکی اپیدمیولوژی و عفونی-بیماری متخصص در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی گفت که او انتظار دارد که در مرحله 2 به رخ می دهد در اواسط ماه ژوئن تا ژوئیه پس از یک کاهش قابل توجهی در موارد. کیم-Farley انتظار مرحله 3 به رخ می دهد در اطراف ماه آگوست یا سپتامبر و مرحله 4 آمده ممکن است تا اواسط یا اواخر 2021. شل کردن از قوانین ممکن است قبل یا بعد از بسته بر روی تعدادی از coronavirus موارد, او گفت:.

یک شیرجه عمیق در تماس با دیجیتال ردیابی برای COVID-19 | KPCC-FM "AirTalk"

"من فکر می کنم آن را به چالش کشیدن به شما به عنوان ذکر شده, از آنجا که شما باید اطمینان حاصل شود که کلاس های درس به اندازه کافی بزرگ هستند و به صندلی دانش آموزان شش فوت از هم جدا. آنها را مجبور به پوشیدن facemasks و همانطور که شما اشاره چالش برانگیز ترین چیز این است که احتمالا می شکند که در آن دانش آموزان می خواهند برای رسیدن به دوستان خود گفت:" دانشگاه UCLA کارین Michels (approx. :30 علامت). (Michels نیز نقل در LAist.)

چرا خیساندن تا خورشید به درمان COVID-19 نیست یک ایده روشن | Healthline

"خطرات محافظت نشده قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش [ماوراء بنفش] تابش از خورشید و داخل سالن برنزه تخت شناخته شده و پشتیبانی شده توسط یک مقدار گسترده ای از ادبیات پزشکی گفت:" دکتر سارا هوگان بهداشت علوم بالینی استاد در, دیوید گفن دانشکده پزشکی و یک متخصص پوست در مرکز پزشکی UCLA سانتا مونیکا. هوگان گفت: Healthline که قابل قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش از خورشید و برنزه داخلی "یک عامل خطر قابل اجتناب" به صورت پیمانکاری مرگبارترین شکل سرطان پوست ملانوم و همچنین nonmelanoma سرطان پوست. آن را نیز یک نگرانی برای پیری زودرس پوست خود را.

CLooking آینده به کالیفرنیا بهبود اقتصادی | دادگاه, اخبار, خدمات

دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس, اقتصاددان جری Nickelsburg گفت: اعضای کمیته این بیماری همه گیر را پاک 2.2 میلیون شغل در دولت و افزایش نرخ بیکاری به حدود 17 درصد است. "بهبود اقتصادی خواهد بود سریع تر به دلیل چگونه تقاضا محدود شده است" گفت: Nickelsburg که همچنین هدایت UCLA Anderson هوا. "اما آن را تا پایان سال 2022 به بازگشت به 2019 سطح اشتغال."

هابل عکس ها نشان می دهد دنباله دار شکستن از هم جدا | بین المللی کسب و کار بار

دیوید Jewitt, یک استاد علوم سیاره ای و ستاره شناسی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس اشاره کرد که های مختلف و تعداد قطعات می تواند ناشی از عوامل متعددی است. "ظاهر خود تغییرات قابل ملاحظه ای بین این دو روز به طوری که آن را کاملا دشوار است برای اتصال نقطه" او در بیانیه ای گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن