UCLA در اخبار, مارس 12 سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 23 اردیبهشت 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

گفتگو با UCLA رنه Tajima-Peña | Rafu Shimpo

فیلمساز رنه Tajima-پنا است تهیه کننده", آسیایی, آمریکایی," پنج بخشی PBS سری که پخش خواهد شد در آوریل 11 و 12. در UCLA, او استاد, آسیایی, آمریکایی, مطالعات مدیر مرکز EthnoCommunications و دارنده فارغ التحصیلان و دوستان از آمریکا و نسب وقف صندلی. او یک نامزد جایزه اسکار برای مستند "که به کشته شدن وینسنت چانه؟"

تولید کننده پرده های برقی خودرو ساخته شده برای یکی | نیویورک تایمز

"مفهومی آن را حس می کند" گفت: Juan Matute معاون مدیر موسسه مطالعات حمل و نقل در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. "اما چه به لحاظ اجتماعی مطلوب و سازگار با محیط زیست مفید لزوما شخصا مطلوب است."

حل و فصل ممکن است بهترین بازی برای ایالات متحده زنان, تیم فوتبال | واشنگتن پست

UCLA قانون پروفسور استیون بانک که دارای تخصص در کسب و کار و قانون مالیات و می آموزد در یک سمینار در فوتبال قانون نیز می بیند عقل در حل و فصل و اشاره کرد که ایالات متحده در منطقه قاضی Gary R. Klausner حاکم منتقل اهرم به ایالات متحده آمریکا فوتبال. "هیچ سوال وجود دارد که بین [30 آوریل و مه 1 پس از حکم] زنان به طور بالقوه از دست داده و میلیون ها دلار" گفت: بانک اشاره به این تیم را تعقیب حدود 67 میلیون دلار پرداخت کنند. "این واقعیت سخت است."

آنچه بیماران جوان و پیر یاد می دهد ما در مورد کوروناویروس | Los Angeles Times

"هر کسی در هر سنی می تواند آلوده گفت:" دکتر تیموتی Brewer, یک متخصص بیماری های عفونی و اپیدمیولوژی در دانشگاه UCLA. "اما ما شاهد نتایج بسیار متفاوت در آنچه اتفاق می افتد پس از مردم آلوده هستند."

COVID-19 تبعیض قائل نیست | ایسنا

"من فکر می کنم آن را فقط به ما نشان می دهد که گسترش این ویروس مهم نیست که چگونه مراقب شما هستند اتفاق می افتد. و این یک لحظه بسیار مهم برای همه به درک که هیچ کس ایمنی بدن به این ویروس مگر اینکه آنها تا به حال آن را — و آن را کاملا متفاوت سوال ما بحث خواهیم کرد و بعد گفت: دانشگاه UCLA آن Rimoin. (Rimoin نیز در مصاحبه دوباره در سی ان ان در اینجا و اینجا و همچنین در MSNBC و فاکس اخبار کسب و کار.)

بافندگی برای آخرالزمان | نیویورک تایمز

"من قصد دارم به بیرون رفتن در اندام و می گویند که پس از آخرالزمانی شاخه ای از داستان های علمی تخیلی است که در آن ما در حال رهبری گفت: [UCLA] دبورا Nadoolman Landis یک هالیوود طراح صحنه و لباس و مد محقق است. "من فکر نمی کنم هر کسی می خواهد به نگاه مانند Neo از 'ماتریکس' در حال حاضر. من فکر می کنم مردم می خواهید برای گرفتن دوزی دستمال و کوک آنها را با هم یک بلوز — چیزهایی که زیبا و نرم است که به کمک با احساس امنیت در یک زمان است که بسیار ناشناخته است."

کالیفرنیا بازگشت برای حمایت از مستند نشده farmworkers | Los Angeles Times

"ما آمده اند راه طولانی از سال 1994 و سرپا نگه داشتن. 187 گفت:" ویکتور Narro پروژه مدیر برای UCLA کار مرکز بود که درگیر با این نظر سنجی با اشاره به یک سال 1994 کالیفرنیا ابتکار به انکار دولت خدمات عمومی مانند آموزش و پرورش و بهداشت و درمان به مردم در این کشور غیر قانونی است. "من فکر می کنم این فقط نکات برجسته آن است."

دوربین های مادون قرمز می تواند نقطه یک تب اما ممکن است آهسته COVID-19 | سیمی

"شما نمی توانید انتظار تب و علائم غربالگری به هر نوع ادم اندازه گیری می گوید:" جیمی لوید-اسمیت استاد در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس که مطالعات گسترش در حال ظهور بیماری های عفونی. "Covid-19 به نظر می رسد گسترش کاملا موثر توسط افرادی که سخت به تشخیص این راه است." Lloyd-اسمیت یک مطالعه منتشر شده در ماه فوریه است که ساخته شده است در مدل های چگونه به خوبی علامت و بدون ریسک فاکتور غربالگری مشغول به کار در طول 2014-16 شیوع ابولا. برای Covid-19 او به این نتیجه رسیدند که حتی در بهترین سناریو غربالگری برای علائم مانند سرفه یا تب و یا درخواست از مردم درباره امکان قرار گرفتن در معرض این بیماری را از دست ندهید بیش از نیمی از افراد آلوده.

چرا coronavirus مرگبار برای بسیاری از سیاه پوستان در لس آنجلس ؟ | کال مسائل

Countywide یکی در پنج ساکنان سیاه بود و مبتلا به آسم در برخی از نقطه در زندگی خود را که بالاترین نرخ در میان عمده نژادی و قومی به جز بومیان آمریکا با توجه به دانشگاه UCLA کالیفرنیا سلامت مصاحبه بررسی.... استیون والاس که انجام تحقیقات در مسابقه و پیری در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت گفت: سیاه ساکنان لس آنجلس هستند بیشتر احتمال دارد به خط مقدم کارگران به زندگی در multigenerational مسکن و به فقیر دسترسی به هر دو coronavirus تست و بهداشت و درمان از ساکنان سفید.

بیمار گرفته ونتیلاتور پس از UCLA انتقال پلاسما | KABC-تلویزیون

دانشگاه UCLA کارآزمایی بالینی از پلاسما برای درمان COVID-19 بيمار استفاده شده است در 30 نفر تا کنون.
"ما تا به حال افرادی که انجام داده اند بهتر است. ما تا به حال افرادی که می ماند همان. آن را سخت به بگویید که با چنین تعداد محدودی از بیماران دریافت کرده اند که این نقاهت پلاسما," گفت: دکتر الهام Ziman رئیس دانشگاه UCLA پلاسما مطالعه برای درمان COVID-19 بيمار.

COVID-19 ساخت تنهایی اپیدمی حتی بدتر | زمان

چقدر سود احساسی شما از ارتباطات مجازی ممکن است به طرز فکر خود می گوید جنی Taitz دستیار بالینی استاد روانپزشکی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. "اگر ما نوشتن یک دوست پیام کوتاه, ما," او می گوید: "ما در حال رفتن به قادر به لذت بردن از و یا مزه مزه دوز ارتباط است که آنها در حال ارائه ما."

چه افرادی که زندگی می کنند از طریق بیماری های همه گیر و جنگ مشترک | متوسط

دیگران معتقدند که مردم واقعا باید ظرفیت خود را به تغییر ذهن و رفتار. "این است که قطعا ممکن است برای تغییر شخصیت خود را و آن را اتفاق می افتد به سرعت می گوید:" Gary کوچک, M. D., مدیر دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس طول عمر مرکز و نویسنده از ضربه محکم و ناگهانی یک کتاب در مورد قدرت مردم را مجبور به اتخاذ عادات جدید از ذهن است.

راه های بسیاری COVID-19 تشدید نابرابری | NPR "gamespot"

"اولین هفته از ماه مارس L. A. شهرستان در بخش بهداشت و درمان عرضه شده در اولین نقشه از COVID موارد است. و همه آنها واقع در غرب L. A. است که درآمد بالا منطقه و... برخی از مردم گفت: ممکن است عبور از جوامع اقلیت به طور کامل. و من گفتم: یک دقیقه صبر کنید. که زمان اختیاری و درآمد برای سفر به اروپا به آسیا است ؟ " گفت: دانشگاه UCLA دکتر دیوید هایس-Bautista (approx. 5:40 علامت).

هنگامی که و چگونه دانش آموزان به مدرسه ؟ | KPCC-FM "AirTalk"

"همانطور که شما به درستی اشاره کرد در ابتدا وجود داشت فکر کردم که شاید کودکان کمتر تحت تاثیر کمتر عفونی. اما آخرین اطلاعات و آخرین تحقیقات حمایت کرده اند کمی متفاوت تصویر" گفت: دانشگاه UCLA کارین مایکلز (approx. 6:15 علامت بزنید.)

UCLA پرستار سهام خود تجربه | KPCC-FM "را دو"

"من واقعا امیدوارم که سالمندان را در خانه بمانند و از اقدامات احتیاطی و افرادی که واقعا نیازی به بیرون رفتن را در نظر بگیرید واقعا فکر می کنم در مورد ماندن صفحه اصلی" گفت: دانشگاه UCLA گلپر Jaime (approx. 35:30 علامت).

کارشناسان نگران سلامت نابرابری رشد خواهد کرد | Gothamist

در ضمن چاندرا فورد مدیر مرکز مطالعه و نژاد پرستی و عدالت اجتماعی و سلامت در UCLA گفت: اعضای شورای شهر است که مقامات دولتی باید سعی کنید تا اطمینان حاصل شود که جوامع مبتلا به COVID-19 نمی شوند موضوع را به سطوح بالاتر از پلیس و دستگیری به عنوان وثیقه در نتیجه ویروس — چیزی وجود دارد در حال حاضر شواهد در نابرابری که در گرفتن مجازات های NYPD اجتماعی فاصله نقض.

14,000 زندگی می تواند ذخیره شده در هر سال اگر کالیفرنیا کربن خنثی | علم فردا

محققان از دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس منتشر شده از یک مطالعه است که می تواند در خدمت به عنوان یک راهنما برای دولت مقامات برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و آلودگی هوا تا سال 2050 به طور قابل توجهی. اگر دولت به دنبال دستورالعمل از تحقیقات در مورد 14,000 زندگی خواهد بود را نجات داد سالانه کارشناسان می گویند. Yifang زو یک استاد در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت و یکی از نویسندگان این مطالعه می گوید که رسیدن به هوای پاک و زندگی سالم باید بایسته نیست یک بیماری همه گیر از مردم قبل از شروع به نشان دادن عمل است.

چگونه به خلاص شدن از شر زگیل با نوار مجرای | خودی

آن را ممکن است برای HPV به گسترش از طریق تماس پوست به پوست در تماس است, اما از آن خواهد شد خیلی بیشتر احتمال دارد برای شما برای دریافت آلوده اگر شما تا به حال برش و یا دیگر شکستن در پوست مانع است. چرا که HPV اهداف این لایه بازال اپیدرم به نام بازال کراتینوسیت. یک برش یا دیگر باز ارائه می دهد یک مسیر مستقیم به لایه های پوست می گوید: سارا Hogan, M. D., متخصص پوست در مرکز پزشکی UCLA سانتا مونیکا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب