UCLA در اخبار, مارس 13 سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 24 اردیبهشت 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

'آمریکایی های آسیایی تبار' docuseries بررسی تعصب و پشتکار | آسوشیتد پرس

رنه Tajima-پنا یک سری تولید کننده و استاد مطالعات آسیایی آمریکایی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس به حال این کار به یاد ماندنی از تصمیم گیری چگونه به مناسب دهه از تاریخ را فقط در پنج دقیقه. او شروع شد و با ورود چینی کارگران راه آهن در 1800s. "ما شروع به در یک زمان که در آن ما هنوز هم می تواند پیدا کردن افراد اگر آنها فرزندان با تصاویر و عکس" Tajima-پنا گفت. "از یک طرف وجود دارد انتخاب که داستان ما احساس می شد مهم ترین بگویید. از سوی دیگر این تلویزیون است. ما باید مطمئن شوید که این چیزی است که watchable و مخاطب می تواند تعامل با."

افزایش افزایش بیکاری می تواند لرزش و اقتصاد و سیاست برای سال | ایسنا

دانشجویان که فارغ التحصیل خواهد شد در بهار تقریبا به طور قطع برخورد خواهد شد بدترین بازار کار در حداقل یک دهه است. بر اساس تجربه از کسانی که شروع به کار در اوایل رکود آنها به احتمال زیاد به صورت پایین تر شروع حقوق از افرادی که فارغ التحصیل در طول کوپن با توجه به تحقیقات توسط اقتصاددان Till von Wachter از دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است.

33 چیزهایی که شما لازم نیست برای خرید در طول همه گیر | Las Vegas Review-Journal

تیموتی آبجو یک اپيدميولوژی استاد در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس گفت: بورسی که خرید دستکش لازم نیست. "که قصد ندارم به شما کمک کند در هر راه" گفت و اشاره کرد که "هیچ مدرکی وجود ندارد که" نشان می دهد که دستکش مفید هستند چرا که آنها هنوز هم می تواند آلوده و نمی خواهد شما را از دست زدن به صورت خود را و دهان.

کالیفرنیا برنامه برای ردیابی مسافران برای ویروس شک و تردید عمل | نیویورک تایمز

"این گزارش یک مثال خوب از این چالش تلاش برای استفاده از سفر غربالگری برای مهار و جلوگیری از انتقال بیماری همه گیر" گفت: دکتر تیموتی آبجو یک استاد پزشکی و اپیدمیولوژی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است.

بیماران بیماران حتی ضد قفل معترضان | واشنگتن پست نظر

(تفسیر نوشته شده توسط دانشگاه UCLA دکتر نینا Shapiro) به عنوان covid-19 مرگ و میر در ایالات متحده افزایش می یابد, تظاهرات در برابر همه گیر کاهش اقدامات نیز افزایش یافته است. در هفته های اخیر برخی از تظاهرکنندگان حتی کارگردانی خود را به خشم در پرستاران تماس آنها را دروغگو جعلی پرستاران و بدتر است. این پرسنل پزشکی که جان خود را به خطر روزانه کمک به بیمار بهبود می یابند و برگزاری کسانی که می میرند. بیش از 9000 مراقبت های بهداشتی کارگران قراردادی این ویروس با توجه به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری و حداقل 27 کشته شده اند.

همه گیر تبدیل شده است و بسیاری از نظریه پردازان توطئه | کشف

"خوب وجود دارد شواهدی وجود دارد که تئوری های توطئه شکوفا در طول زمان بحران می گوید:" یوسف Pierre روانپزشک و محقق در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در دانشگاه UCLA. "هنگامی که ما احساس نا امنی ما اغلب به دنبال اطلاعات فراهم می کند که یک توضیح برای وقایع پر هرج و مرج."

UCLA مطالعه نشان می دهد نیاز به پرداخت مرخصی استعلاجی | KNBC-تلویزیون

"این درست در مرکز در بین ما نگه داشتن همه و سالم نگه داشتن اقتصاد عملکرد.... من فکر می کنم ما باید کاملا به نگرانی که این کمک به گسترش" گفت: دانشگاه UCLA جودی Heymann.

Coronavirus: یک متخصص بپرسید | KPCC-FM "را دو"

"اگر چه این سالن های اضافی در حال باز کردن آن را نمی خواهید به کسب و کار به عنوان معمول است. بنابراین فاصله اضافی مورد نیاز خواهد بود بین مشتریان پوشیدن چهره خود را پوشانده اند و نه داشتن تعداد زیادی از مردم نشسته در اطراف در اتاق انتظار ضد عفونی بالا-سطوح تماس" گفت: دانشگاه UCLA دکتر رابرت Kim-فارلی (approx. 19:00 علامت).

UCLA دانشمندان ایجاد اولین نقشه راه انسان از عضله اسکلتی توسعه | Scienmag

یک تیم چند رشته ای از محققان در Eli and Edythe Broad مرکز پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی پژوهش در UCLA توسعه داده است برای اولین بار از نوع خود نقشه راه چگونه انسان عضله اسکلتی توسعه از جمله شکل گیری سلول های بنیادی عضلانی.... "از دست دادن عضلات به علت پیری یا بیماری اغلب ناشی از ناکارآمد سلول های بنیادی عضلانی" گفت: آوریل Pyle نویسنده ارشد این مقاله و یک عضو از گسترده سلول های بنیادی مرکز تحقیقات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب