UCLA در اخبار, مارس 15 سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 26 اردیبهشت 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

پلیس لس آنجلس پلیس جامعه ساخته شده است که ساکنان احساس امن تر, مطالعه می یابد | لس Angeles بار

اداره پلیس لس آنجلس را امضا جامعه محور برنامه مانع جرم و جنایت و ساکنان احساس امن تر در تحولات مسکن با تثبیت باند مشکلات و مشکل روابط با اجرای قانون با توجه به مطالعه انجام شده توسط محققان UCLA... "مردم احساس آن را امن تر به خارج از معاشرت با مردم و استفاده از فضای سبز گفت:" Jorja جهش یک باند متخصص و استاد مددکاری اجتماعی در دانشگاه UCLA که در این مطالعه منجر نویسنده. "زندگی آنها به معنای واقعی کلمه تغییر CSP."

UCLA-چراغ مطالعه شناسایی جدید سرطان کبد درمان | سرویس خبری شهرستان

یک UCLA-چراغ مطالعه منتشر شده در یکشنبه شناسایی خط اول سرطان کبد درمان است که به طور قابل توجهی بهبود می بخشد شانس بقا برای بیماران. مطالعه منتشر شده در مجله پزشکی نیوانگلند تمرکز بر کارسينومای کبدی, شایع ترین نوع سرطان کبد و در آن یافت می شود که بیمار در معرض خطر مرگ است با کاهش 42 درصد از طریق مواد مخدر ترکیبی از "atezolizumab یک ایمونوتراپی مواد مخدر است که افزایش دفاع طبیعی بدن و bevacizumab ضد رگ زایی مواد مخدر است که مانع از رشد تومورها' رگ های خونی است." (UCLA دکتر ریچارد فین نقل شده است. همچنین: Xpress پزشکی)

SAG-AFTRA شیپور خاموشی فیلدینگ به کمک در بازگشایی با خیال راحت | انواع

"COVID-19 همچنان جدی ترین تهدید سلامت برای همه کسانی که می خواهند و نیاز به بازگشت به کار. بنابراین در حال توسعه دستورالعمل برای حفاظت از سلامت مردم به عنوان کار می کنند یک عنصر حیاتی از بازگشایی این مهم صنعت" [دانشگاه UCLA دکتر جاناتان] فیلدینگ در بیانیه ای گفت.

تاثیر coronavirus در کالیفرنیا اقتصاد | KPCC-FM "را دو"

"من فکر می کنم که یک چیز است که همه ما باید برای تحقق بخشیدن به این است که این رکود اقتصادی است که واقعا متفاوت از قبلی رکود است که کاهش در تقاضا برای کالاها و خدمات است چرا که ما در حال مبارزه با یک مراقبت های بهداشتی بحران" گفت: دانشگاه UCLA جری Nickelsburg (approx. 6:00 علامت).

خطرات ناشی از کوروناویروس سوپر پخش | CBS This Morning

"به خصوص برای افراد بدون علائم است. کسانی که مردم ما تماس بگیرید 'سوپر فرستنده است.' آنها را آلوده می توانید بسیاری از مردم" گفت: دانشگاه UCLA زو-فنگ ژانگ.

عجیب و غریب مورد مرگ گفته می شود ناشی از نفت CBD | معاون

"من به یاد داشته باشید با دیدن هر مورد دیگر گزارش های مرتبط با cannabidiol اما گفته شده که ما نمی دانیم چه چیز دیگری در cannabidiol محصولات است که ممکن است همراه با این نوع از اختلال" گفت: Ziva کوپر یک داروشناس و مدیر تحقیقات در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس شاهدانه که تحقیقات ابتکار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب