UCLA در اخبار مه 20, 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 31 اردیبهشت 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

چوبکاری کار نمی کند | Vox ستون

بنابراین از من خواست پاملا Hieronymi یک استاد فلسفه در دانشگاه UCLA که در مطالعات اخلاق و مسئولیت اخلاقی (و که در خدمت به عنوان یک مشاور در جای خوب) آیا پارک مرکزی تقبیح می شد ارائه نوعی از ارزش توسط فریاد در همه آنها تلقی می شود اقدام خطرناکی. "این بسیار بعید است" Hieronymi می گوید. فراتر از این واقعیت که بشود نیست و اغلب کار به عنوان در نظر گرفته شده Hieronymi نقل های غیر معمول منبع: جودیت مارتین, قوانین و مقررات کارشناس بهتر شناخته شده به عنوان از دست داده است ، "یکی از اصول اساسی این است که به فرض بهترین فرد دیگر" او می گوید. (همچنین: KTTV-تلویزیون)

UCLA فیزیکدانان توسعه جهان بهترین بیت کوانتومی | فضا روزانه

یک تیم از محققان در UCLA به تنظیم یک رکورد جدید برای آماده سازی و اندازه گیری بیت کوانتومی یا qubits داخل یک کامپیوتر کوانتومی بدون خطا. تکنیک های آنها را توسعه داده اند آن را آسان تر برای ساخت کامپیوترهای کوانتومی که بهتر کلاسیک رایانه برای کارهای مهم از جمله طراحی مواد جدید و داروسازی.

کالج, رویاهای میان همه گیر | ABC "Nightline"

"من نسل اول [دانشجو]. فقط با من از رفتن به کالج را منعکس من زندگی نه فقط برای من بلکه برای هر کس پس از من" گفت: Jennifer صوت [که برنامه ای برای ثبت نام در UCLA].

ترافیک راه اما آلودگی هوا? نه زیاد | NPR

"ما نمی نیاز به یک بیماری همه گیر به تنفس هوای پاک" می گوید Yifang زو استاد در فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. "وجود دارد یک راه پایدار برای یک جامعه برای رسیدن به یک جهان پاک در آینده است. ما نیاز به انجام بیش از ما در حال انجام در حال حاضر است."

جنوب کالیفرنیا ضربه سخت تر توسط COVID-19 از شمال استان ها | وال استریت ژورنال

Ninez پنک مدیر مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت در دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس گفت: در سراسر کشور آفریقایی-آمریکایی و لاتین جوامع دچار نرخ غیر منتظره ای بالا از عفونت. "عدم دسترسی به مراقبت های بهداشتی و همچنین با آن نامتناسب بار از برخی شرایط مزمن برای جوامع از رنگ گرفتن که تشدید و یا چرخید بیشتر در مکان هایی مانند لس آنجلس" خانم پنک گفت. (همچنین: شهرستان ونتورا ستاره)

تطبیق با زندگی در انزوا | ایسنا

"یادگیری چگونه به زندگی در این نوع اجتماعی خفتبار نوع یک چیز جدید به ما گفت:" استیو کول یک محقق ژنتیک در UCLA. او گفت: تنهایی نیست فقط یک روانی کسری; می توان آن را یک فیزیکی بیش از حد. "ما به معنای واقعی کلمه بیشتر احتمال دارد به مرگ بیشتر احتمال دارد به سرطان بیشتر احتمال ابتلا به حملات قلبی بیشتر احتمال دارد به بیماری آلزایمر و بیشتر در معرض عفونت های ویروسی که ما تنها هستیم."

واکسن آزمایشی را نشان می دهد نتایج دلگرم کننده | KPCC-FM "AirTalk"

"پس حق با شماست. این مطالعه مثبت اولیه, اعلام نتایج, هر چند نتایج موقت از فاز یک دادگاه گفت:" دانشگاه UCLA دکتر دیوید Eisenmann (approx. 1:40 علامت).

UCLA مطالعه با هدف کاهش COVID-19 شدت در مردان | Santa Monica روزانه مطبوعات

محققان UCLA راه اندازی یک جدید کارآزمایی بالینی است که با استفاده از یک هورمون suppresser معمولا استفاده می شود برای درمان مردان مبتلا به سرطان پروستات به کمک به بهبود نتایج بالینی برای مردان مبتلا به COVID-19. فاز 2 دادگاه را ارزیابی اگر به طور موقت سرکوب هورمون های مردانه را کاهش می دهد شدت COVID-19 بیماری با کمک به بیماران خارج از بیمارستان سریع تر کاهش نیاز به لوله گذاری و بهبود میزان مرگ و میر. (UCLA دکتر متی Rettig نقل شده است. همچنین: اخبار شهر خدمات)

L. A. شهرستان دیدم سنبله در افراد در حال مرگ در خانه در مارس | LAist

اما این افزایش در مرگ و میر نیز می تواند نسبت به افراد در حال مرگ در خانه از COVID-19 یا مرگ ناشی از حملات قلبی و سکته مغزی است زیرا آنها اجتناب بیمارستان گفت: کارین Michels, استاد اپیدمیولوژی و صندلی در UCLA.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب