UCLA در اخبار مه 27 سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 7 خرداد 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

اقتصادی مورد LGBT equality | لس آنجلس تیغه

"من مطالعه همجنسگرایان نابرابری به یاد بگیرند که چگونه آن را به پایان می گوید:" [دانشگاه UCLA M. V. لی] Badgett. آخرین کتاب او در تلفات اقتصادی از همجنسگرایان تبعیض اقتصادی مورد همجنسگرایان و برابری است که نه تنها در دسترس مخاطبان عام اما آموزش هوشمند اقتصاددانان بیش از حد. جانت یلن محبوب سابق رئیس و نایب رئیس فدرال رزرو در طول دولت اوباما و در حال حاضر برجسته همکار در موسسه بروکینگز تماس کتاب "چشم باز در آن حوزه جهانی...باید به عنوان خوانده شده برای همه کسب و کار رهبران و سیاست گذاران است."

میکروب ها که در تبدیل تاریخ | وال استریت ژورنال

(مقاله نوشته شده توسط دانشگاه UCLA Jared Diamond) البته شده اند وجود دارد بسیاری از "صرف" همه گیر در تاریخ بشر بیماری است که باید گسترش بیشتری به آرامی بیش از مناطق بزرگ اما اثرات آنها شده است عمیق. در طول تاریخ ثبت شده و در حال حاضر در باستان شناسی ثبت نمونه های فراوان از میکروب ها تولید بالا مرگ عوارض و اجتماعی و تحول سیاسی با گسترده اثرات آن بر اقتصاد محلی, تجارت, مهاجرت استعمار و فتح.

چگونه L. A. شهرستان شد coronavirus کانون | Los Angeles Times

"منطقه خلیج احتمالا آن را نمیفهمد هر چه زودتر و به همین دلیل منطقه خلیج شبیه آن بدتر شد و زود گفت:" UCLA اپیدمیولوژی دکتر تیموتی آبجو. "من فکر می کنم L. A. بود کمی پشت S. F. و برخی از مناطق اطراف آن در منطقه خلیج ... و در حال حاضر ما شاهد عوارض بعد از آن است." (UCLA Paul Simon نیز به نقل از).

L. A. شهرستان است که در پشت در تست در خانه های پرستاری | Los Angeles Times

دکتر مانوئل Eskildsen که می آموزد در بخش طب سالمندان در UCLA و با این نسخهها کار به عنوان یک پزشک برای یک شبکه ای از خانه های سالمندان نیز معتقد است: "پیشرفت قابل توجه در تست حتی در آخرین هفته... "من یکی از تسهیلات در نظر داشته باشید که تا به حال یک زمان واقعا دشوار با ارجاع پس از آنها تبدیل شده تا چهار یا پنج مثبت" Eskildsen گفت.

ایالات متحده همچنان به بازگشایی | MSNBC را "11 ساعت با برایان ویلیامز"

"مردم در حال گرفتن بسیار خسته از ماندن در خانه و ما همه احساس این اثر است. اما واقعیت این است... ما در یک بیماری همه گیر. این آمار تغییر کرده است" گفت: دانشگاه UCLA آن Rimoin (approx. 2.35 خوانده شده را علامت. Rimoin نیز در مصاحبه دوباره در MSNBC و در سی ان ان).

تراکم فقر نگه داشتن لس آنجلس مبارزه با ویروس | آسوشیتد پرس

یک مطالعه منتشر شده روز شنبه توسط دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس یافت 40 ٪ از مردم سیاه و Latinos اقامت در محله که در آن کسانی که شرایط زندگی آنها را بیشتر در معرض آلوده شدن و یا انتقال ویروس است. "آن فقط بر اساس آسیب پذیری از این ساکنان و از این قومی انکلاوها" گفت: Sonja دیاز, همکاری نویسنده این گزارش و مدیر UCLA لاتین سیاست و سیاست ابتکار. (UCLA کارین مایکلز نیز به نقل از.)

مالاریا مواد مخدر گرفته شده توسط مغلوب ساختن پیشی جستن است موضوع آزمایش علمی | ایسنا

اکثر هیدروکسی کلروکین محاکمه تا کنون درگیر بيماران بستری در بيمارستان ولی "هر گونه سود بالقوه و یا فعالیت از این عوامل ... خواهد بود به احتمال زیاد بهترین مشاهده در اوایل دوره بیماری گفت:" UCLA مرکز پزشکی متخصص بیماری های عفونی دکتر کارا جویدن. "هنگامی که مردم در بیمارستان بستری هستند و آنها کاملا بیمار است."

شیوع بیماری می شود یک دوره سقوط در مدیریت بحران | لس آنجلس تایمز ستون

بحران را مختل کند. بحران های تست ما. بحران نیروی ما برای پیدا کردن راه های جدید برای تابع در پرواز است. Zev Yaroslavsky این را می داند.... بنابراین در ماه آوریل در دانشگاه UCLA Luskin دانشکده امور عمومی و راست به دانش آموزان نشان شد در زوم به آن را او scrapped برنامه های خود را برای سطح کارشناسی ارشد سمینار او تدریس شده برای آخرین چهار چشمه در رهبران موسسات و منافع است که شکل لس آنجلس مدنی سیاست و کیفیت زندگی است.

به عنوان متحده بازگشایی رهبران وزن سوالات سخت | تابناک

یوجین Volokh که می آموزد در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس قانون مدرسه می گوید بعید است که این خواهد بود که دادگاه که فشار بازگشایی. دولت باید "بسیار گسترده اقتدار" در یک بیماری همه گیر به خصوص بیش از کسب و کار روزمره او توضیح می دهد که با استناد به این 1905 دیوان عالی کشور آبله مورد جاکوبسن v. ماساچوست است. آن ممکن است کمی متفاوت است که در آن برخی از حقوق فردی درگیر هستند – مانند با کلیساها و یا اسلحه. اقامت در خانه سفارشات نیز ممکن است نقض برخی از دولت و قانون اساسی.

اگر من coronavirus آیا به دیگران بگویید در آپارتمان من ، | Los Angeles Times

در مقابل, اگر شما آزمایش مثبت برای این ویروس مهم است که به اطلاع مردم که از تو دور شده به تازگی این که آیا شما با آنها زندگی می کنند یا نه. و شما می توانید کار با این شهرستان برای ردیابی تماس های خود را. که راه دیگران را می منزوی کردن خود برای جلوگیری از گسترش بیشتر, [دانشگاه UCLA Shira] Shafir گفت. "من فکر می کنم آن است که تا حد زیادی مسئولیت فردی برای ارسال به یک تماس-ردیابی فرایند" او گفت:. (همچنین: لس آنجلس تایمز.)

اقلیت ها به طور نامتناسبی تحت تاثیر coronavirus | اورنج کانتی ثبت نام

کالیفرنیا جوامع اقلیت به خصوص Latinos جزایر اقیانوس آرام و آمریکایی های آفریقایی تبار در حال تجربه نرخ بالاتر از coronavirus موارد در مقایسه با سفیدپوستان با توجه به گزارش منتشر شده روز شنبه, مارس 21 توسط دانشگاه UCLA مرکز مطالعات آمریکای لاتین بهداشت و فرهنگ است.

آمریکا بازگشایی دعوت از یک فاجعه موج دوم? | گاردین (انگلیس)

"فکر می کنم این ویروس باید تغییر فقط به خاطر ما خسته از بودن در خانه است که تقریبا یک فانتزی" گفت: چاندرا فورد موسس و مدیر مرکز مطالعه و نژاد پرستی و عدالت اجتماعی و سلامت در دانشگاه UCLA Jonathan و کارین فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی. فورد هشدار داد پس از آن شیوع بیماری به احتمال زیاد به طور نامتناسبی تحت تاثیر این همان جوامع است.

ایمن ماندن در خارج از منزل | CNBC

راه اندازی یک چادر و یک کباب پز و یا نشستن در ساحل در یک مکان برای یک دوره طولانی از زمان است یک ایده خوب نیست و در بعضی از نقاط آن را نمی ممکن است مجاز [دانشگاه UCLA دکتر راسل] Buhr می گوید. "به همین دلیل است که نزدیک است که مردم با هم هستند بیشتر خود را در معرض خطر است از انتقال" او می گوید. (UCLA جفری Klausner نیز در مصاحبه KABC-TV.)

Coronavirus آنتی ژن آزمون: آنها اشتباه بیش از حد اغلب ؟ | علم

اتو یانگ, یک متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه کالیفرنیا در لوس آنجلس می گوید: آزمایش' متوسط حساسیت بزرگتر پرش از روی مانع. حتی یک تست را با 90 درصد حساسیت و 100% ویژگی که Quidel است برای هدف می تواند گمراه تر کمک کند. با فرض اینکه این ویروس یک شيوع حدود 1% و یک تست است که با توجه به 1000 نفر نه نفر را به درستی گفته شود آنها آلوده در حالی که یک فرد خواهد بود به اشتباه گفت که آنها لازم نیست که این ویروس.

استفاده از دستشویی های عمومی در طول همه گیر | BuzzFeed News

"کمتر در تماس با سطوح تماس بهتر" دکتر ریچارد جکسون یک استاد در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی گفت: در یک ایمیل. "هیچ مدرکی است که این کار را در COVID اما چرا که نه؟"

کلاه دانشگاه UCLA Kristy ادموندز برفلد | برادوی جهانی

"UCLA مرکز هنر عملکرد تولید و پشتیبانی از برنامه نویسی است که ایجاد یک جامعه در سراسر جهان به هنرمندان خلاق که ایده پیدا کردن یک خانه در تئاتر معاصر, رقص و موسیقی و نوشتن و همکاری. هنرمندان که دست قوی میراث خود را در انتخاب اشکال هنر در کنار کسانی که به خوبی در راه خود را به دلیل خود را سخاوتمندانه و منحصر به فرد چشم انداز" گفت: دانشگاه UCLA Kristy Edmunds.

UCLA استاد آگهی پژوهش در Breathalyzer-مانند آزمون برای COVID-19 | سرویس خبری شهرستان

یک تیم تحقیقاتی به رهبری یک استاد مکانیک و مهندسی هوا فضا در دانشگاه UCLA Samueli دانشکده مهندسی برنده کمک به توسعه ارزان و سریع breathalyzer-مانند ابزار تشخیصی برای تست رمان کروناویروس که باعث COVID-19 با توجه به دانشگاه. "متاسفانه COVID-19 همه گیر در معرض بحرانی ضعف در مراقبت های بهداشتی زیرساخت های امنیتی است که قابل توجه فقر در توانایی های ما برای انجام سریع, ساده, نقطه از مراقبت های تشخیصی و زیست محیطی جمع آوری نمونه و تست" گفت: Pirouz Kavehpour که تیم دریافت کرده است یک سال $150,000 تحقیقات کمک مالی از بنیاد ملی علوم.

ژنومی فرآیندهای شرح داده شده با استفاده از زیست شناسی و آمار | Australian Broadcasting Corporation

در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس محل اتصال آمار و زیست شناسی آزمایشگاه انجام تحقیقات ژنومی و پزشکی شیمی. به عنوان [محقق اصلی] جسیکا لی توضیح می دهد که این کار سابقه حضور در هر دو سطح بالا و آمار زیست شناسی. آزمایشگاه تا به حال یک مقاله منتشر شده در مجله تحقیقات ژنوم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب