UCLA در اخبار 28 مه سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 8 خرداد 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

شرکت های بزرگ نفتی از دست می دهد درخواست تجدید نظر به توقف آب و هوا دعاوی | آسوشیتد پرس

ان کارلسون محیط زیست و استاد حقوق در دانشگاه UCLA گفت: احکام حرکت موارد نزدیک به کشف روند و درخواست به طور بالقوه مخرب اسناد و مدارک. "این به این معنی که آنها می توانند عزل مدیران ارشد در مورد آنچه آنها می دانستند و زمانی که آنها آن را می دانستند و چه شرکت های نفتی را به صندوق مبارزات انتخاباتی برای منصرف کردن آمریکا است که تغییر آب و هوا اتفاق می افتد گفت:" کارلسون که به ارائه مشاوره رایگان به شهرستانها در موارد.

پشتیبانی از تغییر جنسیت سربازان در ارتش | KPCC-FM

شانون کانزاس است که یک دانشجوی دکتری با UCLA وزارت رفاه اجتماعی که cowrote مطالعه نشان دادن حمایت گسترده برای نما خدمات اعضا. کانزاس گفت: آنها دریافتند خدمات اعضا که به عنوان همجنسگرا به عنوان یک زن و یا به عنوان یک اقلیت نژادی بودند احتمال بیشتری برای پذیرفتن نما مردم در نظامی (approx. 2:45 علامت).

سکوت تهدید بافندگی به عنوان کالیفرنیا بازگشایی کسب و کار | Los Angeles Times

"بدون نیاز اجتماعی فاصله داریم قطعا دیدن برخی از افزایش خوشه و انتقال اتفاق می افتد. که قطعا اتفاق خواهد افتاد گفت:" دکتر رابرت Kim-فارلی اپیدمیولوژی و عفونی-بیماری متخصص در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی. (Kim-Farley نیز به نقل از دوباره در لس آنجلس تایمز.)

دی سی به احتمال زیاد بازگشایی جمعه | واشنگتن پست

اپیدمیولوژی اساتید ویلیام Hanage از دانشگاه هاروارد و جفری Klausner از دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس هر دو سوال چگونه منطقه دستگیره بسیاری از افرادی که آلوده می شوند اما هرگز نشانه توسعه — شاید یک ششم از همه موارد Klausner برآورد شده است.

UCLA به مطالعه هورمون در جانبازان مبتلا شدید COVID-19 | KCBS-تلویزیون

با یک مطالعه اخیر پیدا است که مردان در حال مرگ هستند دو تا سه برابر بیشتر از زنان از COVID-19 UCLA در حال راه اندازی یک مطالعه از جانبازان به تعیین اگر هورمون های مردانه می تواند مقصر باشد. دکتر متی Rettig یک UCLA استاد و رئیس بخش هماتولوژی-انکولوژی در VA لس آنجلس می گوید که مردان یافت شده است به رنج می برند بیشتر به شدت آلوده توسط coronavirus. "این روشن است که آنها به احتمال زیاد آلوده اما شدت بیماری بیشتر در مردان بيشتر از زنان است" دکتر Rettig گفت.

یک پتانسیل پوشش نقره ای به COVID-19 | تپه نظر

(تفسیر نوشته شده توسط دانشگاه UCLA دکتر کیم-رهن Nguyen) coronavirus بحران wreaked ویران کردن در زندگی آمریکایی ها و اقتصاد است. اما ترس از coronavirus اتحادش را تغییر هزینه-تجزیه و تحلیل سود برای خدمات پزشکی در راه است که ممکن است به طور بالقوه مثبت برای آینده مراقبت های بهداشتی آمریکا.

تراکم فقر نگه داشتن لس آنجلس مبارزه با ویروس | KPCC-FM

"ما نیاز به فکر می کنم از طریق چه همه این جوامع می تواند دسترسی به خدمات ضروری مانند دسترسی به یک فروشگاه مواد غذایی و یا فضای سبز به طوری که سلامت و نابرابری نیست بزرگ توسط یک ویروس" گفت: دانشگاه UCLA Sonja دیاز.

وضعیت COVID-19 واکسن پژوهش | KPCC-FM "AirTalk"

"ما بیش از 100 واکسن... که در حال توسعه در سراسر جهان و... از کسانی که بیش از یک دوجین شرکت در کارآزمایی های بالینی... آنها شروع مرحله اول است که به نگاه در ایمنی" گفت: دانشگاه UCLA دیوید Eisenman.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن