UCLA در اخبار, آوریل 4 سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 15 اردیبهشت 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

بزرگسالان مبتلا به اوتیسم پیوستن به تیم های تحقیقاتی | علوم

پزشکی گرا مطالعات اوتیسم هنوز هم تسلط بر میدان و رسم بسیاری از میلیون ها نفر در تحقیقات سرمایه گذاری. این مطالعات معمولا شامل جستجو برای اوتیسم مرتبط با ژن یا تلاش برای میخواهم رفتارهای اوتیسم در مدل موش. در عین حال بسیاری از محققان که انجام چنین کاری "هرگز حتی دیده می شود این بیماری می گوید:" کانی Kasari یک روانشناس در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس که اشاره می کند که او تا به افراد مبتلا به اوتیسم در تیم تحقیقاتی. "آنها درک نمی کنند که توسعه اجتماعی در ماوس را نگاه نمی کند مانند توسعه اجتماعی در یک انسان از هر نوع است."

آمریکا برای بازگشایی, اما چگونه ؟ | وال استریت ژورنال

جاناتان فیلدینگ, استاد بهداشت عمومی در دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس گفت: وجود پتانسیل نزولی به مقررات مختلف در نقاط مختلف کشور است. "هنگامی که شما با دیدن نمونه هایی از محدودیت های آرام بودن هر کس دیگری می گوید:" چرا من نه؟'" دکتر فیلدینگ گفت. "که قطعا باعث می شود پذیرش سخت تر است."

چرا coronavirus در مقابل آنفولانزا گفتگو نیست یک مقایسه عادلانه | ایسنا

آن را آسان برای بدون علامت حامل های آلوده به دیگران گفت: آن Rimoin یک اپيدميولوژی استاد در دانشگاه UCLA دانشکده بهداشت عمومی. "هنگامی که شما صحبت می کنند و گاهی اوقات شما تف, کمی," او گفت:. "شما مالش بینی خود را. شما خود را لمس کنید ، شما چشم خود را مالش. و سپس شما را لمس سطوح دیگر و پس از آن شما خواهد بود گسترش ویروس اگر شما در حال آلوده و ریختن asymptomatically."

سان فرانسیسکو استخدام ارتش از محققان برای پیگیری COVID-19 | گاردین (انگلیس)

"سیستماتیک تعصبات در جامعه ما ترک لاتین کارگران بیشترین آسیب پذیر به کوروناویروس" به گفته دیوید هایس-باتیستا یک استاد بهداشت عمومی و پزشکی در UCLA. "و این افرادی که در حال رفتن به سخت ترین برای تماس با ردیابی." جوامع مهاجر هستند که به حق نگران است که در هر زمان آنها به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد وضعیت و محل "آن را دوباره به امد و شد زیاد آنها" هایس-باتیستا گفت. "آن را حس می کند که مردم می ترسند."

آن را امن برای رفتن به ساحل ؟ | Los Angeles Times

کارین Michels صندلی از گروه اپیدمیولوژی در دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی وجود دارد گفت: "هیچ اطلاعات خوبی" برای حمایت از این ایده است که اشعه ماوراء بنفش در نور خورشید را هر گونه تفاوت در عفونت کروناویروس رای دادن. خطر او گفت: بستگی دارد که چگونه بسیاری از مردم نشان می دهد تا به ساحل و اینکه آیا آنها می توانند با تمرین مناسب فیزیکی فاصله.

طرفداران اجازه خواهد داشت در رز باول روزی. چه کسی خواهد شد ؟ | Los Angeles Times

دکتر رابرت Kim-Farley یک UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت اپیدمیولوژی و بیماری های عفونی متخصص گفت: پتانسیل موج دیگری از عفونت بیشتر است بزرگتر جمعیت است. ظرفیت می تواند محدود به کاهش خطر ابتلا به سالن می تواند موسسه متوسط چک برای کمک به حداقل رساندن گسترش ویروس و استفاده از پارچه پوشش صورت ادامه خواهد یافت Kim-Farley گفت.

Worksharing در مفید آمده می تواند به عنوان COVID-19 drags | HuffPost

متحده باید یک انگیزه قوی برای ترویج worksharing گفت: تا von Wachter استاد اقتصاد در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. متحده برای پرداخت منظم مزایای بیکاری از طریق مالیات بر کسب و کار, و اگر خود را به صندوق بیکاری اجرای خشک و کسانی که مالیات می تواند بالا برود. متحده خواهد بنابراین خود را یک به نفع تشویق شرکت ها به استفاده از بودجه فدرال worksharing مزایای به جای گذاشتن مردم. "واقعیت این است که کشورهای در حال آهسته در اتخاذ این است که اساسا مالیات کسب و کار خود را" فون Wachter گفت.

UCLA شرکت در هیدروکسی کلروکین بالینی | MyNewsLA.com

"شده است وجود دارد بسیاری از حدس و گمان به اینکه هیدروکسی کلروکین می تواند درمان و یا جلوگیری از COVID-19" دکتر گفت: Raphael J. Landovitz استاد پزشکی بخش از بیماری های عفونی در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA و محقق اصلی در UCLA سایت. "این مطالعه فراهم می کند یک فرصت مهم را برای لس آنجلس به همکاری با مدیر و دیگر همکاران برای کمک به این سوال جواب قطعی." (همچنین: Xpress پزشکی)

چه جهانی–AMC جنگ می گوید: در مورد هالیوود آینده | CNBC

"AMC موقعیت در این زمینه است که نشان می دهد هرگز Universal pictures دوباره کاملا نه تنها پاسخ درست برای یک سینمای زنجیره ای به, اما واقعا آن را تنها پاسخ گفت:" تام Nunan یک مدرس دانشگاه UCLA School of Theater, Film and Television. "این نوع اظهار نظر از جف پوسته می تواند ناقوس مرگ برای تئاتر زنجیر است." (UCLA جاناتان Kuntz نیز به نقل از.)

تصویر متحرک آکادمی تغییرات بیشتر در اسکار قوانین | فوربس نظر

(تفسیر نوشته شده توسط دانشگاه UCLA تام Nunan) قبل از COVID-19 وقتی هالیوود مردم به شام رفت طرف هم یکی از موضوعات مورد علاقه به بحث این بود " چه اتفاقی افتاد به اسکار و چگونه آنها می توانند خود را بازیابند درخشش اهمیت خود را؟' برای چند دهه, اگر نه نسل جوایز اسکار نشان می دهد نه تنها هالیوود در بزرگترین شب اما شب که مخاطبان جهان-بیش گرامی و تحسین است.

رتبه بندی takeout گزینه های سالم چگونه آنها | مجله مل

اگر شما تمایل به سفارش پرتقال و مرغ سرخ شده wontons این حال در بالای لیست ما ممکن است به عنوان یک شگفتی آمده. اما به عنوان [دانشگاه UCLA دانا] Hunnes توضیح می دهد, چینی, تایلندی و ویتنامی گذشته از نمک بالاترین احتمال اینکه سالم ترین با توجه به مقدار زیادی از بخار تعداد زیادی از سوپ و آنها را کم پروتئین حیوانی است.

آنچه که در شیمی درمانی? | LiveScience

شیمی درمانی نوعی از درمان سرطان است که با استفاده از مواد شیمیایی برای کشتن ویروس به سلول های سرطانی و جلوگیری از آنها را از بازتولید. شیمی درمانی تبدیل شده است یک عامل اصلی برای درمان به سرعت در حال گسترش سرطان و همراه با سایر درمان ها می تواند کمک به نیروی سرطان به بهبودی و یا نگه داشتن آن از گسترش بیشتر دکتر گفت: Deanna Attai دستیار بالینی استاد جراحی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن