UCLA در اخبار مه 5 سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 16 اردیبهشت 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

داستان از سال 1918 flu pandemic | اطلس تاریک

راسل جانسون یک متصدی تاریخ و مجموعه های ویژه برای علوم در کتابخانه UCLA می گوید که او در ایجاد این صمیمی مجموعه "از ابتدا". در اصل قرار است برای یک حرفه ای در رفتاری, علوم اعصاب جانسون به پایان رسید تا در کتابخانه مدرسه به جای, جایی که او مورد مطالعه تاریخ علوم اعصاب و پزشکی است. "من در عشق با فهرستنویسی" او می گوید.

زندانها حد تلفن و ایمیل دسترسی در تلاش برای مبارزه با ویروس | ایسنا

شارون Dolovich یک استاد حقوق در UCLA با انتقاد از تصمیم به قطع تلفن و ایمیل ارتباطی برای زندانیان. "به عنوان یک ماده از سیاست های عمومی آن را کاملا غیر قابل قبول است" گفت: Dolovich که پیشتاز در UCLA Covid-19 پشت میله های زندان اطلاعات پروژه است. "افرادی که در حال اجرا هستند این موسسات در حال پرداخت شده توسط مردم به اداره نهادهای عمومی و زندگی در معرض خطر هستند. در هیچ زمینه ای خواهد ما می گویند که مقامات وزارت امور خارجه می تواند فقط تعطیل کردن اطلاعات و دسترسی به اعضای عمومی که در معرض خطر هستند."

ترس و عدم اطمینان خستگی: یک UCLA دکتر ER shift | Los Angeles Times

لیزا Dabby می بیند ترس در چشم بیمار. آنها گسترده و bugged ، دانش آموزان haloed در سفید. پیشانی بند از منجق با عرق بیمار نشسته در خیابان لباس به تنهایی بر روی یک صندلی پلاستیکی در یک چادر در جلوی خانه موقت اورژانس. Dabby او را طول می کشد stethoscope و می شنود صدای ترق و تروق در داخل ریه ها. او یک دکتر در ER در مرکز پزشکی UCLA در سانتا مونیکا. او رفتار بیماران که ممکن است در غیر این صورت مرگ غیر منتظره از تروما و بیماری است.

پیدا کردن پاسخ به COVID-19 | لس آنجلس تایمز ستون

در ضمن به عنوان COVID-19 تلفات رز با اولین پاسخ دهندگان و کارکنان بهداشت و درمان در میان قربانیان UCLA اپیدمیولوژی آن Rimoin بود و نه مورد انتظار در اطراف برای حمایت از دولت برای چیزی که او فکر می تواند کمک به شکستن برخی از اسرار coronavirus و صرفه جویی در زندگی می کند. بنابراین او راه اندازی تلاش های خود را ، (UCLA فضل Aldrovandi نیز به نقل از. Rimoin بود و همچنین مصاحبه در سی ان ان).

عجله به بازگشایی می تواند بدتر از ادامه مستند | Los Angeles Times

حتی اگر شما از جمله مرگ و میر ناشی از علل دیگر که ممکن است به اقتصاد بد "من فکر نمی کنم وجود دارد بزرگ داده محور استدلال که هر گونه رکود اقتصادی است به احتمال زیاد به علت همان مقدار از مرگ به عنوان ما در حال حاضر شاهد از COVID-19" گفت: دکتر دیوید Eisenman, مدیر UCLA مرکز بهداشت عمومی و بلایای طبیعی است. "است که باید مورد بررسی قرار گیرد اما این فرضیه من."

UCLA دانشجویان پزشکی در حال کمک به همکاران آینده | Los Angeles Times

[Elyse] کانلی و دیگر UCLA دانشجویان پزشکی این شهر در ماه مارس شروع به جمع آوری کمک های مالی از دنده محافظ داوطلبانه در بانک های مواد غذایی و ارائه مراقبت از کودکان به بهداشت و درمان کارگران به عنوان مدارس و روز-امکانات مراقبت از توقیف به طور نامحدود... UCLA برنامه در حال حاضر فراهم می کند در حدود 700 ساعت baby-sitting خدمات هفتگی برای کودکان ضروری کارگران کانلی گفت. این سرویس به صورت رایگان ارائه شده اما خانواده ها می توانند پرداخت دانش آموزان در صورتی که مایل.

مشک گفت: تسلا قیمت سهام باید سقوط. سپس آن را انجام داد | Los Angeles Times

اما یک ثانیه صورت ممکن است با شدت بهم زدن غوطه دادن آن به نظر می رسد گفت: جیمز پارک یک استاد حقوق در دانشگاه UCLA. که به دلیل SEC و مشک توافق برای اصلاح این حکم در مارس 2019 و یک زبان تغییر می تواند محافظت از مشک این زمان.... "به Tweeting در مورد قیمت سهام است نه لزوما در مورد وضعیت مالی این شرکت و آن را ممکن است آن را نمی سقوط در بیشتر خاص حل و فصل" پارک گفت.

دکتر با کروناویروس اعتبارات remdesivir برای صرفه جویی در زندگی خود را | ریورساید پرس-شرکت

یکی از 68 آزمایشی سایت برای مطالعه UCLA با آن بیمارستان رونالد ریگان مرکز پزشکی UCLA در وستوود و UCLA مرکز پزشکی سانتا مونیکا گفت: دکتر اتو یانگ, دانشگاه محقق سرب در remdesivir محاکمه. یانگ گفت: بین پنج تا 10 نفر بودند با توجه به مواد مخدر, اما مشخص نیست که دقیقا چگونه بسیاری از یا که تجویز درمان. "این قطعا یک گام در مسیر درست" او گفت: مطالعه است. "این واضح است که یک گلوله سحر و جادو است که یک درمان برای این بیماری است. نتایج البته اولیه هستند و ما لازم نیست که تصویر کامل."

آموزش از راه دور در نظر گرفتن تلفات در پدر و مادر و بچه ها | Los Angeles magazine

"هنگامی که شما فراتر از مشکلات با اتصال و دسترسی به سخت افزار و سپس شما شروع به دست و پنجه نرم کردن با برخی از سوالات عمیق تر می گوید:" جان راجرز مدیر دانشگاه UCLA موسسه دموکراسی و آموزش و پرورش و دسترسی.

اکثر ایالت ها می توانید با خیال راحت استراحت برخی از coronavirus محدودیت | ملی نقد و نظر

(تفسیر co-نوشته شده توسط دانشگاه UCLA دکتر جفری Klausner) در بسیاری از کشورهای ما در حال حاضر اطلاعات کافی به می گویند که دقیقترین اقدامات می تواند آرام است. کالیفرنیا ارائه می دهد یک مثال خوب است. بررسی داده ها نشان می دهد که در اواسط ماه مارس زمانی که دولت برقرار محدودیت های شدید در ارتباط اجتماعی و شخصی حرکت با سرعت از SARS-CoV-2 عفونت در حال حاضر شروع به کاهش است.

فراموش نکنید که برای انعطاف پذیری آن اجتماعی عضلات | CBC Radio (کانادا)

دکتر آلیس چن می گوید این همه انزوا ممکن است باعث شود ما مهارت های اجتماعی به طور جدی زنگ زده. در حالی که ما در حال دفع یک خطر ممکن است ما unsuspectingly ایجاد یکی دیگر از. چن است مدیر اجرایی سابق از پزشکان برای امریکا است. او همچنین کمکی بالینی دستیار استاد در دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس (UCLA) و طب داخلی پزشک. او استدلال کرد که درست مانند هر عضله ما مهارت های اجتماعی نیاز به طور مداوم خم شده و تقویت شده است.

مطالعه برآورد 1 در 5 کالیفرنیا را برای اعمال نرخ بیکاری | LAist

"راه این بحران بازی کردن خیلی از این بیکاری متمرکز شده میان این در حال حاضر گروه های آسیب پذیر" گفت: تا von Wachter یک UCLA استاد اقتصاد که مشغول به کار در این مطالعه است. این کارگران مزایای بیکاری را در دمای پایین تر به دلیل آنها پایین تر قبل از درآمد او گفت:.

داخل مخاطره آمیز نژاد برای بازگشایی, نوادا را پذیرفت | Daily Beast

اما جفری Klausner, متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس نشان می دهد که ترکیبی از محدودیت در دهان-به-دهان تماس غربالگری به طور منظم از مشتریان و کارگران جنسی برای بیماری علائم به طور منظم تمیز کردن و مراقب بهداشت شخصی و تکذیبنامهها در مورد خطرات طولانی مدت تماس شخصی با یک غریبه به طور بالقوه می تواند به اندازه کافی کاهش خطرات.

اسکیزوفرنی و مواد مخدر تابش نشان می دهد وعده برای درمان تومورهای مغزی | علوم روزانه

محققان در UCLA Jonsson مرکز جامع سرطان و همکارانش دریافته اند که اضافه کردن یک دارو هنگامی که معمولا استفاده می شود برای درمان اسکیزوفرنی سنتی پرتو درمانی کمک به بهبود بقای کلی در موش های مبتلا به glioblastoma یکی از کشنده ترین و سخت ترین برای درمان تومورهای مغزی... "در حالی که پرتو درمانی یکی از درمان چند که طولانی بقا در بیماران مبتلا به glioblastoma تابش تنهایی بسیار کمی در درمان این بیماری در مدل های ما از آنجا که ما در حال برخورد با بسیار تهاجمی تومورهای گفت:" مطالعه نویسنده ارشد دکتر فرانک Pajonk, استاد انکولوژی تشعشع در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA و عضو Jonsson مرکز سرطان.

چه چیزی می تواند اتفاق می افتد بعدی با COVID-19: سه احتمالات | آمار

"اجماع در میان دانشمندان این است که آب و هوا بعید است که به طور قابل ملاحظه ای سرکوب Covid-19 روز خود را در طول تابستان سال 2020 از آنجا که ما هنوز هم جمعیت است که تقریبا به طور کامل از ابتلا به ویروس" زیست شناس مارتا Shocket از دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس گفت. به عنوان یک نتیجه هر فصلی کاهش "نمی خواهد که به عنوان بزرگ یک اثر است."

کالیفرنیا بازگشایی ممکن است کامل برای حداقل یک سال | Los Angeles Times

در پایان ممکن است یا به اواسط ماه ژوئن [دانشگاه UCLA دکتر رابرت] Kim-Farley انتظار دارد که مکان است که به طور موثر حفظ فیزیکی-فاصله اقدامات را ببینید کاهش قابل توجهی در تعداد موارد است. او همچنین مظنون است که در اطراف این زمان وجود خواهد داشت به اندازه کافی ظرفیت برای ارائه تست برای ویروس و آنتی بادی — برای تعیین اینکه آیا ممکن است مردم باید برخی ایمنی — برای دیدار با تقاضا.

مردم در مناطق فقیر از L. A. در حال مرگ هستند در دو برابر نرخ ثروتمند محله | کال مسائل

Randall کوهن, یک متخصص و جامعه شناس با UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت که متخصص در جمعیت شناسی از جمعیت های آسیب پذیر گفت: بزرگترین نگرانی برای Latino جمعیت است که بسیاری از آنها مشغول به کار در شغل است که تلقی شده است "ضروری است." "افراد مشغول به کار در آماده سازی مواد غذایی, مواد غذایی, خدمات فروشگاه های مواد غذایی, هر آنچه در آن ممکن است چرا که این کار آنها می توانید از آنجا که آنها در فقر" کوهن گفت.

آسیایی, آمریکایی ها شده اند و اهداف در طول همه گیر | اورنج کانتی ثبت نام

"نژادپرستی می تواند مردم را بیمار گفت:" گیلبرت Gee یک استاد سلامت عمومی در UCLA. "همانطور که در معنای بیمار است."

چگونه تلویزیون و فیلم در حال فیلم برداری در طول مستند | بازار

"تقریبا مانند بازدید از یک زیست کره یا چیزی که در آن شما همه موافقت خود را برای رفتن به این محیط سربسته را با فیلم و سپس بیرون آمدن از آن گفت:" تام Nunan استاد در دانشکده تئاتر در UCLA.

یک افت شدید در مراقبت فوری بازديد | KNBC-تلویزیون

"درد قفسه سینه و سردرد شدید شکم درد و دشواری در ادرار کردن. هر نشانه ای که شما که نگران کننده است و بدتر به جای بهتر در طول زمان باید کاملا بررسی شود" گفت: دانشگاه UCLA دکتر مارک گراسمن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن