UCLA در اخبار مه 7 سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 18 اردیبهشت 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

از روی حیله و تزویر ریاضی پشت coronavirus مرگ پیش بینی | وال استریت ژورنال

"مردم در این سطل در حال تعامل با یک دیگر و در هر زمان یک فرد مستعد ابتلا ضربه به یک فرد آلوده وجود دارد احتمال انتقال" گفت: Ron Brookmeyer یک biostatistician و دین از دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی. "این نمایشنامه را در این شبیه سازی با گذشت زمان روز به روز و شما می توانید از عفونت در حال گسترش است."

ایالات متحده عفونت رای به عنوان افزایش متحده باز | آسوشیتد پرس

ایالات متحده برای تست این ویروس گسترش یافته است و احتمالا منجر به افزایش نرخ تایید عفونت. اما آن را توضیح نمی دهد افزایش کل گفت: دکتر زو-فنگ ژانگ, بهداشت عمومی محقق در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. "این افزایش نه به خاطر تست. این یک افزایش واقعی" او گفت:.

دوچرخه سواری هر روز مانند درمان' | NJ.com ستون

قادر به سوار شدن و یا اجرا و یا راه رفتن بسیار مهم است برای سلامت جسمی و روانی, Dr. Richard J. Jackson اشاره کرد بهداشت عمومی کارشناس که در ناتلی به من گفت از طریق تلفن از کالیفرنیا. جکسون یک استاد بازنشسته در دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی بود که مدیر CDC مرکز ملی بهداشت محیط یک دیرین حمایت از سیاست های عمومی و زیرساخت های که ترویج دوچرخه سواری و پیاده روی به عنوان وسیله مهار چاقی و بیماری های قلبی در حالی که برش خودرو تولید گازهای گلخانه ای که منجر به تغییر آب و هوا.

لیبرال کالیفرنیا نمی خواهید برای رفتن به عقب به حالت عادی | نیویورک تایمز

در تمام مترقی طرح های در حال انجام در کالیفرنیا جیم نیوتن مدرس در سیاست عمومی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس می بیند مطیع تنش بین شتاب حرکت به سمت اهداف دموکراتیک و محدود توانایی مالی آنها است. "بازگشت به حالت عادی است که در آن این مشکلات فقط بازگشت را احساس نمی کند قابل قبول به خصوص به چپ" آقای نیوتن گفت. اما بحران گفت: "هر دو بر نیاز و برجسته برچسب قیمت بزرگ."

ویروس ممکن است کلاسیک هالیوود محو به سیاه و سفید | سان فرانسیسکو کرونیکل ستون

(ستون نوشته شده توسط UCLA جاناتان Kuntz) فیلم بودند یک اختراع توماس ادیسون آزمایشگاه بهره برداری به عنوان یک نوآوری در واریته و گسترش nickelodeons. اما فیلم به عنوان جهان می داند آنها ویژگی های بزرگ با پر زرق و برق ستاره ها بزرگترین و محبوب فرهنگ بودند ایجاد هالیوود به طور خاص مردمی مانند آدولف Zukor و ویلیام فاکس با کمک های بسیار ارزشمند از چارلی چاپلین و Mary Pickford. خود را smash hit مدل کسب و کار "عصر طلایی سینما" درگیر تولید انبوه studios استارت کردن هفتگی از ویژگی های برنامه های با توزیع به تئاتر در هر محله است که ایجاد یک غالب ملی (و در نهایت بین المللی) فرهنگ.

کربن خنثی کالیفرنیا را نجات دهد 14,000 زندگی سال | سرویس خبری شهرستان

کیفیت هوا کالیفرنیا در حال لذت بردن از در طول اقامت در خانه سفارش می تواند یک روز وضع موجود اگر دولت به دنبال دستورالعمل ها را از یک UCLA مطالعه منتشر شده در دوشنبه. مطالعه منتشر شده در مجله طبیعت پایداری ارائه می دهد یک نقشه راه برای دولت و سیاستگذاران محلی برای کالیفرنیا به استفاده از سیاست های موجود و فن آوری به شدت کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و آلودگی هوا تا سال 2050 با توجه به Yifang زو یکی از این مطالعه منجر نویسنده و استاد دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی.

COVID-19 است و باعث کمبود مواد غذایی | Healthline

دانا Hunnes, Ph. D., M. P. H. R. D. ارشد متخصص تغذیه در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس مرکز پزشکی گفت: Healthline که او انتظار دارد که هر یک بخشی از کشور را تحت تاثیر قرار متفاوت با خود را منحصر به فرد اختلال در تولید مواد غذایی است. "برای مثال برخی از ایالت ها ممکن است کمبود گوشت خوک در حالی که دیگران شاهد کمبود در گوشت گاو. در هر صورت این غم انگیز است که صدها نفر از هزاران نفر اگر نه میلیون ها نفر از حیوانات خواهد بود معدوم امیدوارم بیشتر انسانی نسبت به آنچه اتفاق می افتد در کشتارگاه," او توضیح داد. "چه اتلاف منابع و زندگی است."

اسکیزوفرنی مواد مخدر اشاره به بهبود اشعه درمانی برای سرطان مغز | جدید اطلس

امیدوار تحقیقات جدید از دانشگاه کالیفرنیا در لوس آنجلس (UCLA) نشان می دهد یک اسکیزوفرنی دارو می تواند به طور قابل توجهی افزایش اثر تابش برای درمان یکی از مرگبارترین انواع سرطان مغز.... "بسیاری بالینی glioblastoma مطالعات گزارش نسبتا کوچک را افزایش می دهد در بقای کلی در موش سوری که به ندرت ترجمه به مزایای برای بیماران," توضیح می دهد [دانشگاه UCLA] فرانک Pajonk ارشد نویسنده در مطالعه جدید. "اما در اینجا ما می بینیم بسیار شدید در اثر بهبود بقای کلی و پیدا کنم که بسیار دلگرم کننده است. آن را به ما می دهد امید است که این همه رفتن به ترجمه به یک نفع برای مردم است."

محققان توسعه شیمی مورد نیاز برای ایجاد ماری جوانا breathalyzer | علوم روزانه

قانونی کردن و جرم زدایی از ماری جوانا در کالیفرنیا و جاهای دیگر ساخته شده اند ماری جوانا تشخیص مهم است گفت: ارشد نویسنده نیل Garg دانشگاه UCLA Kenneth N. Trueblood استاد شیمی و بیوشیمی و صندلی از دانشگاه UCLA دانشکده شیمی و بیوشیمی.... "ما می خواهیم یک روش ساده breathalyzer نیست که نیاز به آموزش های تخصصی به دلیل یک افسر پلیس است که یک روت مصنوعی آلی شیمیدان" گفت: نویسنده سرب اوان درزی سابق محقق فوق دکترا در Garg آزمایشگاه.

تام کروز در حال ساخت یک فیلم در فضای بیرونی | فوربس ستون

(ستون نوشته شده توسط دانشگاه UCLA تام Nunan) با امروز تایید توسط ناسا است که تام کروز خواهد بود که برای اولین بار بازیگر نقش اول مرد فیلم به عکس متحرک بزرگ در فضای کروز "به زمین" توصیف لزوما باید تجدید نظر شود. به جای کروز در حال رشد است و نزدیک به تبدیل شدن به یک واقعی چیز عجیب و غریب فضایی.

COVID-19 قرار می تواند یک نسل از تحقیقات در معرض خطر | آمار

حتی زمانی که در آزمایشگاه در حال بازگشایی شد, ممکن است ماه تا یک سال و برای تحقیقات به رزومه کاری به صورت عادی. "من [استخدام های جدید] در آزمایشگاه که حتی یکدیگر را ملاقات کرد از لحاظ جسمی" آلیس گفت: Soragni یک سرطان پژوهشگر و استاديار اجرا می شود که یک آزمایشگاه در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. "وجود دارد مقدار زیادی از آموزش است که باید اتفاق افتاده است که اتفاق افتاده است," او اضافه شده است.

مغلوب ساختن پیشی جستن در دفاع از خود همه گیر پاسخ | MSNBC را "11 ساعت با برایان ویلیامز"

"من فکر می کنم آن را بسیار جالب است که چگونه رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که 'ما نمی تواند نگه داشتن کشور بسته به مدت پنج سال'" گفت: دانشگاه UCLA آن Rimoin. "پس ... ما باید نگه داشتن این نیروی کار رفتن ؟ پاسخ من این است که ما باید حفظ نیروی کار رفتن چون ما نیاز به استراتژی ملی برای چگونه ما در حال رفتن به نگه داشتن در حال حرکت رو به جلو در این بیماری همه گیر." (Approx. 4:30 خوانده شده را علامت. Rimoin نیز در مصاحبه MSNBC.)

تاثیر گذار پروژه های مدل 134,000 مرگ و میر در ایالات متحده در اوایل ماه اوت | ایسنا

"بسیاری از کشورهای که بازگشایی اقتصاد هنوز هم شاهد افزایش COVID-19 موارد و مرگ و میر. بازگشایی ممکن است منجر به افزایش شدید در موارد جدید و محلی شیوع بیماری که ممکن است باعث افزایش قابل توجهی در سراسر کشور COVID-19 موارد و مرگ و میر" [گفت] ژانگ Zuofeng استاد اپیدمیولوژی و کاردانی دین پژوهشی با دانشکده بهداشت عمومی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است.

'مایع' بیوپسی نقاط سرطان اولیه در بافت مبدا | مهرگان

"ما در حال دیدن آینده در زمان واقعی است. من فکر می کنم این جلسه (در AACR) یاد می شود برای زمانی که ما شاهد بزرگ داده ها (نمایش) که این روش باید به طور گسترده قابل اجرا ارائه کردند که مناسب نظارتی-آژانس تایید. این نمی خواهد که به مدت طولانی و آن را تغییر عمل ما," دکتر گفت: [آنتونیو] Ribas از دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب