UCLA-led نظرسنجی نشان می دهد کاهش در favorability رتبه پلیس در تمام گروههای نژادی

آمریکایی ها نگرش در مورد پلیس به سرعت در حال تغییر پس از مرگ جورج فلوید و در سراسر کشور تظاهرات که در گرفت. نت

توسط NEWSSALAM در 21 خرداد 1399

آمریکایی ها نگرش در مورد پلیس به سرعت در حال تغییر پس از مرگ جورج فلوید و در سراسر کشور تظاهرات که در گرفت.

نتایج حاصل از دموکراسی صندوق + UCLA Nationscape نظرسنجی منتشر شده در ایالات متحده آمریکا امروز یافت می شود که تعدادی از مردم با تا حدودی مطلوب و یا بسیار مطلوب برداشت از پلیس کاهش یافته و در تمام گروه های نژادی بیش از دو هفته گذشته از جمله یک قطره از 72% 61% در میان سفید پاسخ دهندگان. در میان پاسخ دهندگان سیاه, 38% گفت: آنها تا به حال تا حدودی و یا بسیار مطلوب از نظر پلیس پایین 9 درصد از هفته گذشته است.

این ارقام بر اساس یک نظرسنجی از 6000 نفر از 28 مه تا 3 ژوئن در مقایسه با هفته گذشته است.

Nationscape در حال انجام UCLA علوم سیاسی اساتید لین Vavreck و کریس Tausanovitch در همکاری با واشنگتن مبتنی بر دموکراسی و صندوق رای دهندگان مطالعه ، این نظرسنجی به میدان فرستاد شفاف تحقیقات بازار پلت فرم.

درصد از آمریکایی های سیاه و سفید با یک تا حدودی و یا بسیار نامطلوب از نظر پلیس و افزایش 10 درصد به 54 درصد. Favorability برداشت نیز کاهش یافته است میان آسیا و جزایر اقیانوس آرام (به 51 درصد کاهش 14 امتیاز) و لاتین (به 52%پایین 6 امتیاز).

بررسی پروژه نیز راه اندازی شد Nationscape بینش تعاملی داشبورد در ایالات متحده آمریکا امروز وب سایت است که اجازه می دهد تا خوانندگان به تجزیه و تحلیل چگونه دموکراتیک جمهوریخواه و مستقل پاسخ دهندگان احساس می کنید در مورد مسائلی مانند افزایش حداقل دستمزد ایجاد یک مسیر به شهروندی برای مهاجران capping کربن تولید گازهای گلخانه ای و پرداخت مرخصی زایمان.

داشبورد خواهد بود به روز رسانی هفتگی; آن را در نهایت خواهد شد و شامل یافته ها از همه 500,000 مصاحبه این پروژه در نظر دارد برای تکمیل قبل از انتخابات ماه نوامبر.

"یک بررسی خوب است که مانند یک مکالمه خوب — آن را در مورد گوش دادن به مردم — و ما شنیده ایم از صدها نفر از هزاران نفر از مردم پس از ژوئیه گذشته" گفت: Vavreck که دارای UCLA ماروین Hoffenberg صندلی در سیاست آمریکا و سیاست های عمومی. "داده های ما داستان در مورد چیزهایی که آمریکایی ها مخالف اما همچنین در مورد نقاط توافق.

"همانطور که مردم با استفاده از این داده های جدید تجسم به ارتباط برقرار کردن با داده های ما فکر می کنیم آنها شروع به دیدن مناطق زیادی از توافق — در کارهایی مانند چک های پس زمینه جهانی برای خرید تفنگ و یا ارائه پرداخت مرخصی زایمان — که ممکن است کمک به تصویب قوانین است که دارای مزایای گسترده برای همه آمریکایی ها است."

این Nationscape پروژه عظیم حجم نمونه را قادر می سازد محققان برای اندازه گیری و درک بهتر نگرش در میان گروه های جمعیتی هستند که به خوبی نشان داده در اکثر نظر سنجی های ملی — یکی از ویژگی های Vavreck گفت: امر به ویژه مهم است در نور نژادی, عدالت, بهداشت عمومی و بحران اقتصادی رو به ملت امروز.

برای مثال Nationscape بینش می تواند به ارائه یک نگاه دقیق تر در نگرانی از 18-به-29 ساله سیاه رای دهندگان در مسائل کلیدی به عنوان 2020 انتخابات:

  • افزایش حداقل دستمزد به 15 دلار در ساعت است. 72 درصد از جوانان سیاه و پاسخ دهندگان به حمایت از این ایده در مقایسه با 61 درصد از رای دهندگان.
  • ساختمان یک مرز جنوبی دیوار. 62 درصد از جوانان سیاه و سفید در مخالفت با این طرح در مقایسه با 48 درصد از رای دهندگان.
  • اطمینان حاصل شود که همه دانش آموزان می توانند فارغ التحصیل از کالج های دولتی بدهی های رایگان. 75 درصد از جوانان سیاه و رای دهندگان به حمایت از این ایده در مقایسه با 59 درصد از همه آمریکایی ها.

"Nationscape بینش با ایالات متحده آمریکا امروز ایجاد یک پنجره به داده ها است که اجازه خواهد داد که هر محقق و خبرنگار و صندلی دانشمند خود را به انجام تجزیه و تحلیل خود از این لحظه مهم در تاریخ ملت ما" گفت: Alicia کلار Prevost مدیر دموکراسی صندوق رای دهندگان مطالعه ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب