UCLA کتابخانه جوایز 3 استادان برای کار خود را به کلاس های مقرون به صرفه

سه دانشکده اعضای جدید ترین دریافت کنندگان UCLA کتابخانه مقرون به صرفه البته مواد ابتکار جوایز که ارائه پشتیبان

توسط NEWSSALAM در 12 تیر 1399

سه دانشکده اعضای جدید ترین دریافت کنندگان UCLA کتابخانه مقرون به صرفه البته مواد ابتکار جوایز که ارائه پشتیبانی به اساتید که به ایجاد, اصلی, باز, منابع آموزشی است که از بین بردن نیاز به دانشجویان برای خرید کتاب های درسی دوره.

Clarice Aiello, استادیار مهندسی برق و کامپیوتر اعطا شده است یک بار ACMI کمک مالی از $5,000 — ساخته شده در رابطه با OpenUCLA این کتابخانه UCLA Centennial ابتکار — به منظور توسعه مواد برای آینده البته در مکانیک کوانتومی برای مهندسین.

دیوید Delgado کوتاه تر از یک استاد از جهان هنر و فرهنگ/رقص و آلیشیا گاسپار de Alba استاد Chicana و Chicano و آمریکای مرکزی مطالعات هر یک از دریافت جایزه از $1000 به ایجاد مواد جایگزین کتاب های درسی مورد نیاز برای دوره های خود را.

"کتابخانه ACMI جوایز به منظور تشویق استادان به ایجاد مقرون به صرفه البته مواد با جبران آنها را برای مدت زمان لازم برای توسعه آنها گفت:" دانشیار دانشگاه کتابدار آلیسون اسکات که اداره برنامه است. "ما با موفقیت با همکاری مربیان برای کمک به آنها در دستیابی به اهداف آموزشی و ما کاسته بار مالی برای هزاران نفر از UCLA دانش آموزان است."

پس از راه اندازی این طرح در سال 2013 انتشارات علمی و دانشگاهی, منابع, ائتلاف, یک سازمان است که با پشتیبانی از باز کردن دسترسی به کمک هزینه تحصیلی تخمین می زند که UCLA دانش آموزان را نجات داد بیش از 1 میلیون دلار در هزینه برای کتاب های درسی و مواد درسی. تاسیس شده در UCLA با همکاری مربیان ACMI را تشویق می کند بیشتر پایدار به روش دانش آموز مطالب آموزشی در حالی که هماهنگی کتابخانه مجموعه بهتر به حمایت از آموزش و یادگیری است. دانشکده awardees همکاری با یک تیم از کتابخانه هستند که کمک به آنها را شناسایی و دسترسی به انطباق و اتخاذ جایگزین مواد درسی.

Aiello یک کوانتومی مهندس در UCLA Samueli دانشکده فنی و مهندسی علاقه مند است چگونه فیزیک کوانتوم اطلاع زیست شناسی در مقياس نانو. از طریق حمایت از OpenUCLA ACMI, Aiello خواهد شد یک منبع آموزشی برای زمستان 2021 دوره "Quantum Mechanics for Engineers." کتابدار رنه رومرو را با Aiello در طول این مدت از او جایزه دوره است.

این کار را در خدمت به پل شکاف در مکانیک کوانتومی آموزش و پرورش که به لحاظ تاریخی با تمرکز بر فیزیکدانان اما از سمت چپ مهندسین. Aiello امید خود را از منابع کمک خواهد کرد که ایجاد یک نیروی کار در زمینه ظهور کوانتومی و در دسترس خواهد بود به عنوان بسیاری از مردم که ممکن است هر دو دانش آموزان و گسترده تر است.

"رایگان و منبع باز البته مواد نفع نه تنها آن دسته از دانشجویانی که در حال حاضر در حال اخذ درجه اول آموزش و پرورش در UCLA بلکه علمی-افراد فکر که ممکن است باید از این فرصت برای حضور رسمی کلاس" Aiello گفت. "ما در دوره جدید به طور خاص به معرفی مکانیک کوانتومی برای مهندسین. مهندسین — از برق به کامپیوتر و مواد رشته به عنوان مثال — در تقاضای بالا هستند برای پیوستن به این کوانتومی نیروی کار در حالی که آموزش آنها معمولا شامل کوانتومی. هدف ما برای شروع به پر کردن این شکاف."

کوتاه تر از دریافت یک ACMI جایزه خود را برای بهار سال 2020 کلاس W202: روش های تحقیق. با کمک کتابدار Diana King او حاوی این دوره از طریق علاوه بر این تعداد زیادی از منابع کتابخانه از جمله کتابهای رایگان الکترونیکی و دسترسی آنلاین به Sage روش تحقیق. مشترک کوتاه تر و پادشاه قادر بودند به طور کامل از بین بردن هزینه های مواد دانشجویی از طریق ACMI.

گاسپار de Alba دریافت جایزه را برای او آینده بهار 2021 دوره "Femi[ni]کید: مرگ جنسیتی و مرز." کتابدار جنیفر Osorio همکاری را با گاسپار د آلبا به منظور تسهیل در انتخاب منابع آموزشی برای دانش آموزان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن