UCLA دریافت $1 میلیون نفر از تنیس به دانش آموزان حمایت مالی نیاز

$1 میلیون هدیه به UCLA از alumna Kellie Newcomb Hepper و همسرش, Jeffrey Hepper کمک خواهد کرد تقویت پردیس پشتیب

توسط NEWSSALAM در 29 خرداد 1399

$1 میلیون هدیه به UCLA از alumna Kellie Newcomb Hepper و همسرش, Jeffrey Hepper کمک خواهد کرد تقویت پردیس پشتیبانی برای دانش آموزان که در حال مبارزه اقتصادی.

اهدای ایجاد Kellie Newcomb Hepper و جفری Hepper گرامیداشت صدمین سالگرد تأسیس بورس که با هدف اطمینان حاصل شود که زمان و ورودی دانشجویان با نشان های مالی نیاز به دسترسی به یک UCLA آموزش و پرورش است. و اعتقاد داشتند که آموزش و پرورش کلید به فرصت های آینده — که دانش آموزان در هر رشته ای می تواند رنج می برند مشکلات مالی — اهدا کنندگان ساخته شده اند کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان در همه مدارس و دانشگاهی مناطق تمرکز.

"آیا هنر یا مهندسی دانشجویان همه نیاز دارد اما ما متوجه شد که این فرصت را به دریافت یک مدرک دانشگاهی واقعا باز می شود تا مقدار زیادی بیشتر درب" گفت: Kellie Hepper به دست آورده است که او لیسانس خود را در رشته تاریخ هنر در UCLA در سال 1979 در حالی که جفری Hepper به دست آورده خود را در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه UC Davis همان سال است. "من خوش شانس برای دریافت آموزش و پرورش در UCLA و من خوشحال می شود قادر به عبور از آن تجربه به دیگران که ممکن است قادر به آن را ندارند."

حمایت از دانشجویان همچنان universitywide اولویت پس از پایان سده اخیر مبارزات انتخاباتی و در آن رشد کرده است و حتی ضروری تر به دانش آموزان در مقابله با COVID-19 همه گیر و انطباق با آموزش از راه دور. اگر چه جدید در بورس است و نه خاص به بحران آن را فراهم می کند خوش آمدید پشتیبانی در زمانی که بسیاری از دانش آموزان و خانواده های آنان در صورت تصمیم گیری های دشوار در مورد آموزش و پرورش در حالی که مبارزه با اشتغال مسکن و دیگر نیازهای اساسی.

"UCLA همواره متعهد به ارائه فرصت ها برای بالاترین-دستیابی و پرشور ترین دانش آموزان به رشد ما در جهان, رهبران آینده, و ما همچنان به پیشبرد این ماموریت را در میان بار به چالش کشیدن" گفت: Youlonda Copeland-مورگان معاون شهردار برای ثبت نام و مدیریت. "انسان دوستی است یک شریک مهم در این تلاش هستند و ما فوق العاده سپاسگزارم به Heppers برای خود هدیه سخاوتمندانه."

این Heppers در حال جمع هنر معاصر و Kellie Hepper خدمت در هیئت Jan Shrem و ماریا Manetti Shrem موزه هنر در دانشگاه UC Davis و یک عضو از هنر مدرن و معاصر فرعی در موزه هنرهای زیبای هوستون. او طراحی و ساخته شده است که زن و شوهر خانه در هوستون و منهتن ساحل. جفری Hepper است بازنشسته از 30 سال کار حرفه ای در کسب و کار نفت که شامل 24 سال در Vitol بزرگ بین المللی نفت-شرکت تجاری مستقر در ژنو است.

متعهد به حمایت از دانش آموزانی که تمایل به آموزش عالی را به بهتر از خود زن و شوهر نیز تاسیس وقف کمک هزینه تحصیلی در دانشگاه جنوب کالیفرنیا و دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا که نهاد فرزندان خود حضور داشتند. آنها همچنین پشتیبانی بله دبستان هوستون مبتنی بر منشور مدرسه است که در خدمت بیش از 13000 دانش آموزان از جوامع کم درآمد.

"ما واقعا منتقل شده توسط دانش آموزان داستان" Kellie Hepper گفت. "هر اصطلاح ما شنیدن از دریافت کنندگان که تا به حال به رها کردن و یا ترک فعالیت های فوق برنامه برای دریافت شغل اگر آنها تا به حال بدست یک بورس تحصیلی. ما شده ایم به اندازه کافی خوش شانس می شود قادر به, و ما می دانیم که آن را بسیار قدردانی و به همین دلیل است که ما در ادامه به راه اندازی بورس های تحصیلی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن