محققان UCLA توسعه شیمی مورد نیاز برای ایجاد ماری جوانا breathalyzer

UCLA داروخانه ها گزارش داده اند که کلید شیمیایی کشف لازم برای ایجاد یک, الکترونیکی, ماری جوانا breathalyzer. پ

توسط NEWSSALAM در 16 اردیبهشت 1399

UCLA داروخانه ها گزارش داده اند که کلید شیمیایی کشف لازم برای ایجاد یک, الکترونیکی, ماری جوانا breathalyzer. پژوهش منتشر شده در آلی نامه های کارشناسی, journal of the American Chemical Society.

قانونی کردن و جرم زدایی از ماری جوانا در کالیفرنیا و جاهای دیگر ساخته شده اند ماری جوانا تشخیص مهم است گفت: ارشد نویسنده نیل Garg دانشگاه UCLA Kenneth N. Trueblood استاد شیمی و بیوشیمی و صندلی از دانشگاه UCLA دانشکده شیمی و بیوشیمی.

"هنگامی که من مردم آموخته بودند به درایو مست" Garg گفت. "من را دیده اند همان نوع پیام برای ماری جوانا نشده است و آمار نشان می دهد بیش از 14 میلیون نفر در ایالات متحده دود ماری جوانا و رانندگی. هدف ما این بود که به تدبیر یک راه حل بسیار ساده است که می تواند اتخاذ شده توسط جامعه است. ما نشان داده اند در این مطالعه ما می توانیم تغییر ساختار شیمیایی و خواص THC — اولیه ماده روانگردان در ماری جوانا — شاید با استفاده از ساده ترین مواد شیمیایی ممکن است به معنی: برق برای تعیین اینکه آیا یک فرد دچار اختلال میشود."

حسن نیت ارائه میدهد از اوان درزی

اوان درزی

"ما می خواهیم یک روش ساده breathalyzer نیست که نیاز به آموزش های تخصصی به دلیل یک افسر پلیس است که یک روت مصنوعی آلی شیمیدان" گفت: نویسنده سرب اوان درزی سابق محقق فوق دکترا در Garg آزمایشگاه.

در حالی که درزی و Garg توسعه شیمی خواهد بود که در قلب ماری جوانا breathalyzer آنها ایجاد نمی شود یک دستگاه واقعی. "ما به تاسیس بنیادی اثبات مفهوم" گفت: مانوهر که دریافت 2018 رابرت فاستر گیلاس جایزه که بزرگترین دانشگاه آموزش جایزه در ایالات متحده اعطا شده توسط دانشگاه و نامگذاری شد, 2015 کالیفرنیا استاد از سال است.

درزی و Garg توسعه ساده فرآیند اکسیداسیون مشابه استفاده می شود که در یک الکل breathalyzer. اکسیداسیون است که از دست دادن یک الکترون از یک مولکول است. محققان با حذف یک مولکول هیدروژن از THC (که با نام کامل دلتا-9-تتراهیدروکانابینول). الکل breathalyzers تبدیل اتانول به آلی ترکیب شیمیایی و هیدروژن از دست داده است و از طریق فرایند اکسیداسیون.

"شیمی ما انجام می دهند با THC است همان چیزی که" Garg گفت. "ما با حذف یک مولکول هیدروژن از THC. است که اکسیداسیون. این منجر به تغییرات در رنگ مولکول است که می تواند تشخیص داده شود."

درزی و Garg گزارش دو راه برای انجام اکسیداسیون THC. مورد نظر خود را ارزان, روش استفاده از برق است.

"برخی از ما ایده های اولیه درگیر در تلاش برای رسیدن مولکول های پیچیده به اتصال به THC به منظور تشخیص یک سیگنال" Garg گفت. "بعد از مدتی ما متوجه شدیم که این ساده ترین راه حل این است که به پمپ برق به THC و یک واکنش شیمیایی رخ می دهد که تولید یک تغییر ما می تواند تشخیص دهد. مهم نیست که چه تغییر است به عنوان طولانی به عنوان آن آسان است برای تشخیص. اکسیداسیون یکی از ساده ترین واکنش یکی می توانید انجام دهید به یک مولکول است."

ساختار THC شامل یک واحد به نام فنل. زمانی که داروخانه ها اکسیده یک فنل اکسیداسیون تولید یک عضو از یک کلاس از ترکیبات آلی به نام quinones. "ما می دانیم که چگونه به اکسید یک فنل به quinone," Garg گفت.

THC و quinone جذب نور متفاوت است. "هنگامی که ما می دانستیم که" Garg گفت: "ما تصمیم به استفاده از برق برای انجام اکسیداسیون." درزی با استفاده از یک دستگاه جدید در Garg آزمایشگاه (نام یک ElectraSyn 2.0 توسط IKA کار می کند) که اجازه می دهد تا او را به انجام واکنشهای الکتروشیمیایی.

داروخانه ها شاهد تغییر در آن مولکول های جذب نور است. THC جذب نور در طول موج خاصی و درزی و Garg که زمانی که آن را اکسیده آن جذب نور در طول موج های مختلف.

"انجام شیمی آلی با استفاده از الکتروشیمی چیزی است که مردم در این زمینه من در طول تاریخ انجام داده اند به طور منظم" Garg گفت. "اوان مطالعه تغییرات مختلف از نحوه تنظیم واکنش های شیمیایی تا زمانی که او در بر داشت بهترین راه برای اکسیده THC."

به منظور انجام پژوهش های شیمیدانان برای اولین بار به دست آمده مجوز از آمریکا اداره مبارزه با مواد مخدر به مطالعه THC در آزمایشگاه خود را.

داروخانه ها گفت: آنها را به حال پاسخ مثبت از سایر داروخانه ها با آنها به اشتراک گذاشته اند تحقیقات خود را.

گام بزرگ بعدی, مانوهر گفت: برای رسیدن به نتیجه مشابه با نمونه نفس از کسی که بسیار به تازگی مصرف ماری جوانا و برای جلوگیری از مثبت کاذب. مطالعات نشان می دهد ماری جوانا در نفس قابل اعتماد می تواند نشان دهد که آیا ماری جوانا بود دودی و یا در غیر این صورت مصرف در طی چهار یا پنج ساعت درزی گفت. مانوهر امیدوار آزمایشگاه خود را ادامه خواهد داد و این تحقیقات با همکاری یک شرکت علاقه مند در حال توسعه فن آوری است. وی با اشاره به وجود چالش های قابل توجهی برای توسعه این فن آوری در دانشگاه با توجه به مقررات فدرال. UCLA است ثبت یک درخواست حق ثبت اختراع موقت در THC اکسیداسیون.

مانوهر امید است که ماری جوانا breathalyzer خواهد بود به اندازه کافی ارزان برای مصرف کنندگان به خرید به طوری که آنها می توانید آزمون خود را قبل از تصمیم گیری که آیا به رانندگی کنید. مانوهر و درزی انتظار می رود که ماری جوانا breathalyzer تولید یک عددی نتیجه شاید شبیه به سطح الکل خون اندازه گیری الکل breathalyzer — اما جزئیات فراتر از محدوده این پژوهش است.

"استاد Garg و من هر دو کودکان" درزی گفت: "و فرزندان ما رشد خواهد کرد تا در یک جهان که در آن ماری جوانا قانونی است. ما بسیار خوشحالیم که ما می تواند نقش مهمی در کمک به جامعه برای رسیدگی به این موضوع است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن