UCLA دانش آموزان مقام اول در ملی سازمان حفاظت محیط زیست سروصدا درمان رقابت طراحی

یک تیم از دانشگاه UCLA دانشجویان مقطع کارشناسی موفق به کسب یک رقابت ملی اسپانسر شده از طرف ایالات متحده آمریکا

توسط NEWSSALAM در 14 اردیبهشت 1399

یک تیم از دانشگاه UCLA دانشجویان مقطع کارشناسی موفق به کسب یک رقابت ملی اسپانسر شده از طرف ایالات متحده آمریکا سازمان حفاظت محیط زیست به دنبال برنامه های نوآورانه برای مدیریت سروصدا. تیم پیشنهادی برای طراحی مجدد عناصر لس آنجلس مدرسه ابتدایی خود را برای بهبود پایداری زیست محیطی.

دانش آموزان تقسیم 5.000 دلار در پول جایزه برای پروژه خود را که متمرکز در برککتن خیابان مدرسه ابتدایی 3 کیلومتری جنوب غربی دانشگاه UCLA. اضافی $5,000 جایزه از سازمان حفاظت محیط زیست را حمایت UCLA پژوهش و آموزش در سبز زیرساخت ها است.

این پروژه مراحل کمی به آینده ای پایدار دریافت افتخارات بالا در پردیس RainWorks چالش تظاهرات پروژه دسته. در همه 50 تیم از دانشجویان از 20 متحده پیشنهادهای ارسال شده در پاییز گذشته در این رقابت ها دو دسته است. برندگان هشتمین دوره مسابقه سالانه اعلام شد مارس 29.

سازمان حفاظت محیط زیست اعلام ستایش UCLA تیم برای تعامل با طیف گسترده ای از مدارس ابتدایی سهامداران و در نتیجه "واقع گرایانه طراحی مجدد قادر به مدیریت رواناب فاضالب های سطحی" و ترکیب "انواع سبز زیرساخت شیوه" و "ارائه دست در آموزش های زیست محیطی است که اتصال دانش آموزان به حوزه آبخيز."

UCLA تیم ساخته شده بود Allison Lee, پروژه, رهبر, Camille Ituralde ساموئل Hwang Annika Melquist و صبر اولسن همه آنها در حال مهندسی عمران رشته و همچنین محیط زیست رشته علوم جویس لی و کایل Willenborg.

"به عنوان یک دانشجوی مهندسی, از آن آسان است به سقوط طعمه به ذهنیت که یک مهندس تنها نقش توسعه مطلق 'بهترین' ویژگی های راه حل" Hwang گفت. "با این حال این پروژه در عمل به عنوان یک بسیار مورد نیاز یادآوری است که یک مهندسی راه حل طراحی و اجرا بدون توجه به مردم به معنای این است که خدمت را تا حد زیادی مانع از پتانسیل آن برای ایجاد یک تاثیر مثبت است."

پیشنهاد ثبت شش پیشرفت از جمله نصب یک سقف با پوشش مقاوم در برابر خشکسالی چمن در یکی از ساختمان های. سوئیچ کمک خواهد کرد که نگه داشتن ساختمان داخلی کولر و کاهش میزان انرژی مورد استفاده برای تهویه هوا.

این تیم همچنین پیشنهاد اضافه کردن برخی از بهسازی مناطق به محوطه مدرسه. لایه گیاهان مالچ سنگ و خاک به طور طبیعی فیلتر کردن باکتری ها و آلاینده ها که آب باران میدارد تا قبل از آن می رود به نزدیکی طوفان تخلیه و در نهایت به اقیانوس آرام است.

علاوه بر این طراحی به نام برای علاوه بر این از خشکسالی متحمل درختان و گیاهان; جایگزین آسفالت با نفوذ پیاده اجازه می دهد تا آب باران برای فیلتر کردن از طریق پوشش به زمین به جای تبدیل به طوفان رواناب و نصب یک مخزن زیرزمینی به برگزاری دستگیر سروصدا برای استفاده در طول ماه های خشک کن.

دانشجویان تخمین زده است که طول قابل توجهی بارش رویداد بیش از یک دوره 24 ساعته بهبود خواهد تصرف 10,000 فوت مکعب از آب که در غیر این صورت باید تبدیل به رواناب.

"رواناب فاضالب های سطحی است که یک منبع قابل توجهی از آلودگی آب در امریکا و مدیریت رواناب باقی مانده پیچیده زیست محیطی چالش برای جوامع محلی در سراسر اقیانوس آرام غربی گفت:" جان Busterud های سازمان حفاظت محیط زیست و اقیانوس آرام در جنوب غربی منطقه ای مدیر. "برندگان امسال باید به طرز ماهرانه ای تبدیل کلاس درس به دانش نوآورانه و تکرار راه حل های فاضالب های سطحی مدیریت است."

پیش بینی هزینه افزایش است $144,000 با یکی دیگر از 14000 دلار در هر سال برای تعمیر و نگهداری. اگر چه هنوز مشخص نیست که آیا این پروژه اجرا خواهد شد دانش آموزان پیشنهاد می شود که این می تواند از طریق تامین لس آنجلس را اندازه گیری عرض بسته مالیاتی که گذشت در سال 2018 به اضافه کردن چند صد میلیون دلار در سراسر شهرستان برای طوفان و فاضلاب ضبط و درمان است.

در حالی که کار بر روی طراحی این تیم در بازدید از این مدرسه چندین بار نشان داده حفاظت از آب مفاهیم و تکنیک های به برککتن دانش آموزان است.

"پرارزش ترین بخش از این پروژه قطعا تا به حال به کار با دانش آموزان در مدرسه ابتدایی" جویس لی گفت. "دانستن که ما کار می فاستر که کنجکاوی و میل به یادگیری بیشتر واقعا به من نشان داد اهمیت آموزش و پرورش و تعامل با کودکان و نوجوانان بدون توجه به چگونه آنها ممکن است."

این تیم توصیه شده توسط Sanjay Mohanty, دستیار استاد مهندسی عمران و محیط زیست. او رهبری یک گروه تحقیقاتی در دانشگاه UCLA Samueli دانشکده مهندسی است که به مطالعه پایدار منابع آب و مدیریت و تدریس در مقطع کارشناسی در دوره های سبز زیرساخت ها است. این تیم همچنین با رابرت Laughton تعمیر و نگهداری و عملیات مدیر در لس آنجلس Unified School District.

"این یکی از الهام بخش به عنوان مثال چگونه UCLA دانش آموزان هستند که در تعامل با جامعه محلی ما و های یادگیری در کلاس درس خود با یک مدرسه ابتدایی در الاییواسدی," Mohanty گفت. "آنها رفت بالا و فراتر از آن در تلاش های خود را در هر جنبه ای از این تیم پروژه و من واقعا افتخار از آنها است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن