UCLA, مطالعه می یابد پشتیبانی قوی برای پلیس لس آنجلس را جامعه محور برنامه

خانواده های ساکن در مسکن عمومی تحولات با سابقه از باند خشونت و روابط مشکل با اجرای قانون شاهد جرم و جنایت کمتر

توسط NEWSSALAM در 2 خرداد 1399

خانواده های ساکن در مسکن عمومی تحولات با سابقه از باند خشونت و روابط مشکل با اجرای قانون شاهد جرم و جنایت کمتر و احساس امن تر به دلیل یک پلیس برنامه راه اندازی در سال 2011 توسط اداره پلیس لس آنجلس با توجه به تجزیه و تحلیل جامع رهبری Jorja جهشیک استاد کمکی رفاه اجتماعی در UCLA Luskin دانشکده امور عمومی است.

جامعه ایمنی مشارکت و یا CSP شروع در اردن فراز عمومی توسعه مسکن و بعدها گسترش یافت و دو نفر دیگر وات مکان نیکرسون باغ و امپریال دادگاه و همچنین رامونا باغ در بیل هایقتس. این برنامه اختصاص به خصوص آموزش افسران پلیس لس آنجلس به کار در کنار ساکنان به کاهش جرم و جنایت در حال توسعه جوانان در توسعه ورزش های تفریحی و دیگر برنامه های طراحی شده به طور خاص به جوامع خود.

این yearlong UCLA-led ارزیابی مقایسه نرخ جرم و جنایت در اردن فراز و نیکرسون باغ با کامپیوتر-تولید مصنوعی, مدل های جمعیتی مشابه محله است که دریافت نمی CSP خدمات. این تیم تحقیقاتی نیز انجام شده مبتنی بر جامعه پژوهش با افسران و ساکنان ورود 425 ساعت از مشاهده انجام 110 مصاحبه و 28 گروه تمرکز و تکمیل نزدیک به 800 نظرسنجی به عنوان بخشی از یک مخلوط-روش تحقیق تلاش در نیکرسون باغ و رامونا باغ. روشن اکثریت در هر دو سایت حمایت این برنامه ابتکاری.

"زندگی آنها به معنای واقعی کلمه تغییر CSP," جهش گفت: در طول یک مارس 12 جلسه آنلاین از پلیس لس آنجلس کمیسیون که در آن مطالعه عموم رونمایی شد.

جهش یک متخصص در باندهای که تحقیقات علمی و تعامل جامعه در وات دهانه چهار دهه از جمله وات رهبری موسسه 10 سال طرح بر اساس در UCLA Luskin. او گفت: پنج عضو غیر نظامی کمیسیون که مردم در مصاحبه با UCLA تیم "احساس آن را امن تر به خارج از معاشرت با مردم و استفاده از فضاهای سبز."

به عنوان بخشی از پلیس لس آنجلس برنامههای اضافی تلاش ساخته شده است به پل ارتباطی بین افسران و ساکنان بسیاری از آنها در عمیق بی اعتمادی به پلیس. جهش گفت: یک جزء حیاتی شامل افسران عذرخواهی به جامعه ساکنان برای اشتباهات گذشته و حوادث خشونت.

"ما دشمن بودند — پاک و ساده — اگر شما تا به حال پلیس لس آنجلس, یونیفرم, آن را به عنوان اگر شما تا به حال یک هدف در پشت خود را. اگر وجود دارد گزارش ها از تیراندازی ماموران قرار نیست به در آمده و بدون بازگشت به بالا," گفت: یک افسر مصاحبه برای این گزارش. "این همه تغییر کرده است. ساکنان این جامعه می خواهید CSP در اینجا آنها می خواهند این جامعه به امن است. آنها به ما خوش آمد."

تاثیر جرم و جنایت قابل توجه است. با توجه به تجزیه و تحلیل در یک سال دوره CSP منجر به هفت کمتری قتل, 93 کمتر تشدید حملات و 122 کمتر سرقت از غیر این صورت شده اند و انتظار می رود در اردن فراز و نیکرسون باغ.

آمار کسانی که به همراه سطح بالای ساکن پشتیبانی در بر داشت توسط محققان تشویق جهش به پیشنهاد کمیسیون که CSP در خدمت به عنوان یک مدل برای بخش گسترده ای پلیس لس آنجلس پلیس تلاش. رابطه مبتنی بر تمرکز نیز می تواند مفید دیگر در شرایط بحران از جمله بهداشت عمومی مشکلات از جمله سوء مصرف مواد مخدر و یا زمان بیماری همه گیر کوروناویروس, او گفت:.

"این می تواند بسیار مفید برای اپیدمی بحران از جمله بی خانمانی و همه گیر" جهش گفت: این کمیسیون است. "این نوع رویکرد است که نشان دهنده یک روش جدید و مهم پارادایم در اجرای قانون است."

این برنامه در حال حاضر گسترش فراتر از وات و بیل هایقتس به تحولات مسکن در جنوب پارک و سن فرناندو باغ و همچنین محله های اطراف دانشگاه هاروارد پارک. که گسترش تامین شد توسط بالمر گروه شرکت تاسیس شده توسط کلیپرز صاحب استیو بالمر و Weingart بنیاد که همراه با کالیفرنیا اوقاف و چندین اهدا کنندگان خصوصی بودند و در میان هفت تأمین کنندگان مالی از $500,000 UCLA مطالعه است.

در این گزارش به توصیف بسیاری از نتایج مثبت مربوط به CSP, اما آن را نیز شناسایی چندین کاستی.

"آن است که همه آفتاب و گل سرخ" جهش هشدار داد این کمیسیون افزود که جامعه شد و شک و تردید در مورد بخش تعهد. "این باید تبدیل به بخشی از DNA پلیس لس آنجلس و نه hit-and-run برنامه که از بین رفته است در چند ماه."

برخی از پاسخ دهندگان سوال سطح مشارکت جامعه در فعالیت های CSP برای مثال گفت که افسران اجرا برخی از برنامه ها بدون به دنبال مقیم مشارکت. بسیاری از ساکنان و حتی برخی از افسران — همچنین ابراز سردرگمی در مورد ویژگی های این برنامه است.

"هر کس درک آن را در مورد روابط است. تقریبا هر کس درک آن را در مورد ساختمان اعتماد" گفت: جهش. "با این وجود فوق العاده ای بود سردرگمی" در مورد CSP مدل و یک تمایل قوی از همه احزاب برای بهتر مستندات مربوط به قطعات.

جهش گفت: سطح حمایت برای CSP در این مطالعه متفاوت با توجه به مشخصات دموگرافيک.

به طور کلی او گفت: زنان بودند که رهبران در هر دو از تحولات مسکن است که مورد مطالعه قرار گرفتند و زنان اندکی بیشتر حمایت از CSP بیش از مردان است. از سوی دیگر او اشاره شد عمده تفاوت از نظر قومیت.

لاتین ساکنان عمدتا پشتیبانی CSP جهش گفت. "از کجا ما رو فشار به عقب و مخلوط نتایج" به خصوص در جامعه بررسی شد در میان آمریکایی های آفریقایی تبار. Researchers قادر به حفر کردن به دلایل اساسی برای این پاسخ طی مصاحبه ها و گروه های تمرکز.

"این باید به عنوان جای شگفتی نیست — آمریکایی های آفریقایی تبار را به حال بیشتر از تاریخ پر سر و صدا" با اجرای قانون در لس آنجلس گفت: جهش که اشاره کرد که حوادث خشونت پلیس علیه سیاه پوستان در دیگر نقاط کشور در سال های اخیر تنها به اضافه تنش های طولانی مدت بین جامعه و پلیس لس آنجلس. "بسیاری از افراد وجود دارد که حمل این تاریخ و این بی اعتمادی است."

در این گزارش یکی از مصاحبه شونده گفت: "Dدر نمی گویند هر کس دوست دارد CSP چرا که نه هر کس را دوست دارد CSP. Tدر اینجا برخی از افرادی که فکر می کنم آن را یک دسته از گاو نر. وجود دارد برخی از افرادی که هرگز به تو اعتماد به پلیس است. و وجود دارد برخی از افرادی که در حال انتظار برای متقاعد شود. آنها در حال انتظار برای دیدن اگر CSP چوب در اطراف و یا — اگر هنگامی که تمام تبلیغات از بین می رود — پس از آن [از CSP افسران] برود."

که نگرانی تکرار می شد در این گزارش که شامل یک توصیه به افزایش بودجه برای CSP و تعیین برنامه به عنوان یک بخش دائمی از پلیس لس آنجلس قانون اجرای استراتژی است.

ماندن این دوره در طول زمان مهم است به جهش. او متعهد است که این مطالعه خواهد شد تنها بخشی از تلاش مداوم توسط تیم تحقیقاتی که شامل UCLA Luskin رفاه اجتماعی پروفسور تاد Franke, یک روش و سیستم های متخصص و UCLA استاد مردم شناسی Jeffrey P. Brantinghamکه یک محقق برای لس آنجلس دفتر شهردار باند کاهش و جوانان توسعه برنامه. همچنین در تحقیقات تیم بودند UCLA تحقیقات دانشیار سوزانا Bonis و UCLA Luskin alumna Karrah Lompa که در خدمت به عنوان مدیر پروژه. چندین نفر از دانشجویان برخی از آنها بزرگ شده در وات و بیل هایقتس پیوست پروژه کارمندان در انجام تحقیقات میدانی و تجزیه و تحلیل داده ها. یک فرهنگی هیئت مشاوران کمک راهنمای مطالعه و کمک خواهد کرد برای پیگیری تلاش های.

کلید موفقیت این برنامه است همکاری است. جهش گفت: کمیسیون چیزی او مکرر در جلسات عمومی: "جامعه واقعا همکاران با پلیس — این حرف اما معنی دار مدل."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب