UCLA UCSB به اشتراک گذاری $23.7 میلیون دلار کمک مالی به مطالعه بیولوژیکی بر اساس پلیمرهای

مصنوعی پلیمرهای — فکر می کنم پلاستیکی و شیمیایی آن عموزاده — در میان پایه های زندگی مدرن است. حضور در همه جا ا

توسط NEWSSALAM در 8 مرداد 1399

مصنوعی پلیمرهای — فکر می کنم پلاستیکی و شیمیایی آن عموزاده — در میان پایه های زندگی مدرن است. حضور در همه جا از جمله نفت بر اساس مواد همه چیز را با خود ترکیبی از قدرت و انعطاف پذیری و دوام. در حال حاضر پلاستیک گسترده تاثیر منفی بر محیط زیست و نفت سپرده ها محدود است.

با این مشکلات در ذهن محققان UCLA و دانشگاه سانتا باربارا در حال کار برای توسعه جدید با کارایی بالا جایگزین نفت بر اساس پلیمرهای است که می توان به تولید پایدار از منابع بیولوژیکی. مهار طبیعت را به این مواد است عظیم انجام شده و نیاز به یک تغییر چشمگیر در نحوه پلیمر ساخته می شوند.

برای حمایت از تلاش های بنیاد ملی علوم به نام UCLA و UCSB همکاران در یک همکاری به نام BioPACIFIC MIP — برای BioPolymers خودکار سلولی زیرساخت های جریان و یکپارچه شیمی: مواد نوآوری های پلت فرم و بودجه تلاش با پنج سال $23.7 میلیون دلار کمک مالی. این ابتکار بخشی از NSF مواد نوآوری سیستم عامل برنامه و روش علمی بازتاب گسترده اهداف دولت فدرال مواد ژنوم طرح که با هدف توسعه مواد جدید "دو بار به عنوان سریع در کسری از هزینه."

"آن را به هر دو منابع و همکاری برای تحقق بخشیدن به یک آینده که در آن ما می توانید به آدرس نگرانی های مهم در مورد پایداری محیط زیست در حالی که همچنین تولید مواد است که جامعه نیاز دارد" گفت: Roger Wakimoto UCLA را به معاونت پژوهشی. "این استاندارد را پشتیبانی فوق العاده پیشرفت این مهم و حیاتی چشم انداز توسط تعمیق ارتباط بین کالیفرنیا NanoSystems موسسات در UCLA و UCSB و ترکیب مکمل نقاط قوت در هر دو دانشگاه."

نمایندگان از NSF تمجید پروژه interdisciplinarity و بالقوه برای تاثیر گسترده ای داشته.

"NSF هیجان زده است برای حمایت از این جدید MIP با تمرکز بر همگرایی تحقیقات مواد و زیست شناسی در دو دانشگاه از دانشگاه کالیفرنیا گفت:" لیندا Sapochak مدیر NSF بخش تحقیقات مواد. "این BioPACIFIC MIP طراحی شده است برای پیشبرد اساسی علم نسبت به پایدار توسعه مواد مهم است که برای جامعه است."

اضافه چارلز یانگ کار NSF برنامه مدیر که نظارت بنیاد MIPs "ميكروسيليس با استفاده از یک روش جدید پژوهش و آموزش/آموزش های الهام مواد ژنوم ابتکار ایجاد یک علمی اکوسیستم که سهم دانش و استقبال کاربران در سراسر کشور که آن را به طور کامل عملیاتی است."

این BioPACIFIC MIP اهرم امکانات و تخصص و تجربه از UCLA و UCSB در سراسر زمینه علم مواد, زیست شناسی, شیمی و مهندسی. این دو دانشگاه بوده است همکاران از سال 2000 در CNSI است که ستاد در هر دو دانشگاه و خدمت خواهد کرد به عنوان مرکز همکاری. این پروژه را اجرایی تیم است:

  • مدیر خاویر خواندن ده Alaniz یک UCSB استاد شیمی و بیوشیمی و کاردانی مدیر CNSI در UCSB.
  • Co-مدیر هدر مینارد دانشگاه UCLA دکتر میونگ کی هنگ استاد در پلیمر علم و کاردانی مدیر CNSI در UCLA.
  • مدیر اجرایی تل Margalith مدیر اجرایی فناوری در CNSI در UCSB.
  • UCLA سایت, مدیر اجرایی, آدم Stieg دانشیار مدیر CNSI در UCLA.

این BioPACIFIC MIP ارشد از دانشکده UCLA در حال اعضای شیمی و بیوشیمی گروه در UCLA دانشگاه و از بخش شیمیایی و biomolecular engineering و مهندسی زیستی در دانشگاه UCLA Samueli دانشکده فنی و مهندسی.

حمایت از برنامه های نوآورانه و امکانات و آموزش و پرورش

این BioPACIFIC MIP شامل 13 ارشد دانشکده از UCSB و هفت از UCLA پشتیبانی شده توسط هفت علمی کارکنان در هر دو دانشگاه. این پروژه همچنین با هدف تعامل گسترده نوار دانشجویان و محققان نه تنها از دو دانشگاه اما در سراسر کشور ارائه آنها را با ابزار و نمونه و داده ها و نرم افزار ها و دانش برای پیشبرد تحقیقات به ایجاد biobased پلیمرها.

"این CNSIs در UCLA و UCSB تاسیس شد به عنوان دو گره از همان نهاد گفت:" مینارد که همچنین یک UCLA استاد شیمی و بیوشیمی. "من [به BioPACIFIC MIP] به عنوان یک کامل, همکاری, چون ما باید مکمل خصوصیات ابزار و تخصص مکمل و زمانی که ما آنها را با هم ما می توانیم یک کاربر تسهیلات خواهد شد که بی سابقه در علم آن فعال خواهد شد و خدمات آن ارائه خواهد شد."

این پروژه پیش بینی شده است که به عنوان یک علمی سیستم شامل هر جنبه ای از توسعه biobased پلیمرها: طراحی و کشف ساختمان, تست و یادگیری با ساخته شده است در حلقه های بازخورد.

"این همکاری شامل نقاط قوت منحصر به فرد در UCLA و UCSB به آدرس یک مشکل گسترده اجتماعی تاثیر" گفت: Jeff F. Miller, UCLA فرد Kavli استاد NanoSystems علوم و مدیر CNSI در UCLA. "تیم پشت BioPACIFIC MIP تعیین کرده است یک هدف بلند پروازانه — تولید پیشرفته بیولوژیکی بر اساس پلاستیک — که بهره مند از دانشگاه ما را برتری در حال توسعه جدید پلیمرهای مهندسی مواد از میکروب و اجرای برش لبه تکنیک های تحلیلی."

یکی از اهداف BioPACIFIC MIP برای شناسایی میکروارگانیسم ها است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان زندگی بركترس مانند کوچک بیولوژیکی کارخانه برای تولید بلوک های ساختمان از جدید پلاستیک با خواص است که نسبت به موجود نفت بر اساس پلیمرهای. کارشناسان در بیوسنتز را کشف تکنیک های جدید برای القای مخمر قارچ ها و باکتری ها برای تولید این بلوک های ساختمان به دنبال بهبود بهره وری و افزایش عملکرد و باز کردن امکانات جدید برای طراحی biobased پلاستیک. این مصنوعی زیست شناسان را به همکاری نزدیک با کارشناسان در پليمريزاسيون فن آوری تجزیه و تحلیل از مواد پلیمر و فیزیک و کامپیوتر و شبیه سازی.

"مردم شده اند و تمایل به حرکت به سمت پایدار biobased مواد پلیمری اما آن را واقعا به چالش کشیدن به حرکت به دور از نفت بر اساس آنهایی که ما در حال حاضر می دانم که چگونه به مهندس به مواد با کارایی بالا" جزئیات د Alaniz گفت. "جام مقدس سوال است که" چگونه ما مهندس های با عملکرد بالا biobased مواد?' که نشده است و مشخص نشده است. که هدف ما است."

گسترده مبتنی بر مهارت های BioPACIFIC MIP هسته ارومیه خواهد بود همراه با یک خودکار بالا توان زندگی بيوراکتور بستر های نرم افزاری و رباتیک اتوماسیون اجازه می دهد برای آماده سازی سریع از کتابخانه ها از biobased پلیمرها. این تلاش نیز ارائه خواهد شد خارج از محققان با دسترسی به امکانات قوی در UCLA و UCSB که هر دو خانه دولت از هنر ابزار برای ساخت دستگاه های پروفایل ویژگی های مواد و مولکول های غربالگری برای خود بیوشیمیایی و فعالیت است.

"ارائه در خارج از کاربران با این ابزار برای کشف و نوآوری و همچنین هدایت آنها نیاز به استفاده از این ابزار بسیار مهم عملکرد BioPACIFIC MIP," Stieg گفت. "گسترش دسترسی به تازگی اختراع ابزار و دولت از هنر و امکانات به معنی گسترش فرصت ها برای خلاقیت است. ما هیجان زده برای دیدن زمین جدید است که شکسته خواهد شد در biobased پلیمرها."

یکی دیگر از مولفه های مهم از BioPACIFIC MIP است طرح خود را برای آماده سازی نسل بعدی دانشمندان و مهندسان در رشته ای biomaterials کشف و high-throughput آزمایش. تمرکز بر توسعه و فرصت های مطالعاتی را دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران فوق دکترا به BioPACIFIC MIP امکانات برای آموزش و کمک به درایو تحقیقات.

این پروژه برگزار خواهد شد شرکت پژوهشگران جوان که نشان دهنده تنوع دیده می شود در کالیفرنیا است. همراهان خواهد شد که دسترسی به مجموعه ای از ارائه های آموزشی و فرصت های آموزشی. یک یک هفته ای در تابستان جلسه led توسط کارشناسان از صنعت و دانشگاه و آزمایشگاه های ملی را ارائه راهنمایی به همراهان امکانات کاربران و دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن