لجام گسیخته سالن مو در پک ارائه می شود 'گلم' به درب خود را | کسب و کار جدید

Kalyn ولف کسب و کار جدیدمنتشر شده 8:00 AM EDT مارس 10 سال 2020چند هفته پیش من در فروشگاه خرید برای قرنطینه موا

توسط NEWSSALAM در 22 اردیبهشت 1399

چند هفته پیش من در فروشگاه خرید برای قرنطینه مواد غذایی. من تا به حال یک لیست کوتاه از معمول من استیپلز — آسان مک, گیلاس کک و protein bars. بود که من از رفتن به, پرداخت, من نمی تواند کمک کند اما متوجه یک زن و دوست او به دنبال در محصولات مو.

"من نمي دونم چرا سالن های بسته شده" زن به او گفت: دوست. "به دنبال خوب است که همیشه ضروری است."

مو و ناخن و آرایش همه گرفته صندلی عقب از COVID-19 شیوع. و در حالی که رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اعلام کرده آرایشگری, سالن مو و ناخن سالن می تواند بازگشایی دوشنبه لجام گسیخته مو سالن زیبایی ارائه مستقیم به آستان خود را.

"همه چیز شده اند جالب" لجام گسیخته صاحب جیمی Swenson گفت. "ما برای اولین بار سالن را در منطقه ما به نزدیک است. اما من قادر به نگه داشتن کارکنان در طول این زمان دشوار است."

Parramore را فشار شستشو می افزاید بهداشت به آن خدمات

GrowHealthy جدید باز می شود داروخانه در پنساکولا ارائه می دهد منظقه خدمات

بدنسازی جهان Pensacola طول می کشد رویکرد پیشگیرانه به تناسب اندام در زمان اجتماعی فاصله

Swenson نام بیش از 20 بانک ها و موسسات مالی برای تضمین چک حفاظت از برنامه وام.

"از آنجا که ما آغاز شده و تا اوایل یک PPP وام مورد تایید قرار گرفت" Swenson گفت.

پس از مالی وزن برداشته شد از روی شانه های خود Swenson و کارکنان او رفت و مستقیما به کار و اجرای راه حل های خلاق برای ادامه خدمت به مشتریان.

به عنوان یک نتیجه مشتریان هم اکنون می توانید بین دو نوع ریشه لمس کردن کیت و چهار نوع از جوانان برای رفتن.

ریشه لمس کردن کیت شامل توسعه یک کاسه ریخته و با قلم مو و تونر و میلک شیک تک رنگ روند بسته که کیت شما را انتخاب کنید.

به صورت کیت شامل مرطوب کننده و ضد لک و 32 SPF مات کننده, انواع مختلف ماسک صورت برای آکنه و متداول شدن پر کننده و آبرسان.

"ما به فروش می رسد بسیاری از این انجام کنون" Swenson گفت. "ما راه اندازی یک فروشگاه در وب سایت ما بنابراین مشتریان می توانید سفارش آنلاین برای وانت یا تحویل."

اما این تنها چیزی جدید در لجام گسیخته. هنگامی که سالن بازگشایی Swenson می گوید وجود خواهد داشت تغییر در روش به رعایت اجتماعی فاصله.

"مشتریان صبر کنید در وسایل نقلیه و تنها کسانی که از دریافت خدمات اجازه خواهد داشت در داخل" Swenson گفت. "تا آنجا که ما از دست همه شما را متوقف به سلام می گویند و یا خرید خرده فروشی است."

در علاوه بر این به روش های جدید و مشتریان نیز باید مایل به تماس رایگان-متوسط چک. اگر یک مشتری در یک تب قرار ملاقات خواهد بود دوباره.

"ما می خواهیم برای اطمینان از ایمنی همه ما به عنوان انتقال به چه چیزی می تواند ما طبیعی جدید برای چند هفته آینده و یا احتمالا ماه" Swenson گفت.

لجام گسیخته سالن مو است که در واقع 4513 Chumuckla بزرگراه در سرعت. برای اطلاعات بیشتر www.unbridledsalon.com تماس بگیرید و یا 850-289-9995.

Kalyn ولف مستقل است ستون نویس مجله اخبار. ارسال کسب و کار جدید نکاتی برای pcolanewbiz@gmail.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب