عدم قطعیت ابر کالیفرنیا, اقتصاد, دولت بهبود خواهد اینه که ملت

در آن مه سه ماهه پیش بینی UCLA Anderson هوا تجدید نظر آن چشم انداز برای اقتصاد آمریکا رو به پایین به دلیل انتظ

توسط NEWSSALAM در 4 تیر 1399

در آن مه سه ماهه پیش بینی UCLA Anderson هوا تجدید نظر آن چشم انداز برای اقتصاد آمریکا رو به پایین به دلیل انتظار می رود تاثیر COVID-19 بود که پس از آن هنوز هم به عنوان یک بیماری همه گیر. دو هفته بعد به عنوان اقتصاد شروع تعطیل به دلیل همه گیر پیش بینی منتشر شد اولین تجدید نظر در آن 68 سال سابقه ادعا که اقتصاد ایالات متحده در حال حاضر در رکود است.

در حال حاضر در آن دوم در پیش بینی سه ماهه سال 2020 پیش بینی تیم آمده است که بهداشت جهانی بحران "بدل به افسردگی مانند بحران" است و انتظار نمی رود که اقتصاد ملی را به بازگشت به آن 2019 سه ماهه چهارم اوج تا 2023.

ملی هوا

"به این بحران رکود اقتصادی یک اسم بی مسمی است. پیش بینی ما 42 درصد سالانه میزان کاهش در تولید ناخالص داخلی برای سه ماهه جاری به دنبال 'Nike swoosh' بازیابی است که نمی خواهد بازگشت سطح تولید به قبل از سه ماهه چهارم سال 2019 اوج تا اوایل سال 2023" می نویسد: UCLA Anderson هوا اقتصاددان ارشد دیوید Shulman در مقاله ای با عنوان "Post-COVID اقتصاد است."

"در سه ماهه چهارم به سه ماهه چهارم صورت واقعی تولید ناخالص داخلی کاهش خواهد یافت 8.6% در سال 2020 و پس از آن با 5.3% افزایش و 4.9 درصد در سال 2021 و 2022 به ترتیب" او می نویسد.

Shulman به نوشتن می رود که ایالات متحده اشتغال را بازیابی نیست تا زمانی که "خوب گذشته 2022" و این که نرخ بیکاری پیش بینی می شود حدود 10 درصد در سه ماهه چهارم سال 2020 هنوز هم بیش از 6 درصد در سه ماهه چهارم دو سال بعد. "برای بیش از حد بسیاری از کارگران رکود معطل خواهد شد به خوبی گذشته رسمی پایان تاریخ" Shulman می نویسد.

Shulman مقاله اشاره می کند که فدرال رزرو در عمل غیر معمول با نشاط توسط حرکت بلافاصله نزدیک به صفر و نرخ بهره و سیاست را متعهد به حمایت از اوراق قرضه شرکت های بزرگ بازار از جمله دیگر اقدامات و $1.8 تریلیون مراقبت عمل نقل مکان کرد و به سرعت از طریق کنگره است. او نشان می دهد که کمک بیشتری مورد نیاز خواهد بود در تابستان امسال و با وجود بهبود در نهایت در هوا انتظار می رود به طور متوسط است.

"قرار داده و با وجود چک برنامه حفاظت از بیش از حد بسیاری از کسب و کارهای کوچک شکست مواجه خواهد شد و میلیون ها شغل در رستوران ها و خدمات شخصی شرکت خواهد ناپدید می شوند در کوتاه مدت اجرا شود. اعتقاد ما بر این است که حتی با در دسترس بودن واکسن آن زمان را برای مصرف کنندگان به بازگشت به حالت عادی" Shulman می نویسد. او همچنین می گوید که بخش مسکن خواهد بود تنها نقطه روشن در بهبود.

پیش بینی اشاره می کند که در حالی که اقتصاد به نظر می رسد که آمار پایین آن خواهد شد در حالی که قبل از تولید ناخالص داخلی و اشتغال, رسیدن به سطح سه ماهه چهارم سال 2019 سطح به عنوان بدهی تجمع در هر دو بخش دولتی و خصوصی تعدیل خروجی. به دنبال فراتر از پیش بینی افق 2022, همه گیر شتاب روند اقتصادی که در حال حاضر در حال حرکت به سمت افزایش دیجیتالی از توابع کسب و کار و تجارت آنلاین.

"آن افزایش یافته است و در حال حاضر-افزایش تنش با چین و آورده E. U. هم نزدیک" Shulman می نویسد. "مهم پاسخ به همه گیر شده است و این موفقیت کار از خانه است که به نظر می رسد مانند آن منجر به تغییرات دراز مدت در محل کار و محیط های شهری به عنوان کارگران خود سود بیشتر در کار و زندگی گزینه های. در یک کلام اقتصادی و مسکن فعالیت خود را از تغییر بزرگ به نقل از متوسط شهرستانها و دور از مراکز شهری به حومه شهر."

به گزارش کالیفرنیا

در تدوین یک پیش بینی برای کالیفرنیا UCLA Anderson هوا مدیر جری Nickelsburg مواجه قلمرو ناآشنا به عنوان همه گیر تا حد زیادی مجبور به تجدید نظر از منابع داده که طرح ها به طور معمول اطلاع رسانی اقتصادی پیش بینی. با سابقه تاریخی بیشتر محدود به استفاده از پیش فرض های مورد نیاز به قوی تر. به این منظور Nickelsburg مقاله با عنوان "دولت نامشخص: آنچه می دانیم و آنچه نمی دانیم در مورد کالیفرنیا اقتصاد" اشاره می کند که "قوی فرض است که جلو گیری از این بیماری همه گیر در تابستان امسال و به حدی آن را برمی گرداند در سال 2021 و 2022 را تولید می کند که یکی دیگر از خاموش کردن و یا کاهش چشمگیر در مصرف به عنوان اتفاق افتاده است در سال 2020.... اما ما باید به خاطر داشته باشید که همه گیر فرض است که فقط: یک فرض است."

Nickelsburg اشاره می کند که دو بخش است که باید برن فشار از دست دادن شغل — اوقات فراغت و مهمان نوازی و خرده فروشی — نمایندگی به طور کامل 50 ٪ از تمام زیان کار است. "در حالی که موظف به بسته شدن رستوران, رویداد, فضاهای توریستی سایت بود کاتالیست [برای زیان کار در اوقات فراغت و مهمان نوازی], انقضا از بسته شدن احکام نمی خواهد به عنوان یک سوئیچ را به همه کسانی که بیکار بازگشت" او می نویسد. "این COVID-19 همه گیر شده حس احتیاط در بخشی از عموم هر دو در کالیفرنیا و در میان گردشگران که ممکن است به دولت است. به سادگی قرار دادن بخش قابل توجهی از مشتریان بالقوه برای این کسب و کار را می خواهید به احساس امنیت قبل از جسارت کردن به آنها."

انتظار برای بهبود در کالیفرنیا است که آن را بسیار آینه ایالات متحده بازیابی.

"آن کندتر خواهد بود و در اوقات فراغت و مهمان نوازی و بخش خرده فروشی با توجه به نامتناسب اعتماد بین المللی گردشگری و آهسته تر در حمل و نقل و انبارداری با توجه به انتظار ادامه جنگ تجاری با چین" Nickelsburg می نویسد: "اما سریع تر در کسب و کار علمی و فنی در خدمات و اطلاعات بخش با توجه به تقاضا برای فن آوری های جدید برای راه های جدید ما در حال کار و اجتماعی."

نرخ بیکاری در سه ماهه دوم این سال است انتظار می رود به 14.6 درصد و انتظار می رود که این کاهش برای تعادل 2021. برای کل سال سال 2020 2021 و 2022 متوسط نرخ بیکاری پیش بینی شده است به 10.5 درصد 8.2% و 6.8 درصد بود. به رغم رکود اقتصادی ادامه داد: تقاضا برای محدود سهام مسکن همراه با نرخ بهره پایین باید منجر به یک نسبتا سریع بازگشت homebuilding. پیش بینی انتظار است برای 94,000 خالص واحدهای جدید در سال 2020 یک 17.3% کاهش از 2019.

این سطح از ساختمان خانه بدان معنی است که چشم انداز برای بخش خصوصی ساختمان از قیمت مسکن مشکل بیش از سه سال آینده صفر است.

"چرا برخی از بهبود سریع و دیگران آهسته؟"

به عنوان یک همراه و همدم تحقیق مقاله به پیش بینی UCLA اندرسون استاد Ed Leamer می پرسد: "چرا برخی از بهبود سریع و دیگران آهسته؟" در این مقاله او به بررسی ویژگی های گذشته بهبود است که تعیین مدت از بسط و زمان گرفته شده برای اقتصاد به بازگشت به قبل از رکود اقتصادی شرایط.

در بررسی داده های تاریخی Leamer گذشته سه بازیافتهای شده اند آهسته تر از قبل بهبود. یکی از دلایلی که او می نویسد: نقش بخش تولید است. Leamer می نویسد که بخش هایی که در حال رشد بودند زمانی که رکود اقتصادی آغاز شد و تمایل به بازگشت سریع تر پس از طریق از رکود است. اما به عنوان تولید شد کاهش در بخش قبل به سه رکود اشتغال در این بخش بازگشت آهسته تر اگر در همه.

پس از یک تجزیه و تحلیل بخش های مختلف اقتصادی امروز و پتانسیل خود را به درایو, بازیابی از رکود اقتصادی فعلی Leamer اشاره می کند که این بیماری همه گیر ممکن است این اثر به طور دائم جابجایی برخی از کارگران که چه در غیر این صورت ممکن است یک "خفیف و مختصر" رکود اقتصادی می تواند در واقع بیشتر شدید به عنوان COVID-19 تحت تاثیر رفتارهای انسان است که ممکن است رانده اند بازیابی.

"کشیدن در بهبود خواهد آمد از اطلاعات عمده فروشی و خرده فروشی و دولت و اوقات فراغت و مهمان نوازی" Leamer می نویسد. "آنها به صورت زوج. آن را سخت به شناسایی موتور است که قدرت بازیابی رو به جلو است."

چه تحرک اطلاعات و کسب و کار کوچک پالس نظرسنجی می گویند

در دوم از سه همراه, مقالات, UCLA Anderson اقتصاددان پیش بینی ویلیام یو به نظر می رسد در دو مجموعه داده های گوگل تحرک اطلاعات و کسب و کار کوچک پالس نظرسنجی از اداره آمار ایالات متحده. یو گزارش ارائه شواهد که وجود دارد این است که یک همبستگی بین اطلاعات تحرک و اقتصاد و همبستگی بین اطلاعات تحرک و دولت از کسب و کار کوچک.

یو و تحلیل سه عمده takeaways. اولین بار است که یک ارزیابی از داده های خود را به عنوان یو اشاره می کند که گوگل تحرک داده است آموزنده در مورد آنچه اتفاق می افتد در اقتصاد به موقع. او همچنین اشاره می کند که این اطلاعات همراه با کسب و کار کوچک پالس بررسی شد فقط در دسترس عموم از زمان شروع این بیماری همه گیر. یو دومین نتیجه این است که تحرک به خرده فروشی و تفریح مقصد ارتباط به کار محلی رشد برای کل اقتصاد و به کل ساعات کار برای کسب و کار کوچک محلی.

در نهایت اشاره به بهبود است که این کشور به تدریج بازگشایی اقتصاد آن است. برخی از بخش ها و برخی از مناطق سرعت سریع تر از بهبود بیش از دیگران است. برای کسری از کسب بهبودی کامل ممکن است هرگز امکان پذیر است.

اثرات مسکونی املاک و مستغلات

در سوم همراه مقاله UCLA Anderson اقتصاددان پیش بینی لیلا بنگالی به بررسی دو قابل توجه حوادث مربوط به کالیفرنیا مسکونی بازار املاک و مستغلات. اول اقتصادی است خاموش ناشی از سیاست پاسخ به کروناویروس و مستاجر قانون حفاظت از 2019.

"دو تغییر در بازار املاک و مستغلات مسکونی تا کنون این سال, اثرات coronavirus در حال گرفتن به مراتب بیشتر توجه; اما ویروس' اثرات و مستاجر قوانین حفاظت در حال تبدیل شدن به هم پیوسته به عنوان شهرها و ایالات متحده تصویب moratoria اخراج برای عدم پرداخت اجاره" بنگالی می نویسد.

او می نویسد که اگر صاحبخانه شدن با احتیاط آن است که دولت ها خواهد بود مایل به تصویب اخراج حمایت در آینده صاحبخانه ممکن است تصمیم بگیرد و یا ممکن است مجبور به خروج از بازار اجاره و یا فروش ساختمان های خود را و یا آنها را تبدیل به غیر اجاره ملک, کاهش بیشتر سهام مسکن اجاره. همچنین ترجیحات مصرف کننده ممکن است تغییر به سمت پایین-تراکم single-family مسکن که تمایل به کاهش قیمت اجاره به عنوان تقاضا می افتد.

به دنبال در سراسر ایالات متحده شهرستانهای خود را تجزیه و تحلیل می یابد که حتی از مارس سال 2020 وجود دارد به نظر می رسد به توان منفی هر چند کوچک اثرات این ویروس در محلی مسکونی بازار املاک و مستغلات. با توجه به مستاجر قوانین حفاظت در حالی که به احتمال زیاد خیلی زود به دیدن اثر جدید دولت قانون که در زمان اثر در تاریخ 1 ژانویه 2020, بررسی قوانین مشابه در لس آنجلس نشان می دهد که این قوانین ممکن است به کاهش مقدار اجاره مسکن یک نتیجه ناخواسته.

UCLA Anderson پیش بینی ماه ژوئن کنفرانس: تمرکز بر املاک و مستغلات مسکونی

در علاوه بر این به ارائه آمریکا و کالیفرنیا پیش بینی و ارائه به همراه مقالات ژوئن 2020 هوا, کنفرانس های ارائه شده در همکاری با UCLA Ziman مرکز املاک و مستغلات ویژگی های چند بحث: نتایج حاصل از آلن Matkins/UCLA Anderson هوا CRE بررسی شامل آلن Matkins شریک جان Tipton; نگاهی به آنچه در شهرستانها خواهد بود و پس از همه گیر با urbanist ریچارد فلوریدا مدیر مارتین رفاه موسسه در دانشگاه تورنتو منچستر مدرسه کسب و کار مدیریت و تحقیقات جهانی استاد دانشگاه نیویورک; مسکن تجزیه و تحلیل بازار با پیچک Zelman و همکاران مدیر عامل شرکت پیچک Zelman; و گفتگو با نیویورک تایمز خبرنگار کونور Dougherty در کالیفرنیا خانه قیمت. کنفرانس وبینار برگزار خواهد شد و از 8:30 صبح تا 11:30 a. m. PDT در چهارشنبه 24 ژوئن سال 2020 است.

UCLA Anderson هوا یکی از مهمترین و به طور گسترده ای را تماشا می کردند و اغلب ذکر شده چشم انداز اقتصادی برای کالیفرنیا و ملت و منحصر به فرد در پیش بینی هر دو جدی از اوایل 1990s رکود در کالیفرنیا و قدرت دولت ارتجاعی از سال 1993. اخیرا پیش بینی اعتبار شد به عنوان اولین عمده اقتصادی ایالات متحده پیش بینی به اعلام رکود اقتصادی در سال 2001 است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن