کارشناسی کاندیدای سنا عذرخواهی گذشته ضد اسرائیل توییتهایی

Mià بحر '22 و یک وقت در مقطع کارشناسی سنا عضو در حال اجرا برای انتخاب مجدد در این هفته عذرخواهی کرد روز جمعه گ

توسط NEWSSALAM در 29 اردیبهشت 1399

Mià بحر '22 و یک وقت در مقطع کارشناسی سنا عضو در حال اجرا برای انتخاب مجدد در این هفته عذرخواهی کرد روز جمعه گذشته ضد اسرائیل توییتهایی که استنفورد کالج جمهوری خواهان (SCR) به اطلاع عموم خود در Facebook صفحه در روز پنج شنبه.

SCR متهم بحر از "الگوی ساخت نفرت و خشونت آمیز ضد اسرائیل قومی و نژادی متهم اظهارات در رسانه های اجتماعی." این گروه نام خود را به "استعفا از دولت های دانشجویی بلافاصله."

SCR پست شامل تصاویری از چند تن از بحر توييتها. یکی از آنها منتشر شده در تاریخ 30 ژوئن 2018 در پاسخ به یک ویدیو در مورد داعش,' خشونت علیه فلسطینی ها گفت: "اگر شما هنوز هم در حمایت از اسرائیل شما می توانید چوک صادقانه." یکی دیگر از تصویر نشان داد که او تا به حال ترجمه "F** اسرائیل, فلسطین" در تاریخ 29 مارس 2019.

"ضد صهیونیسم است که منکر حق مردم یهودی به تعیین سرنوشت خود است یهودستیزی" SCR نوشت. "... بحر مدیون جامعه یهودی در دانشگاه استنفورد عذرخواهی."

بحر با صدور دو بیانیه در پاسخ به SCR اتهامات یکی برای دانشگاه و جامعه به عنوان یک کل و دیگری به جامعه یهودی در محوطه دانشگاه. او کارگردانی روزانه به این اظهارات پس از آن درخواست برای نظر. در نامه ای به دانشگاه و جامعه با عنوان "من آزادی بیان را متوقف نمی کند به عنوان یک سناتور," بحر عذرخواهی به جامعه یهودی. او نوشت که او نمی خواهد اجازه می دهد SCR که او به عنوان یک "سفید supremacist گروه" را به دور او آزادی بیان.

بحر افزود که او توییتهایی گرفته شد خارج از چارچوب نوشتن "سازمان [SCR] دهکدهای به نام من یهودستیزانه برای حمایت از صلح آمیز حل دو دولت و موعظه از پلیس و خشونت نظامی." او نوشت که اگر چه او حسرت او بیان او را "همچنان به ایستادگی" در باورهای خود.

"من نمی خواهد در سخنرانی یهودستیزی توسط یک سازمان است که دعوت از یک سخنران که آشکارا ترجمه یک توییت گفت: #BurnTheJews," او نوشت:, مرجع SCR رویداد با محافظه کار فیلمساز Dinesh d'souza سال گذشته است.

SCR جمهور Stephen آستانه '22 برچسب بحر اتهامات سفید برتری به عنوان "پوچ" نوشتن در بیانیه ای به روزانه که SCR است "یکی از متنوع ترین و پلورالیستی سیاسی سازمان دانشجویی در پردیس" و یکی که "بارها و بارها شده است هدف از حمله از alt سمت راست." بعلاوه آستانه نوشت که SCR احساس "از نظر اخلاقی موظف" به انتشار بحر توييتها و "در معرض خشونت آمیز و مبتذل نگرش نسبت به طرفدار اسرائیل و یهودی دانش آموزان است."

در نامه ای به جامعه یهودی در دانشگاه استنفورد بحر عذرخواهی کرد برای او توییتهایی و "فقدان زمینه تصاویر SCR پست آمد."

"من اسرائیل را به عنوان یک وطن برای مردم یهودی" بحر نوشت.

در بیانیه ای که روزانه یهودی انجمن دانشجویان (JSA) شرکت رئیس جمهور ساده لوح گلدبرگ '21 و Avi کی '21 نوشت که JSA بود "نگرانی عمیق" برای دیدن بحر توييتها. JSA هدف "است نه به ترویج خاص نظر سیاسی اما برای ارائه یک فضای استقبال برای کل جامعه یهودی" آنها نوشت و اضافه کرد که بحر کلمات برانگیخته درد و نا امیدی برای بسیاری از اعضای جامعه یهودی. JSA شرکت رئیس جمهور همچنین نوشت که بحر بود "پذیرای ما نگرانی"; آنها تقدیر او را "تمایل به شرکت در یک گفت و گو باز."

در آن بیانیه خود به روزانه دانشگاه استنفورد اسرائیل Association (SIA) اشاره به بحر را retweet روزنامه نگار هارون فریدمن که در سپتامبر. 1, 2019 نوشت: "هر کسی که ادعا می شود شوکه شده و وحشت توسط این [یک مقاله در مورد نخست وزیر اسرائیل را نذر 'یهودی حاکمیت" بر کرانه] اما نمی خواهد حمایت BDS [کازار تحریم ها] پر از گه." BDS یک فلسطینی به رهبری جنبش خواستار تحریم از سرمایه گذاری و تحریم علیه اسرائیل است. بحر را بازتوییت شد در تصویر SCR پست.

در حالی که با توجه بحر به ذکر است که او از فاصله خودش از BDS, SIA اظهار داشت که "... BDS به صراحت خواستار نابودی اسرائیل را مطرح کرده. از این رو یک وجودی حمله به دولت یهودی و در هر دانشجویی که با شناسایی آن ... واقعیت این است که این opprobrium کارگردانی در تنها دولت یهودی فراگیر است و حتی در دانشگاه ما باعث می شود اعضای جامعه یهودی احساس هدفمند و ناامن است."

SIA قدردانی بحر عذرخواهی و نوشت: "اگر چه ما نا امید شده توسط کلمات او SIA نظر این حادثه به عنوان یک فرصت برای رشد است."

اولیویا Szabo که بحر را هم اتاقی سابق و رئیس جمهور فعلی J Street U طرفدار اسرائیل و طرفدار فلسطینی طرفدار صلح سازمان دانشجویی در دانشگاه گفت: روزانه که بحر توييتها خارج از متن گرفته شد. Szabo اتهام تمایل از "محافظه کاران به برچسب هر چیزی ضد اسرائیل به عنوان ضد سامی" و گفت که بحر درک پیچیدگی اسرائیل-فلسطین مسئله است. Szabo بود "تضاد" پس از خواندن بحر توييتها اما او متهم SCR از "برافروختن" بحر کلمات و تلاش برای "تقسیم جامعه یهودی" توسط درمان آن را به عنوان یک منحصر به فرد ،

"Mià اعتقادات در اسرائیل هستند و نه آنهایی که همان من, اما آنها نه ضد سامی," Szabo اضافه شده است.

الیاس اشپیگل '20 بخشی از جامعه یهودی در محوطه دانشگاه نیز ابراز سرخوردگی خود را با SCR در باز کردن ایمیل به کیبوتص چت: "آنها [SCR] گام در به بازی در حس کرد که در آن لباس های خود را به پایان می رسد و پس از آن را تا زمانی که آنها نیاز به بازگشت به خود را خودخوانده نقش به عنوان ersatz خیمه شب از جامعه یهودی است."

دیگر اعضای جامعه یهودی ابراز نگرانی های شخصی با بحر را صدای جیر جیر. یک یهودی دانشجوی سال اول درگیر با JSA و SIA که اعطا شد گمنامی با توجه به نگرانی های حریم خصوصی گفت: "من مطمئن هستم که اگر [بحر] می توانید هر چیزی را انجام دهید به من رای دادن برای او."

"Mià تداوم به طور گسترده ای برگزار درک است که هر کسی طرفدار اسرائیل ضد مسلمان و معتقد به تبعیض" که دانشجوی سال اول اضافه شده است.

در آن Facebook ارسال در پنجشنبه SCR همچنین با اشاره به 16 مارس 2019 جیر از بحر که در آن او نوشت: "زنان سفید همیشه خود را قبل از مسابقه جنس است. idk چرا من نگه داشتن در حال تعجب!!" در شنبه SCR منتشر شده یکی دیگر از Facebook پست با گذشته توییتهایی از بحر از جمله رسانهها از کسی که به نام "مرگ همه آنها را [پلیس]" در پاسخ به گزارش پلیس کشتار غیر نظامیان در حالی که تلاش برای جلوگیری از سرقت.

"به عنوان یک زن از رنگ از شیکاگو من توییتی و حمایت در برابر پلیس و نظامی و خشونت آن مخربی بر جوامع به حاشیه رانده شده," بحر نوشت: در بیانیه به دانشگاه استنفورد جامعه قبل از روز شنبه Facebook پست توسط SCR. "... من یک صلح طلب."

در بحر زمان در واکنش به این مدرسه سال تدوین و تصویب قانون حمایت از بازماندگان از سوء رفتار جنسی و پرداختن به نتایج پردیس آب و هوا نظرسنجی. در او نامزد بیانیه او نوشت که او در حال اجرا است به "توانمند سازی همه دانشجویان در این پردیس."

جنجال بر سر بحر توييتها آمد و تنها چند روز قبل از ASSU انتخابات در روز دوشنبه و سه شنبه.

این زمان غیر معمول نیست برای SCR. این گروه به دنبال برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بحث برانگیز در مورد نامزدها در مدت کوتاهی قبل از ASSU انتخابات در سال های گذشته به عنوان به خوبی. در سال گذشته یک عضو از یک ASSU اجرایی تخته سنگ صادر عذرخواهی برای یک صدای جیر جیر خود به عنوان "ضد سامی" پس از SCR شده Facebook. تخته سنگ بعد از دست رفته در انتخابات. و در سال 2018 به بیرون درز ایمیل نشان داد هوور همکار بود توطئه با SCR برای انجام "مخالفت با پژوهش" در یک لیبرال ASSU اجرایی تخته سنگ است که بعد از دست داد که در سال انتخابات است.

تماس با ماریان Lu در mlu23 'در' stanford.edu و فن لیو در fliu6 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن