کارشناسی سنا خواستار دانشگاه به تابستان افزایش قیمت مسکن

در آخر جلسه 21st کارشناسی سنا به اتفاق آرا به تصویب یک قطعنامه تشویق دانشگاه به ارائه تابستان مسکن در پردیس دا

توسط NEWSSALAM در 31 اردیبهشت 1399

در آخر جلسه 21st کارشناسی سنا به اتفاق آرا به تصویب یک قطعنامه تشویق دانشگاه به ارائه تابستان مسکن در پردیس دانش آموزان در پایین تر از حد معمول هزینه با توجه به فشارهای مالی و محدودیت های مسافرتی ناشی از جهانی همه گیر.

این قطعنامه خواستار مسکونی و ناهارخوری شرکت (R&د) برای کاهش تابستان مسکن و هزینه های ناهار خوری و دفتر کمک های مالی برای افزایش حمایت مالی در دسترس دانش آموزان در محوطه دانشگاه. این قطعنامه همچنین خواستار کمکهای مالی به ارائه بودجه بدون شمارش در تابستان امسال نسبت به دانش آموزان 12 محله کمک کند.

تسهیلات لازم برای حمایت از دانش آموزان که اجازه داده شده به باقی می ماند در پردیس قطعنامه استدلال می کند بیان کرد که "تنها دانش آموزان با اکثر شرایط تخفیف بودند مجاز به اقامت در محوطه دانشگاه" و "دانش آموزانی که باقی مانده اند در پردیس هیچ امکانات رفاهی دیگر گزینه های اما استنفورد خوابگاه."

"افرادی وجود دارند که نمی دانید که در آن آنها در حال رفتن به زندگی در این تابستان که هنوز هم به شکل که گفت:" سناتور مایکل براون '22. "وجود 600 دانش آموزانی که همه, از کوره در رفته."

دانشگاه تصمیم به هزینه همان هزینه های مسکن و ناهار خوری را برانگیخته دانشجو انتقاد.

"برای یک موسسه با ظرفیت و مسئولیت محافظت از آن آسیب پذیر است ناراحت کننده برای دیدن دانشگاه سمت مرحله است که مسئولیت" نوشت: شیخ Srijon '22 روزانه op-ed. "ترازنامه تنظیمات باعث خوابی و اضطراب بی پایان برای کسانی از ما که نمی توانیم به بازگشت به خانه."

این قطعنامه به نقل از نهادهای همکار مانند دانشگاه هاروارد و MIT و دوک که در حال ارائه یارانه و یا رایگان مسکن و ناهار خوری برای دانش آموزان باقی مانده در محوطه دانشگاه. دانشگاه هاروارد ارائه خواهد شد تابستانی مسکن برای $200. دانشگاه استنفورد در تابستان مسکن و هزینه های ناهار خوری برای تابستان هستند $6,155.

سناتور Mià بحر '22 نیز صحبت کرد و به او گذشته ضد اسرائیل توییت که توسط دانشگاه استنفورد کالج جمهوری خواهان (SCR) Facebook صفحه در روز پنج شنبه به عنوان بحر به دنبال انتخاب مجدد در این هفته. بحر صادر نوشته شده عذر خواهی به دانشگاه استنفورد یهودی در جامعه و دانشگاه جامعه بیشتر به طور گسترده در روز جمعه.

در ماه ژوئن سال 2018 جیر بحر نوشت: "اگر شما هنوز هم در حمایت از اسرائیل شما می توانید چوک صادقانه." SCR نوشت که توییتهایی تشکیل یهودستیزی.

بحر گفت که در حالی که "عبارت بود نه بزرگ" او امیدوار است که رای دهندگان به رسمیت شناختن برخی از توییت شد انعکاسی از مدرسه خود را بالا ، او همچنین با اشاره به SCR تاریخ از انتقاد ASSU نامزدهای فعالیت های رسانه های اجتماعی. در 2019, SCR اطلاع عموم تصاویری از حذف توییت توسط ASSU اجرایی نامزد Kimiko باربی, '20 که او خود به عنوان "ضد یهودی."

"این اتفاق می افتد هر سال پس از آن [هیچ] عرق کردن پشت من" بحر گفت.

بحر و پنج دیگر زمان سناتور در حال اجرا هستند برای انتخاب مجدد در برابر 25 نامزدهای دیگر. رای گیری پنجره های بسته شده در پایان روز سه شنبه و نتایج روز جمعه اعلام خواهد شد.

تماس با کیت Selig در kselig 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن