کارشناسی سناتور مایکل براون مجلس سنا انتخاب صندلی

دومین دوره سناتور مایکل براون '22 انتخاب شد سنا صندلی در یکشنبه کارشناسی سنا در جلسه, اولین جلسه جدید کارشناسی

توسط NEWSSALAM در 7 خرداد 1399

دومین دوره سناتور مایکل براون '22 انتخاب شد سنا صندلی در یکشنبه کارشناسی سنا در جلسه, اولین جلسه جدید کارشناسی سنا پس جمعه را همراه دانش آموزان از دانشگاه استنفورد (ASSU) انتخابات است. سناتور دنی Nguyen '22 و Sochima Ezema '23 نیز انتخاب به موقعیت به عنوان معاون و وزیر در مجلس سنا بود.

سناتوران با اتفاق آرا تصمیم گرفت برای انتخاب قهوه ای به عنوان سنا صندلی بیش از همکار بازگشت سناتور Mià بحر '22 تنها نامزد دیگر برای این موقعیت. در سخنرانی قبل از رای گیری براون گفت که تمرکز بر مسائل نژادی و خشونت جنسی. او همچنین اصلاحات پیشنهادی به سنا حمایت و ساختار.

"من می خواهم به شما معرفی ... برخی از اصول عامل ... به طوری که ما ASSU قوی تر است و کار می کند بیشتر شبیه به یک سازمان فعال و نه یک سازمان سیاسی به جای بوروکراسی سیاسی که ما دیده ایم در نتیجه برخی از ناکارآمدی" براون گفت.

در مجلس سنا انتخاب مجدد پلت فرم براون گفت که سنا باید تمرکز بر روی "تمرین همبستگی با جوامع به حاشیه رانده شده" و تولید قوانین و توصیه های سیاست. او همچنین گفت که ایجاد یک کمیته مجلس سنا به "به طور کامل بررسی و تشخیص [sic] ضعف ساختاری در قانون اساسی و قوانین."

Nguyen, که قبلا به عنوان وزیر در مجلس سنا بود که به دقت انتخاب معاون صندلی بیش از Michaela پهن '23. Ezema که تا به حال اجرا ناموفق برای مقطع کارشناسی سنا زد unopposed برای وزیر در مجلس سنا در نشست روز سه شنبه. سنا وزیر سابق مقام و موقعیت است که نه رای و قدرت.

انتخابات برای تخصیص صندلی خزانه دار ارومیه در مجلس سنا نماینده مجلس و ارتباطات صندلی بودند برگزار شد در بهره از زمان و تکمیل خواهد شد در هفته آینده. به گفته براون سناتور داوطلبان اجرا خواهد شد کمیته تخصیص در دوره موقت.

تماس با دانیل وو در dwu21 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن