دانشگاه ها باید برنامه ریزی برای COVID-19 تست آنلاین آموزش برای پاییز مقامات دولتی می گویند

بایرون Dobson تالاهاسی دموکراتمنتشر شده 4:41 PM EDT 22 مه سال 2020فلوریدا 12 دانشگاه های دولتی خواهد بود انتظا

توسط NEWSSALAM در 5 خرداد 1399

فلوریدا 12 دانشگاه های دولتی خواهد بود انتظار می رود که یک برنامه در محل برای COVID-19 تست جایگزین مسکن برای دانشجویان که نیاز به جداسازی و آموزش از راه دور به عنوان آنها آماده برای بازگشایی این سقوط.

علاوه بر این دانشگاه ها باید آماده برای تنظیم برنامه های خود را برای آموزش و پروتکل های ایمنی در پاسخ به وضعیت coronavirus در دولت, دولت, دانشگاه, سیستم صدراعظم مارشال Criser سوم گفت: در برنامه ریزی برای ارائه مارس 28 به سیستم حاکم بر هیئت مدیره است.

"سنتی دانشگاه تجربه برای دانش آموزان خواهد بود متفاوت از سال های گذشته شده است برای ترویج یک محیط زیست سالم به عنوان همه ما یاد بگیرند به همکاری وجود داشته باشد با COVID-19 ویروس" Criser گفت: در طرح جمعه منتشر شد.

بیشتر: فلوریدا حکام به شنیدن برنامه ای برای بازگشایی دانشگاهها در مارس 28 جلسه

"به تمام دانشگاهها همچنان به کار به منظور افزایش ایمنی و بهداشت احتیاطی تحصیل تعاملات اجتماعی و فعالیت های فوق برنامه و دو و میدانی رخ خواهد داد در جدید و منحصر به فرد در فرمت های است که هنوز هم می تواند مثبت و با ارزش تجربه."

دانشگاه رهبری باید در ذهن نگه دارید آرایش منحصر به فرد از هر پردیس و آن جمعیت دانشجویی در پرداختن به تغییرات عملیاتی در حالی که انعطاف پذیر در پاسخ به آخرین به روز رسانی از دولت فدرال است.

هر دانشگاه خواهد شد که شامل دستورالعمل ها برای استفاده از پوشش صورت و دست عفونی در برنامه های خود و دانشگاه باید ایجاد و انتشار عواقب عدم رعایت از همه مربوط به ملی, دولت و سیاست های دانشگاه.

Criser گفت: این مهم است که هر کس از دانشجویان دانشکده به پردیس بازدید کنندگان مسئولیت خود را درک کنید به دنبال دستورالعمل های ایمنی.

نکات کلیدی در پیش نویس دستورالعمل عبارتند از:

  • یک COVID-19 تست طرح از جمله یک فرایند را قادر خواهد ساخت که متخصصان مراقبت های بهداشتی به سرعت در حال پاسخگویی به شناسایی "نقاط داغ" در پردیس.
  • یک تماس با ردیابی طرح از جمله تعیین اینکه آیا دانشگاه ها باید با وزارت بهداشت برای تعیین اینکه آیا دانشگاه می تواند در تلاش برای ردیابی افراد با تست مثبت است.
  • حمایت دانشگاهی ورزشکاران کارکنان و تماشاگران و همچنین به عنوان دانشجو فعالیت های فوق برنامه از جمله یونانی عملیات سازمان و عملکرد سازمان های دانشجویی, باشگاه, intramural ورزشی و گردهمایی های اجتماعی.
  • Reevaluating روش های آموزشی مانند کاوش ادامه داد: استفاده از آموزش آنلاین و تکنولوژی هیبرید ترکیبی از چهره به چهره و آنلاین.

بیشتر: Coronavirus و بالاتر اد: FAMU ممکن است محدود در شخص سقوط کلاس به دانش آموزان خاص

تماس با نویسنده ارشد بایرون دابسون در bdobson@tallahassee.com و یا در توییتر @byrondobson.

هرگز از دست یک داستان: اشتراک در تالاهاسی دموکرات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب