ما تضاد و مبارزه جهانی علیه بیماری همه گیر

توجه داشته باشید: دوم این است که در دو قسمت بحث در مورد ایالات متحده را نسبت به اقدامات چین در زمان COVID-19 ب

توسط NEWSSALAM در 26 اردیبهشت 1399

توجه داشته باشید: دوم این است که در دو قسمت بحث در مورد ایالات متحده را نسبت به اقدامات چین در زمان COVID-19 بیماری همه گیر. خواندن قسمت 1 اینجا.

فصاحت و بلاغت به عنوان یک ابزار سیاسی برای چین

او در سال 1983 کتاب "تصور جوامع" بندیکت اندرسون معروف آمده است که دولت و رسانه ها نقش اساسی در تعیین ناسیونالیسم اجازه می دهد مردم یک ملت را به تصور کنید که به اشتراک گذاری یک تجربه جمعی بدون در نظر گرفتن موقعیت خود در جامعه و یا جغرافیایی و نزدیکی به یکدیگر است. در آخرین مقاله ما نشان داد که چگونه رهبری آمریکا به حمایت از یک داغدار روایت در برابر چین دامن زدن به خشونت و ننگ در برابر آسیایی ها در امریکا است. در این مقاله ما به بحث در مورد خطرات ژئوپولیتیک ناشی از این روایت است.

زمانی که آمریکا رهبری lambastes چین اثرات دو قسم هستند: نه تنها این دامن زدن nativist ناسیونالیسم در ایالات متحده, اما آن را نیز کمک های مالی کشورهای عربی توانایی به رنگ آمریکایی حملات به حمله به چینی عزت و مشروعیت بخشیدن به دیکتاتوری تاکتیک های آنها به عنوان تلاش برای دفاع از ملت خود.

این دقیقا چیزی است که پکن انجام داده است. با توجه به Susan L. واسطه مرجعیت قرن 21 چین مرکز در دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو, چینی, رسانه دولتی استفاده کرده است بحران تاکید بر برتری چین و شخصی قدرت پینگ است.

برای مثال هو Xijin چینی تبليغاتي و سردبیر تحت کنترل دولت جهانی بار, به تازگی مشخص می شود رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن cathexis در چین به عنوان یک تلاش برای منحرف کردن تمرکز از دولت او را به "بی کفایتی." این متناسب در پکن را گسترده تر از تلاش برای پیچاندن روایت و تطهیر چین مجرمیت. برخی از رهبران چینی حتی رفته تا کنون به عنوان نشان می دهد که این ویروس سرچشمه در امریکا است.

بیشتر کاملا چین نقل مکان کرد به اخراج روزنامه نگاران آمریکایی. همچنین بسیج "پلیس اینترنت" برای حذف unflattering حساب دولت است. این هفته در ایالات متحده در پاسخ تحمیل جدید اعمال محدودیت صدور روادید برای خبرنگاران چینی. فراتر از نمایندگی اساسی توهین به روزنامه نگاری و آزادی آمریکایی تضاد تثبیت شده است و ایدئولوژیک کنترل دولت چین. چنین اقداماتی توسط دولت چین تبدیل موجه تنها موجب آمریکایی تعصب است که آمریکا تضاد توجیه افزایش استبداد و نتواند به سرمایه گذاری در تعداد فزاینده ای از شهروندان چینی که خواستار پاسخگویی.

اثر جهانی مبارزه با کروناویروس

Entrenching خودمان را در ناسیونالیسم تنها هل می دهد ما بیشتر از یک درمان است. با توجه به سازمان بهداشت جهانی (WHO) با اشاره انگشت در سازمان ملل با شماره های بالاتر از موارد می تواند دلسرد دقیق گزارش شیوع بیماری های داخلی. این شرح است که سرزنش چین آنها را بیشتر مردد به همکاری بیش از حد.

در ماه مارس سازمان ملل متحد (U. N.) دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ به نام برای جهانی آتش بس اصرار سازمان ملل به حل و فصل اختلافات خود و اولویت بندی چند جانبه. در مارس 14, اما, مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا به توقف کمک های مالی به, که, یک سازمان است که اشاره به این حادثه تلخ به نام مهم ترین سازمان در مبارزه با کروناویروس.

مغلوب ساختن پیشی جستن منطقی برای برداشت پول بود که که در ابتدا تکرار دولت چین در این ادعا که این ویروس را تحت کنترل. با وجود این به نظر می رسد کمی شواهد نشان می دهد که چین تلاش کرده است تا ساختاری را تضعیف می کند که نه آن است و اساسا خراب آن است. در مقابل به عنوان بزرگترین کمک کننده به این که عملیات آمریکا و سلامت و کارشناسان پزشکی بازی یک outsized نقش تعیین کننده این نهاد با مسیر.

با وجود این چالش ها در تاریخ 8 مه به نظر می رسید مانند جهان بود و در نهایت قرار دادن تفاوت خود را کنار بگذارند. U. N. شد در آستانه تصویب قطعنامه ای که در آغوش اشاره به این حادثه تلخ' فراخوان جهانی برای آتش بس و همچنین "افزایش هماهنگی" در مقابله با این بیماری همه گیر. با توجه به این که هر دو ایالات متحده و چین را به حمایت از پیش نویس آن نگاه آماده برای موفقیت است. تن در U. N. شد, خوش بینانه, هر چند به عنوان سفیر تونس Kain Kabtani قرار داده و آن را در روز قبل از رای گیری "این لحظه ای از حقیقت را برای سازمان ملل متحد و چند جانبه سیستم."

در تکان دهنده برگشت آمریکا وتو قطعنامه — صرفا به دلیل آن ذکر شده که. چین اصرار داشت که آن را حاوی اشاره به این صورت است که ایالات متحده حاضر به قبول این پس زمینه از 275,000 جهانی مرگ و میر این لازم و وحدت مذاکرات شکست خورده است.

این واضح است که مسئله فقط در مورد این که; جای آن است که نشان دهنده میزان که تنش ها را تشدید کرد. به گفته یک دیپلمات در شورای امنیت سازمان ملل با رد این "ما در حال بازگشت به میدان است." ماه از پیشرفت و جان هزاران نفر تلف شده اند. جغرافیای سیاسی را به انحطاط نابالغ quibbling بیش از فروع و ثابت نام-تماس و قربانی حداقل تا حدی مقصر است. زمان در حال اجرا است: سیاستمداران آمریکایی باید تا پایان این غضبناک شعارهای قبل از آن خیلی دیر است.

با این حال معتبر هر یک از این نگرانی ها در مورد چین یا جهانی نظم در این میان از یک بیماری همه گیر است و زمان به آنها را افزایش دهد. به عنوان U. N. رای نشان داده است این نزدیک بینی به طور مستقیم مانع هر چند جانبه تلاش برای مبارزه با ویروس خودخواهانه به خطر انداختن زندگی نه تنها در داخل آمریکا بلکه در خارج از کشور. تسلیم شدن به چنین ناسازگاری مجموعه وحشتناک سابقه برای آینده روابط دیپلماتیک و به طور جدی خسارت اعتماد به نفس در رهبری آمریکا در سراسر سیستم بین المللی.

در حالی که دولت های این دو اقتصاد در حال سرحد سر علم در جوامع در سراسر اقیانوس آرام انجام داده اند یک معامله بزرگ به منظور تسهیل در انتقال داده ها به خاطر درک بهتر این ویروس و در نتیجه شتاب توسعه بالقوه واکسن. جالب اینجاست که یکی از کلید مشترک هاب برای COVID-19 تحقیقاتی بوده است که.

این است که دقیقا به همین دلیل بسیاری از دانشمندان نگران هستند که تنش های سیاسی ایجاد خواهد شد غیر قابل فسخ محاصره و بدتر از زمان در توسعه یک واکسن.

ایجاد فرصت در میان بحران

به عنوان سفیر سابق ایالات متحده به روسیه و زمان فریمن Spogli موسسه (FSI) مدیر Michael McFaul قرار داده و آن را در یک اخیر واشنگتن پست op-ed "فریم چین و ایالات متحده در تلاش های بین المللی در پاسخ به کروناویروس در صفر-مجموع از نظر معکوس است." این کاملا درست است. این ایده که ایالات متحده می تواند سرزنش چین به پاسخ به COVID-19 بهتر است jingoistic فانتزی که مانع این امکان را برای هر گونه همکاری معنی دار. حتی اگر سیاستمداران ما درست در تلاش است که چین واقعا مقصر است — در حال حاضر زمان مناسب برای حمله به.

در عوض رهبران ما باید به رسمیت چینی در تلاش برای مبارزه با این ویروس را با حسن نیت تلاش برای حمایت از آنها را — در حالی که محکومیت نژادپرستانه زبان و احساسات در حال حاضر در حال گسترش است.

Ameliorating تنش آسان نخواهد بود; حتی به خطر انداختن روی جزئیات کوچک در حال حاضر به نظر می رسد غیر قابل تصور ژئوپولیتیک امتیاز. اما از آنجا که ایالات متحده و چین خصومت متقابل و سازش می تواند جلب عظیم پرداخت با تنظیم صحنه برای همکاری های آینده است.

COVID-19 نشان دهنده یک فرصت واقعی برای وحدت. پس از همه, این موضوع نیست و از لحاظ سیاسی یکی از واقع بینانه است و مجموع صفر. عنوان قبلی بحران جهانی نشان داده اند بین المللی همکاری های متقابلا منافع همه درگیر به عنوان کشورهای در حال قادر به استخر منابع و دانش است. در سال 2008 در میان بازار سقوط G20 بسیج با هم برای کمک به اقتصاد جهانی دوباره روی پای خود را با توجه به سابق وزیر امور خارجه, Condoleezza Rice. پس از 9/11, همکاری جهانی به همین گالوانیزه. به عنوان McFaul اشاره کرد به نقل از زیگفرید Hecker حتی ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی بود "محکوم به همکاری" در مسائل هسته ای پس از بحران موشکی کوبا است.

در واقع مسائلی که قبلا فرو رفته ایالات متحده-روابط چین مانند مشاجره در جنوب دریای چین در آینده از هنگ کنگ و تجارت جنگ ما پژمرده از محل موردتوجه وتماشای عموم. در حال حاضر زمان برای ایالات متحده و چین به گروه با هم متحد منجر به تلاش جهانی علیه COVID-19 بیماری همه گیر. اما برای انجام این کار نام برد و قربانی باید پایان یابد. غفلت به انجام این کار را تنها تا سطح شیب دار خطر در حالی که stymying هر گونه امید برای فرصت.

تماس با مایکل Alisky در malisky 'در' stanford.edu و دانیل گائو در dgao 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected]به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن