USRowing زبانه 3 استنفورد زنان برای اردوی تیم

استنفورد ارشد امیلی Delleman در تاریخ ماریا کنت و دوم Kelsey McGinley در میان 41 دانشگاهی زنان انتخاب شده برای

توسط NEWSSALAM در 15 اردیبهشت 1399

استنفورد ارشد امیلی Delleman در تاریخ ماریا کنت و دوم Kelsey McGinley در میان 41 دانشگاهی زنان انتخاب شده برای زنان openweight زیر 23 (U23) اردوی تیم ملی در شهرستان آیووا.

به عنوان با مردان رویداد زنان 2020 جهانی قایقرانی U23 قهرمانی در بلد اسلوونی لغو شد با توجه به COVID-19 و افتخارات در حال حاضر صرفا تشریفاتی. این مسابقات برنامه ریزی شده برای ماه اوت شامل چهار قایق (8+, 8-, 4+ و 4-) انتخاب شود از این اردوگاه و تیم این بود که مربی آیووا زنان مربی Andrew Carter.

"بدیهی است که هر سه در حال نا امید با U-23 مسابقات قهرمانی جهان لغو شدن اما آنها همچنین سود در انتخاب شدن به یک مجازی اردوگاه" نوشت استنفورد مربی درک Byrnes در یک ایمیل روزانه. "آنها خواهد شد این فرصت را به گسترش روز به روز جامعه از طریق جلسات مجازی با دیگر اردوگاه مدعوین; تمرینات خود را خواهد شد به طوری که آنها هنوز هم شانس خود را برای رقابت و هنوز هم وجود دارد شانس خود را برای مسابقه در پایان تابستان. ما پارو زدن در حال برنامه ریزی یک U-23 مسابقه در پرینستون مرکز آموزش در اوایل ماه سپتامبر ارائه شده آن را بی خطر است برای انجام این کار است."

دو نفر از سه نفر انتخاب شده اند تجربه رقابت در سطح جهان در حال حاضر در حالی که در این سال مشخص شده اند کنت اولین فرصت به رقابت در مسابقات قهرمانی جهان مسابقه قایق رانی.

Delleman یک CRCA دوم تیم آمریکایی به عنوان یک تازه وارد در 2018-19 قرار داده ششم در چهار جمجمه در سال 2017 جهان U23 قهرمانی و هفتم در دو جمجمه در سال 2019 با آلوم استنفورد الیزابت Sharis. McGinely موفق به کسب دو مدال برنز در 4 - sculls در سال 2016 و 2017 جهان Junior قهرمانی و یک مدال طلا در 4 - sculls در سال 2018 است. او همچنین دوم زن ورزشکار قایقرانی در مدرسه تاریخ به نام PAC-12 تازه وارد از سال فصل گذشته. هر سه نفر اعضای تیم اول دانشگاه یا دانشکده و هشت که قرار داده شده چهارم در مسابقات قهرمانی NCAA و دوم در PAC-12 قهرمانی در فصل گذشته.

کاردینال زنان قادر به رقابت در یک مسابقه رسمی در پاییز قبل از بهار ورزش لغو شد توسط NCAA برجسته توسط یک تکرار به عنوان دانشگاهی قهرمانان از قهرمانی هشت در سر چارلز مسابقه قایق رانی شرکت در بوستون در ماه اکتبر. این تیم همچنین مسابقه در برابر ایالتی اورگان در ردوود شورز در مارس 7, برنده سه نفر از چهار نژاد فقط پنج روز قبل از فصل خود را کوتاه قطع شد.

"ما یک تیم بسیار قوی در 2019 و داخلی ما می دانستیم که ما در مورد قرار دادن یک تیم قوی تر در آب در این سال" Byrnes گفت. "اجازه دهید فقط می گویند من واقعا هیجان زده برای 2021."

با قطعیت هنوز هم در اطراف در فصل آینده و آینده مسابقات Byrnes توضیح داد که این تیم با تمرکز بر دانشگاهیان این سه ماهه در حالی که هنوز حفظ آن آموزش است.

"در دانشگاهی در مقابل اکثریت این تیم در حال شکل گرفتن بین 20-22 واحد," او گفت:.

دانشگاه استنفورد نشان می دهد مصرف حدود 15 واحد در هر سه ماهه.

"برخی از اعضای این تیم شده اند قادر به ترک آپارتمان خود را برای مدت هفت هفته در حال حاضر در بر داشت راه منحصر به فرد برای سخت کار کردن" Byrnes گفت. "من خواهد بود خجالت به نشان می دهد تا از شکل دانستن آنچه که برخی از هم تیمی های من در حال انجام [آموزش] در حال حاضر."

تماس با صوفیه Scekic در sscekic 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن