UWF بسکتبال بازدید JUCO رتبه برای offseason نقل و انتقالات

Eric J. والاس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:35 PM EDT 26 مه سال 2020دانشگاه وست فلوریدا بسکتبال تیم چیدن فو

توسط NEWSSALAM در 7 خرداد 1399

دانشگاه وست فلوریدا بسکتبال تیم چیدن فوری پشتیبانی از JUCO صفوف.

این Argos اعلام کرد علاوه بر 6 پا-7 به جلو Wendell ماتیوز از شمال, آیووا, منطقه, جامعه, دانشگاه, در روز سه شنبه. ماتیوز دو زمان همه NJCAA منطقه یازدهم انتخاب شده است.

UWF سر مربی جف Burkhamer گفت که او فکر می کند ماتیوز ارائه خواهد شد یک تاثیر فوری برای Argos' فصل آینده.

"وندل ماتیوز یک بازیکن فوق العاده و هنگامی که شما در نظر استعداد است که او در بازی برابر روزانه در ICCAC شما می دانم که او خواهد آمد به UWF آمادگی کامل به رقابت برای خلیج فارس جنوبی کنفرانس قهرمانی" Burkhamer گفت: در انتشار اخبار. "وندل جنگجو است. من پیش بینی چیزی جز چیزهای زیادی برای او در UWF."

متیوز به طور متوسط 16.1 امتیاز در هر بازی در حالی که تیراندازی 59% از کف با 7.7 ریباند در هر بازی به عنوان یک دانشجوی سال دوم در فصل گذشته. او کمک کرد NIACC به 25-7 ضبط و ظاهر در منطقه یازدهم مسابقات قهرمانی بازی.

متیوز به ثمر رساند 965 امتیاز و برداشت 493 ریباند برای تروجان ها و در رتبه 14 در مدرسه حرفه ای به ثمر رساند لیست و در 10 پرتاب ریباند.

شده است وجود دارد و گردش مالی گسترده با UWF بسکتبال این offseason از جمله انتقال از بالا به جلو و سابق GSC دانشجوی سال اول از سال Jon Brown. اضافی خریدهای این offseason شامل دو ستاره JUCO استخدام Akili Vining و دانیل Akuei.

Poppen, Lehtio برای GSC کمیساریای جایزه

UWF والیبال را Jordyn Poppen و آرگو فوتبال را تیت Lehtio هستند تا برای یک کنفرانس معتبر دانش آموز-ورزشکار افتخار است.

خلیج فارس جنوب کنفرانس سالانه جوایز کمیساریای جایزه به لیگ برتر به طور کلی مرد و زن دانشجو-ورزشکاران شناخت ورزشی, علمی و فوق برنامه دستاورد است.

Poppen بود GSC بازیکن سال و کمک Argos ادامه تسلط خود را از این کنفرانس را در والیبال رقابت است. در علاوه بر این به یک سوم تیم نقطه در AVCA همه-امریکا تیم Poppen به دست آورده های علمی تمام-GSC و GSC علمی افتخار پس از انجام یک 3.70 معدل به عنوان یک کسب و کار اصلی.

Lehtio شد اول تیم همه GSC مجری برای UWF تیم فوتبال در سال 2019 ضبط 95 جلب برای 1,120 متری و شش touchdowns در هدایت Argos به بخش دوم قهرمانی ملی.

آکادمیک Lehtio بود سه بار GSC فوتبال همه-علمی انتخاب و نامگذاری شد به فوتبال ملی پایه Hampshire افتخار جامعه در 2019.

Eric J. والاس را می توان در رسید ejwallace@pnj.com یا 850-525-5087.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن