UWF محققان تست Escambia County آب برای خوردن گوشت باکتری

Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 6, 2020دانشگاه وست فلوریدا محققان در حال کار با

توسط NEWSSALAM در 16 تیر 1399

دانشگاه وست فلوریدا محققان در حال کار با Escambia County منابع طبیعی بخش مدیریت برای آزمون آبهای محلی برای انواع گونه های ویبریو از جمله کسانی که در ارتباط با "flesh-eating" بیماری نکروزان غلاف.

استاديار لیزا Waidner و اساتید جین Caffrey و وید جفری می رویم تا یک مقیاس بزرگ بررسی Escambia County آب در یک همکاری بین UWF مرکز زیست محیطی تشخیص و بهسازی و Escambia County است.

اساتید و یک تیم از UWF دانش آموزان شروع به نمونه برداری آب از 44 sites on Feb. 3 در سراسر Escambia County است. این سایت ها در بدن آب مانند خلیج bayous ها و رودخانه ها.

بزرگ تالاب: Pensacola مرد تقریبا می میرد پس از عقد قرارداد خوردن گوشت باکتری در حالی که ماهیگیری در تالاب

آبهای منطقه در حال آزمایش این سال برای ويبريو vulnificus و دیگر گونه های باکتری شامل کاهش Pensacola خلیج سانتا رزا صدا, Escambia, خلیج بایو چیکو بایو Texar شاخه فرعی رودخانه Grande, Perdido خلیج و تالاب.

محققان جمع آوری آب و رسوب و بيوفيلم نمونه ها و انجام انواع آزمایشات میکروبیولوژیکی از طریق پایان زمستان و تکرار خواهد شد تمام تحلیل ها در این تابستان. Waidner گزارش خواهد شد این تیم را یافته به هیئت شهرستان کمیسیون یک بار این پروژه تکمیل شده است.

این تیم اهداف برای تعیین اینکه آیا مختلف گونه های ویبریو در حال حاضر در محلی آب اندازه گیری غلظت باکتری ها و شناسایی عوامل موثر بر باکتری رشد داشته است.

ویبریو vulnificus یک گونه از باکتری ویبریو معمولا در شناسایی گرم و لب شور یا شور آب در مناطق ساحلی. این باکتری می تواند باعث عفونت های پوستی در انسان است. هر چند عفونت نادر است و بسیاری از آنها جزئی آنها می تواند کشنده برای کسانی که سیستم ایمنی به خطر بیافتد.

Waidner مظنون است که آب گرم کمک می کند تا باکتری ها تکثیر بنابراین او معتقد است تیم او را شناسایی ویبریو vulnificus در سطوح بالاتر این تابستان از زمستان و اوایل بهار است. او همچنین توجه به عوامل دیگر از جمله شوری آب و رسوب-مخلوط کردن که درایو می تواند باکتری ها رشد داشته است.

این پروژه اولین آزمایش در مقیاس بزرگ از شهرستان آب برای ويبريو را ارائه خوانش های پایه شهرستان می تواند استفاده های بعدی برای دیدن چگونه حوادث مانند تغییرات دما و طوفان تحت تاثیر باکتری است.

بهشت حیف و میل: میراث آلودگی ثابت Escambia County

"از آنجا که ما را تجزیه و تحلیل آب بيوفيلم از صدف حاضر در سایت های مختلف به عنوان به خوبی به عنوان نمونه رسوب ما قادر خواهد بود برای ارزیابی سطح بالقوه پاتوژن در آبراه و به طور بالقوه ردیابی منابع این آبزی باکتری" Waidner گفت. "این داده ها کمک خواهد کرد که اطلاع رسانی به تصمیم گیرندگان در مورد زندگی در سواحل و در آن حوضه شناگران و ماهیگیران بیشتر به احتمال زیاد به روبرو می شوند ويبريو."

شهرستان تصویب $60,000 قرارداد به صندوق پژوهشگران کار می کنند.

"شهرستان است و همچنان به طور منظم بررسی آبهای منطقه برای گونه های انتروکوک," Waidner گفت. "آلودگی آبراه با سگ مدفوع انسان و فاضلاب اغلب با سطوح بالاتری از گونه های انتروکوک. اما در حال حاضر هیچ نظارت برای ويبريو این باکتری خوردن گوشت شما در مورد شنیدن این خبر."

به عنوان بخشی از این پروژه Caffrey است تجزیه و تحلیل نمونه های آب برای سطوح مواد مغذی کلروفیل مواد جامد معلق و متفاوت رسوب ، جفری مدیر CEDB کار با این تیم به عنوان به خوبی.

"شده است وجود دارد افزایش نگرانی در مورد عفونت های ویبریو در محلی و منطقه ای آب, اما در حال حاضر هیچ محلی داده ها برای درک این که آیا ويبريو غلظت در حال تغییر هستند و یا اینکه آیا وجود دارد نقاط" جفری گفت. "ما امیدواریم که قادر به شروع به ارائه داده ها به صورت محلی و منطقه ای برنامه ریزی و مدیریت تصمیم گیرندگان."

در تابستان گذشته Waidner رهبری یک تیم از دانش آموزان که در زمان نمونه از چهار سایت در شاخه فرعی رودخانه در شهرستان سانتا رزا. این تیم هیچ غیر معمول سطح باکتری در ماه ژوئن یا جولای سال 2019.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن