UWF پرده برنامه ریزی برای بازگشایی طول COVID-19 گیر برنامه های پردیس گسترده ای ماسک نمایش

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهانتشار: 10:08 AM EDT Jun 18, 2020این سقوط در پاسخ به COVID-19 دانشگاه وست

توسط NEWSSALAM در 29 خرداد 1399

این سقوط در پاسخ به COVID-19 دانشگاه وست فلوریدا را موسسه پردیس گسترده ای صورت پوشش روزانه قبل از غربالگری برای دانشجویان و کارکنان و بازدید کنندگان و در ادامه به ارائه آموزش از راه دور گزینه برای بسیاری از دوره های.

دانشگاه سیستم آموزش تمام 12 از فلوریدا دانشگاه های دولتی به تولید دقیق و فردی برنامه ریزی برای چگونه آنها را با خیال راحت دوباره باز در ترم پاییز. UWF رونمایی از پیش نویس از بازگشایی طرح به دانشگاه هیئت امنا در روز پنج شنبه صبح.

UWF جمهور مارتا ساندرز تاسیس بازگشت به دانشگاه نیروی کار و پنج فرعی — سالم پردیس محیط زیست, سالم, جامعه, محیط زیست, علمی, برنامه, توسعه, COVID-19 ویروس تست و تماس با ردیابی و نظارت است. آنها توسعه یافته 30 صفحه سند ترسیم چگونه این دانشگاه قصد دارد برای حفظ سالم پردیس در حالی که در حال حرکت به سمت عادی عملیات.

در اینجا برخی از takeaways کلیدی:

پروتکل های ایمنی

هر کس در پردیس مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن در صورت پوشش مگر اینکه آنها در یک دفتر خصوصی و یا یک فضای کار یا منزل منطقه با حداقل شش فوت از جدایی بین مردم است.

UWF ارائه خواهد شد یک پارچه قابل استفاده مجدد در صورت پوشش و یک بطری از ضد عفونی کننده دست برای هر دانش آموز و کارمند. بازدید کنندگان ارائه خواهد شد یک بار مصرف در صورت پوشش. تسهیلات خواهد بود ساخته شده برای افراد معلول است که جلوگیری از آنها را از پوشیدن چهره پوشانده اند.

فارغ التحصیلی 2020: UWF رسما لغو 2020 مراسم فارغ التحصیلی; UWF رئیس جمهور وعده 'برنامه های جایگزین'

Guestview: تفکر نوآورانه موقعیت UWF برای موفقیت در همه گیر | مارتا ساندرز

همه دانش آموزان و کارکنان مورد نیاز خواهد بود برای تکمیل روزانه و بازگشت به دانشگاه قبل از غربالگری قبل از مراجعه به دانشگاه محل علاوه بر تکمیل COVID-19 آموزش. قبل از غربالگری شامل سوالات در سفر و علائم و کسانی که پاسخ مثبت به غربالگری سوال خواهد شد با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی و یا ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی برای COVID-19 تست.

حداکثر ظرفیت اتاق برای تمام کلاس های درس در استفاده از پاییز سال 2020 به روز خواهد شد اجازه می دهد تا برای شش پا اجتماعی فاصله بین تمام احزاب است. کلاس درس و امکانات خواهد بود کاملا تمیز و شامل علامت های نشان دادن که در آن دانش آموزان می توانید نشستن بر اجتماعی فاصله دستورالعمل.

دانشگاهی برنامه توسعه

تدريس دانشجوی سال اول و دوم دوره های سطح باید این گزینه را به آنها ارائه چهره-به-چهره آنلاین و یا در ترکیبی از این دو.

و ارشد دوره های سطح خواهد شد در درجه اول تحویل داده می شود حاضر به غیر از دوره ها با دست گسترده بالینی یا کارآموزی کار است که نیاز به هيئت نظارت.

دوره های تحصیلات تکمیلی تحویل داده خواهد شد و چهره به چهره, مگر اینکه آنها بخشی از یک برنامه آنلاین و یا دانش آموزان در حال ثبت نام همزمان آنلاین آموزش ارائه شده به عنوان بخشی از یک چهره به چهره ،

UWF بلغزد در دولت عملکرد رتبه بندی با وجود بهبود در بسیاری از معیارهای

UWF فوتبال برای باز کردن فصل با 2017 ملی قهرمانی مسابقه برگشت

بلافاصله پس از شکرگزاری شکستن تمام دوره های مرتب خواهد شد به طوری که آموزش بررسی و امتحانات نهایی تحویل داده از راه دور برای بقیه ترم.

دانش آموزان شناسایی شده به عنوان در معرض خطر خواهد بود به کارگردانی علمی مشاوران که با آنها کار می کنند به منظور تسهیل سایر روش های تحویل.

دانشجویان اطلاع داده خواهد شد البته تغییرات از طریق ایمیل با تاریخ 1 ژوئیه سال 2020 است.

مسکن و پردیس زندگی

UWF ادامه خواهد داد تجلیل مسکن قرارداد برای ترم پاییز.

دانشگاه را نیز ذخیره فضاهای COVID-19 انزوا. یک دانش آموز که تست مثبت برای COVID-19 منتقل خواهد شد بلافاصله به یک فضای قرنطینه. اگر کسی می آید در یک تماس با آن در فضای زندگی خود را که واحد را قرنطینه می شود و تا زمانی که نتایج آزمون در دسترس هستند.

حرکت در روز خواهد بود گسترش یافت و یک هفته اقامت سالن را تمیز چند بار در روز و تعداد مهمانان ساکن می توانید در هر زمان داده خواهد شد و محدود به یک فرد است.

ناهار خوری و بیشتر خرده فروشی عملیات باز باقی خواهد ماند اجتماعی فاصله در محل. برای رفتن گزینه های ناهار خوری در دسترس خواهد بود.

کتابخانه را بازگشایی با کاهش ساعت و یک طرح جدید را به رعایت اجتماعی فاصله.

طرح تصویب

این طرح در حال حاضر در وضعیت پیش نویس و نخواهد نهایی شود تا زمانی که مورد تایید فلوریدا حکام در طول تاریخ 23 ژوئن نشست.

در این مراسم از موج دوم COVID-19 عفونت مجدد پیاده سازی و کاهش مراحل اجرا خواهد شد فورا.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن