جانبازان فلوریدا می رود به یوتیوب به صورت سالانه شغل کارآفرینی نمایشگاه

گزارش کارکنان Northwest Florida Daily Newsمنتشر شده 3:07 PM EDT Jun 16, 2020تالاهاسی — ادامه نگرانی ها در مورد

توسط NEWSSALAM در 27 خرداد 1399

تالاهاسی — ادامه نگرانی ها در مورد بیماری همه گیر کوروناویروس باعث غیر انتفاعی جانبازان فلوریدا برای رفتن مجازی با آن سالانه مشاغل و کارآفرینی نمایشگاه.

در اصل برنامه ریزی شده به عنوان یک فرد در رویداد میله میله برای ماه گذشته در تمپا جانبازان فلوریدا نقل مکان کرد نمایشگاه آنلاین به آن کانال یوتیوب در https://bit.ly/2CcRVVA. جانبازان فلوریدا مجازی نمایشگاه طراحی شده برای نگه داشتن سربازان در فلوریدا و جانبازان را از جاهای دیگر به دولت خواهد بود زنده آنلاین از ظهر تا 4 بعد از ظهر Eastern Daylight Time.

ثبت نام آنلاین در دسترس است https://veteransfloridaexpo.org/register-now/.The نمایشگاه رایگان است برای جانبازان آن گذاشت و جدا از فعال وظیفه نظامی عضو گارد و ذخایر و خانواده خود را.

مجازی رویداد خواهد شد از ویژگی های دو سخنرانان کلیدی: بازنشسته ارتش 1st Sgt. مت Eversmann یک قهرمان از سال 1993 حادثه در موگادیشو سومالی بعد جاودانه در حرکت "سقوط شاهین سیاه" و نیروی هوایی جانباز Charlynda مقیاس که تاسیس Mutt سس, LLC که به تولید چند منظوره غذایی تخصص سس در حالی که هنوز در وظیفه فعال.

بیشتر: Studer موسسه جامعه بالا بردن $50,000 رایگان به ارائه آموزش مهارت های کسب و کار

بیشتر: CareerSource Escarosa استخدام جدید مدیر عامل شرکت می گوید آن را هیجان انگیز برای کمک به مردم بازگشت به کار

"ما می رویم به بحث در مورد درس های آموخته شده در میدان جنگ و چگونه به آنها اعمال می شود به کسب و کار ما و از همه مهمتر, ما فقط می خواهم به جشن جانبازان در فلوریدا کسب و کار" Eversmann گفت: در ویدئو پیش نمایش مجازی نمایشگاه. "ما می خواهیم شما را به یاد بگیرند که چگونه به بهتر در کار خود را بهتر در صنعت شما — بهترین ها در کلاس درست مثل شما زمانی که شما عینک یکنواخت."

شرکت کنندگان در این نمایشگاه مجازی را یک فرصت برای ارسال رزومه خود را آنلاین در طول این رویداد. در میان شرکت کارفرمایان دو منطقه, شرکت, مجله هوافضا در فورت والتون بیچ و VT موبایل مهندسی هوافضا در پنساکولا.

دیگر کارفرمایان میله میله برای شرکت در نمایشگاه مجازی هستند فلوریدا گشت بزرگراه لاکهید مارتین شوالیه تسلیحات و اموال خسارت مرمت خدمات شرکت VetCor خدمات و پیمانکار دفاعی آرام و حرفه ای است.

بانک مرکزی آمریکا ارائه اسپانسر برای سال 2020 مجازی نمایشگاه.

مجازی نمایشگاه همچنین شامل پانل از کارشناسان کارآفرینی, بحث در مورد مسائل اعم از سرمایه گذاری کسب و کار به رشد یک کسب و کار به فرصت های franchising.

علاوه بر این, این رویداد شامل "زمین رقابت" اجازه می دهد کارآفرینان به زمین ایده های کسب و کار همراه با جوایز جلسه به رسمیت شناختن بهترین کسانی که زمین.

جانبازان فلوریدا ایجاد شده توسط دولت برای کمک به جانبازان نظامی انتقال به زندگی غیر نظامی و به ترویج فلوریدا به عنوان ترین کشور کهنه پسند دولت را فراهم می کند یک آرایه از کمک به جانبازان در حال حاضر زندگی در دولت و یا با توجه به حرکت به فلوریدا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب