تصویری: در دانشگاه دانشجویان تردید از تابستان گزینه های مسکن

[محتوای جاسازی شده] دانش آموزان که می خواهید به ماندن در محوطه دانشگاه در طول تابستان با مشکل تصمیم گیری در

توسط NEWSSALAM در 1 خرداد 1399

دانش آموزان که می خواهید به ماندن در محوطه دانشگاه در طول تابستان با مشکل تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یا نه آنها در نهایت انتخاب باقی می ماند.

حدود 600 نفر از دانشجويان کارشناسی مورد تایید قرار گرفت به ماندن در محوطه دانشگاه در طول سه ماهه بهار. این دانش آموزان هستند که ترکیبی از دانشجویان بین المللی بی خانمان دانشجویان و دانش آموزانی که شرایط تخفیف که نیاز به آنها را به باقی می ماند در محوطه دانشگاه.

در مارس 12, این دانش آموزان با دریافت یک ایمیل از ارشد کاردانی معاون شهردار و دین از دانش آموزان مونا هیکس در مورد مسکن بیش از تابستان است. دانش آموزان هنوز ساکن در پردیس باید این گزینه به درخواست برای ادامه زندگی در پردیس بیش از تابستان است. دانش آموزان ممکن است قرار دارد در "Lagunita دادگاه ربل سالن Branner سالن Toyon سالن و Mirrielees," بسته به تعداد درخواست برای اقامت با توجه به ایمیل.

دانش آموزان ماندن در طول تابستان را ملزم به پایبندی به انجام دستورالعمل های مشخص شده توسط دانشگاه. وجود خواهد داشت هیچ پردیس های برنامه نویسی موجود و رویدادهای اجتماعی از هر نوع ممنوع است به منظور اطمینان از مناسب اجتماعی فاصله. هر دانشجو در اتاق خود را داشته باشند.

دانش آموزان انتظار می رود به پرداخت کامل اتاق و هیئت مدیره هزینه در سراسر $6,200 برای 10 هفته. استنفورد است نه ارائه کمک های مالی به دانش آموزان مگر اینکه آنها در کلاس برای تابستان سه ماهه حداقل نصف زمان (نیمه وقت بودن تعریف شده به عنوان ثبت نام در کمتر از 12 واحد). اگر دانش آموزان منتخب به درخواست و قبول کمک های مالی برای تابستان, تابستان سه ماهه خواهد تعداد نسبت به 12 محله از کمک های مالی ارائه شده به دانش آموزان کمک کند.

بسیاری از دانش آموزان در پردیس ابراز نگرانی کرده اند در مورد این کلاس گزینه های به شدت محدود هستند در طول تابستان و در بسیاری از موارد دانش آموزان نیز شک و تردید به ثبت نام در طول تابستان به عنوان کلاس مورد نیاز برای برخی از رشتههای ارائه شده است.

علاوه بر این, بسیاری از دانش آموزان که نمی خواهد در کلاس ثبت نام و بنابراین خواهد شد واجد شرایط برای کمک های مالی — آیا یک جایگزین وضعیت مسکن. برخی از دانش آموزان ابراز نگرانی که تنها راه آنها خواهد بود قادر به پرداخت $6,200 لایحه خواهد شد از طریق وام.

در روز سه شنبه هیکس ارسال یک ایمیل پیگیری درخواست دانشجویان که درخواست برای اقامت در محوطه دانشگاه برای تابستان برای پر کردن یک نظرسنجی. بررسی خواسته دانش آموزان اگر آنها تا به حال پرداخت شده یا پرداخت نشده کارآموزی برای تابستان اگر آنها به حال یک تابستان فرصت بود که با توجه به لغو COVID-19 و اگر آنها علاقه مند در استفاده از یک دانشگاه در تابستان فرصت شغلی در دانشگاه استنفورد.

دانشگاه سخنگوی E. J. میراندا گفت: روزانه دانشگاه استنفورد است "هماهنگی منابع برای حمایت از دسترسی به کمک های اولیه برای دانش آموزان نیاز به کمک های مالی و دانشگاه را تشویق می کند "دانش آموزان در مواجهه با مشکلات مالی برای نگه داشتن در تماس با دفتر کمک های مالی برای کمک در مدیریت خود وضعیت خاص است."

یک دادخواست پس از گردش در میان دانش آموزان اصرار دولت مدرسه به گسترش کمک و یارانه مسکن برای دانش آموزان هنوز هم در محوطه دانشگاه. درخواست رسیده 770 امضا از چهارشنبه.

استنفورد تصمیم به گسترش کمک های اولیه در تضاد با بسیاری از نهادهای همکار مانند دانشگاه هاروارد و MIT دوک و ویلیامز که در حال ارائه مسکن به صورت رایگان و یا برای کاهش هزینه است.

دانش آموزان اعمال می شود که برای تابستان مسکن دریافت یک اعلان در روز جمعه در مورد اینکه آیا آنها تایید شده اند به ماندن و باید آخر هفته روز یادبود به تصمیم گیری برای قبول یا رد این پیشنهاد.

تماس با نوح کورتز در noahc 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب