منابع Vina Enoteca: آوردن سنتی غذاهای ایتالیایی به مدرن در کالیفرنیا جدول

پنهان در گوشه و معدن جاده می ایستد وینا Enoteca روستایی و در عین حال پر جنب و جوش رستوران با فراموش نشدنی, ایت

توسط NEWSSALAM در 19 خرداد 1399

پنهان در گوشه و معدن جاده می ایستد وینا Enoteca روستایی و در عین حال پر جنب و جوش رستوران با فراموش نشدنی, ایتالیایی, غذاهای مناسب برای تاریخ رمانتیک شب در جمع خانواده و یا پیچیده تفرج با دوستان. واقع در استنفورد انبار وینا Entoeca را به گرمی روشن محیط اشباع شده است با تاریخی منحصر به فرد ترکیبی از روستایی ایتالیا و مدرن دره سیلیکون. رستوران اصلی طراحی یک کارخانه شراب سازی برای اطراف باغ های انگور برای اولین بار ساخته شده بین سال 1886 و 1888. امروز وینا Enoteca تبدیل کرده شراب سازی به تحسین رستوران ایتالیایی که به خود می بالد در آن دقت آماده Slow Food (غذای محلی و سنتی پخت و پز به عنوان مخالف به fast food) و عالی فهرست شراب.

ما خوش شانس بودند که با تجربه وینا Entoca ناهار خوری قبل از COVID-19. در میان پناهگاه در محل این بیماری همه گیر ویران کرده خیلی از صنعت رستوران به خصوص تأثیر کوچک محلی موسسات ترین. هر چند در شخص ناهار خوری بسته شده است در نور COVID-19, وینا Enoteca باز است برای سفارش آنلاین و تحویل. لطفا آنها را بررسی کنید برای لذت بردن از کلاسیک ایتالیایی غذا در راحتی از خانه خود را!

آنها می گویند شما می دانید که یک رستوران ایتالیایی در حال رفتن به خوب هنگامی که شما سعی می کنید خود نان و روغن زیتون. منابع Vina Entoca را روغن زیتون نور و مرزه اما با مزه تند و طعم غذا در دهان بود و به سادگی باور نکردنی است. ما خوش شانس را به سعی کنید از صاحب Rocco Scordella را توصیه شخصی با اشتها آور چهار entrées, یک دسر و شراب جفت شدن!

GNOCCO FRITTO باهم PROSCIUTTO

(عکس: Francesca کیم)

ما شروع به غذا ما با Vino Enoteca را Gnocco Fritto باهم Prosciutto. ستاره از ظرف است gnocco fritto سرخ شده بالش از خمیر استفاده می شود به عنوان یک حرکت شبیه چمچه زنی برای همراه prosciutto di Parma و burrata. این burrata کاملا روغنی و prosciutto شور و خوش طعم هر دو به وضوح با بالاترین کیفیت. این غذا فوق العاده بود مقدمه ای برای هماهنگی است که نفوذ در سراسر Vino Enoteca کل منو. واريانس در بافت باعث می شود برای یک تجربه لذت بخش را در دهان خود را با کنتراست نرم burrata های pull-apart prosciutto و جویدنی gnocco fritto بازی کردن یکی دیگر.

اسپاگتی CACIO E PEPE

(عکس: Francesca کیم)

Cacio e Pepe — تازه اسپاگتی با خرد شده و فلفل سیاه و سفید و Pecorino Romano — پنیر است که در هسته خود یک ظرف ساده و در عین حال آن را تا به آزمون زمان ایستاده بود از طریق تاریخ از غذاهای ایتالیایی است. شما می توانید فکر می کنم از آن را به عنوان عاقلانه تر مادر پدربزرگ و مادر بزرگ از ماکارونی و پنیر. آن پررنگ و تند عطر و طعم بسیار غنی برای آنچه که شما می توانید انتظار از فقط چند مواد تشکیل دهنده. ماکارونی کاملا جویدنی و نازک دیسک های ترد سرخ شده Pecorino در بالا آورده ظرف بافت را با هم به خوبی.

AGNOLOTTI در CODA


(عکس: Francesca کیم)

ما می تواند به توقف صحبت کردن در مورد این ماکارونی. هر agnolotti ساخته شد در اطراف خانه دم گاو پر کردن ایجاد یک انفجار از عطر و طعم بر هر نیش. غنای دم گاو بود متعادل سادگی با نور اما فراموش نشدنی معطر گلی سس کره. مثل همه غذاهای خود, این, پاستا, بود, خدمت, در, درجه یک, ناقص شکل کاسه سرامیک است که به نظر می رسد مانند آن را گرفته شده از زمین یک یادآوری است که مواد غذایی خود را ساخته شده با تازه ترین مواد تشکیل دهنده.

نوعی ماهی پهن

(عکس: FRANCESCA کیم/استنفورد روزانه)

ما نمی تواند فکر می کنم از یک ظرف مناسب تر برای استنفورد منطقه است. رنگ ظرف مطابقت به آرامی در حال تغییر برگ از محیط اطراف ما و نوعی ماهی پهن فیله منعکس بهترین از آنچه ما خط ساحلی را ارائه کرده است. کیفیت این ظرف بود که چیزی کمتر از آنچه که ما رشد کرده بود انتظار از ما دوره های قبلی: این نوعی ماهی پهن شد ظریف در عطر و طعم با نور کار افتاده است که پشتیبانی از یک بستر تازه و آرامی-سوخته julienned فلفل. ماهی در بالای یک کدو, پوره و چاشنی زده با یک دیوانه باقلا فرو ریختن.

سوفیا پیتزا

(عکس: FRANCESCA کیم/استنفورد روزانه)

سوفیا پیتزا بسته غنی دودی پانچ به کلاسیک خود را پنیر پیتزا. آنچه که شما برای اولین بار متوجه بر گرفتن یک تکه است و منحط چسبناک پنیر که به ظاهر هرگز متوقف نمی شود کشش. در مقایسه با آن مشترک موزارلا همتای دودی Scamorza پنیر به ارمغان می آورد شیری و کرمی در عین حال منحصر به فرد دودی و کمی شیرین تن به غذا. بو سیر می افزاید پیچیدگی به smokiness از پیتزا به عنوان به خوبی. سوفیا پیتزا می تواند به عنوان بالا نسخه ubiquitously عاشق غذا—یک شما نمی توانید به اشتباه با حتی pickiest شام.

شکلات مغزدار

(عکس: Francesca کیم)

ما به پایان رسید تجربه ما با یک نور تازه و شکلات مغزدار دسر. این بنیاد ظرف یک روح قطعه کیک شکلاتی در بالای یک یاقوت قرمز میوه لعاب در سراسر نیمی از بشقاب. تمشک و ذغال اخته شده نمی تواند لایو و دسر در صدر بود با روکش طلا فندق و آجیل درجه یک لمس است که منعکس توجه به جزئیات در تمام وینا Enoteca مواد غذایی است.

Q&A با صاحب Rocco Scordella

تصویر: Rocco Scordella صاحب Vino Enoteca (عکس: Francesca کیم)

استنفورد روزانه (TSD): چگونه شما متوجه شما می خواستم برای دریافت به رستوران و آشپزی کار می کند ؟

Rocco Scordella (تومان): من شروع کردم وقتی که من 13. من متولد در جنوب ایتالیا و سپس مطرح شده در یک شهر کوچک در شمال. خانواده من تا به حال پول کمتر از بسیاری از دوستان من, بنابراین من می خواستم برای گرفتن یک کار در زمانی که من در 13. پدر من بود, "Are you sure?" اما من گفتم اجازه دهید آن را امتحان کنید. من شروع به کار در یک پیتزا در رستوران یک هتل و 13 کار دارید که من می توانم با افراد جدید ملاقات ماندن در شب, بنابراین من هم دوست داشتم این کار است. من دوست game, کسب و کار, بنابراین من رفت به مدرسه آشپزی زمانی که من 14. از 14-19 من رفت به مدرسه آشپزی در بولونیا و پس از آن...در حال حاضر از آن شده است از 26 سال در کسب و کار رستوران. سپس من سفر در سراسر ایتالیا و ماند در منچستر به یادگیری زبان —من فکر کردم آن را بسیار مهم برای کسب و کار. پس از من به پاریس رفت و برای یک سال و نیم و سپس مشغول به کار آشپز که آموزش داده Mario Batali چگونه به طبخ. به عنوان یک حال حاضر من شده بود به رفتن به شهر نیویورک صحبت نمی هر انگلیسی. من به دروغ ماریو می گفت من می توانم انگلیسی صحبت می کنند. اما زمانی که من وجود دارد [این] کار نمی کند تا به خوبی (خنده حضار) بنابراین ماریو رو واقعا عصبانی...اما من در نهایت آموخته چون من همیشه عاشق یادگیری زبان و آموخته زبان انگلیسی در یک سال است. من هم مورخ یک دختر است که در حال حاضر همسر من که به من آموخت انگلیسی.

TSD: که در آن شما خود را الهام ؟ دیگر سرآشپزها که شما مشغول به کار با و یا نگاه کردن به شما را تحت تاثیر قرار رستوران?

RS: کار برای Mario Batali شد یک تجربه بزرگ به دلیل رویکرد خود را به غذاهای ایتالیایی است دیدنی—خدمت برای 400 نفر در یک رستوران ستاره میچلین است که تقریبا غیر ممکن است. بسیاری از زمان آن را به دستور العمل ها و کتاب هایی که من به ارمغان آورد از ایتالیا; من آشپز از ناپل و من از بولونیا بنابراین ما دو متضاد. این خوب است چرا که آن را به ارمغان می آورد دو سبک های مختلف و دستور العمل و آن را در مورد پیدا کردن تعادل بین من و افکار و ایده های خود را.

TSD: چرا شما حرکت به کالیفرنیا?

RS: بنابراین به جهنم همسر من, ما ملاقات در نیویورک او را به عنوان یک متصدی بار. او را از اینجا و پس از یک سال و نیم در نیویورک ما اجاره شد تا من ارائه شد به یک مدیر, اما مدیران پول کمتر از سرورها در نیویورک پس از یک سرور اما واقعا آن را دوست دارم. من عاشق سفر, بنابراین من به جهنم همسر من, اجازه دهید به بررسی از کالیفرنیا. برای اولین بار در سال 2007 ما نقل مکان کرد و از نیویورک به اینجا ما زندگی می کردند در سانتا کلارا و ما به آرامی کردم به باز کردن رستوران. ما باز [وینا Enoteca] 11 سال پیش.

TSD: چگونه شما را توصیف وینا Enoteca مواد غذایی شما در حال تلاش برای آوردن چیزی که بسیار اصیل ایتالیایی یا چیزی مدرن تر و کالیفرنیا?

RS: ما بسیار خوش شانس بود در کالیفرنیا که در آن ما می توانید پیدا کردن بسیار خوب مواد تشکیل دهنده است که چه غذاهای ایتالیایی است. همه چیز وجود دارد که از ابتدا ساخته شده. ما سعی می کنید به استفاده از بیشتر مواد تشکیل دهنده محلی. البته با Prosciutto Crudo شما هرگز Prosciutto Crudo از کالیفرنیا است که به عنوان خوب به عنوان پس ما به واردات است. ما روغن زیتون -- سیسیلی ایتالیایی, روغن زیتون استفاده کنید 100-سال-درختان قدیمی در حالی که کالیفرنیا [هستند] احتمالا 5 تا 10 سال [قدیمی]. بنابراین وجود دارد چند چیز است که ما واردات به دلیل طعم خاص هستند اما در غیر این صورت تمام ماهی, گوشت, و, سبزیجات, ما محلی—بسیاری از سبزیجات از دانشگاه استنفورد باغ.

به طور کلی وینا Enoteca می افزاید: نفیس و تاب خود را به سنتی ایتالیایی ناهار خوری. اگر شما می خواهم به تجربه غذاهای خود را در این زمان شما می توانید آنها را پشتیبانی و سفارش در https://www.vinaenoteca.com/.

تماس با فرانسیسکا کیم در frankim 'در' stanford.edu و Skylar بیکر در skylarb 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب