صدای لغو استنفورد نشان می دهد: شش Cappella گروه سنج در طول مجازی بهار سه ماهه

شایع شروع COVID-19 همه گیر در ایالات متحده در ماه مارس امسال مجبور ترین تعاملات بین دانش آموزان دانشگاه استنفو

توسط NEWSSALAM در 7 خرداد 1399

شایع شروع COVID-19 همه گیر در ایالات متحده در ماه مارس امسال مجبور ترین تعاملات بین دانش آموزان دانشگاه استنفورد به انتقال از چهره به چهره به آنلاین. این تغییر ضربه هنرهای نمایشی به خصوص سخت است. استنفورد هنرهای نمایشی سازمان مانند ارکستر سمفونی تئاتر تجربی آزمایشگاه و کنسرت شبکه به شدت تکیه بر چهره به چهره و تماس و این تجارب به راحتی نمی تواند تکرار شود آنلاین. A cappella یک بنای استنفورد را هنرهای نمایشی صحنه مواجه با چالش تنظیم کنید مشکل از راه دور محیط های پس از استنفورد اعضای جامعه شروع به تخلیه پردیس در اوایل ماه مارس. این هفته گذشته من مصاحبه شش نفر از ده استنفورد a cappella گروه به بحث در مورد چگونه COVID-19 نهفته بهار خود برنامه, چگونه آنها را حفظ دوستی و ساخت موسیقی در قرنطینه و بازتاب خود را در مجازی سه ماهه.

نقل شده است به آرامی ویرایش شده برای وضوح.

چگونه COVID-19 خود را تحت تاثیر قرار cappella گروه اجرای برنامه ها و برنامه ریزی برای پایان سه ماهه زمستان و بهار سه ماهه?

هارمونیک (Marvin کالینز '22, کسب و کار, مدیر): ما قادر به قرار دادن در زمستان ما نشان می دهد "لیست سیاه" قبل از COVID-19 همه گیر شروع به طور مستقیم تحت تاثیر پردیس زندگی است که به ما اجازه برای نشان دادن همه از کار سخت است که این گروه را در طول پاییز و زمستان سه ماهه. متاسفانه ما برای بازدید از طرح های نیویورک برای تور ما بیش از رخصتی بهار تا به حال به لغو شود آیا به عنوان برنامه های ما برای انجام دیگر نشان می دهد در طول سه ماهه بهار. ما اغلب انجام متعدد کوچکتر کنسرتهایی در دانشگاه و خارج از دانشگاه در طول سه ماهه اما این نیز دیگر امکان پذیر است. تولید ما برای آلبوم بعدی علاوه بر این شده است را در خود نگه دارد تا اطلاع ثانوی به دلیل عدم دسترسی به امکانات ضبط و خدمات است.

Raagapella (گیتا کریشنا B. S. '20 M. S. '21 جمهور): Raag رقابت در آسیای جنوبی یک-Cappella مدار و ما تا به حال تمرین است همه ماهه برای رقابت ما در دالاس که قرار بود در تاریخ 7 مارس سال 2020 است. متاسفانه رقابت آخر هفته خرما همزمان با شروع COVID-19 در ایالات متحده و سفر ما لغو شد کمتر از 12 ساعت قبل از ما بودند قرار است به ترک. ما دل شکسته, چرا که این رویداد ما شده بود نسبت به کار برای ماه, و ما تا به حال قرار دادن در زمان و تلاش بسیار به آماده شدن برای آن است. ما همه نا امید که همه ما سخت کار به هیچ چیز خواهد بود و آن را واقعا سخت بود برای ما به عنوان یک گروه برای آمدن به شرایط با این واقعیت است که ما نمی خواهد رقابت در دالاس. حتی اگر آن را بسیار غم انگیز در آن زمان من را همیشه به یاد داشته باشید این زمان به عنوان یکی که واقعا ایران ما – ما صرف تعطیلات آخر هفته با هم به عنوان یک تیم قبل از همه ما چپ پردیس, جشن ما کار سخت و عزاداری تجربه است که ما دیگر نمی خواهد به با هم دارند.

مقابل (هانا Prausnitz-million dolla moe ™ '22, موسیقی, مدیر): تا به حال مقابل ما زمستان نشان می دهد "عجیب و غریب Encounterpoint," برنامه ریزی شده برای پایان سه ماهه زمستان و ما واقعا عصبی است که در آن می توان به عنوان نگرانی بزرگ در مورد ویروس. ما خیلی خوش شانس می شود قادر به قرار دادن در نشان می دهد (با کمی احتیاط اضافی) قبل از هر کس به خانه فرستاده شد. مثل این بود که در آخرین لحظه به درخشش برای گروه ما قبل از اینکه از هم جدا برای بسیاری از سال. در حالی که ما قادر به قرار دادن در زمستان ما نشان می دهد بسیاری از رویدادهای دیگر نمی تواند اتفاق می افتد. مقابل تا به حال شکستن بهار تور برنامه ریزی شده در نیویورک جایی که ما برنامه ریزی برای اکتشاف منطقه آواز خواندن در کنسرتهایی دیدار دیگر cappella گروه ها و اوراق قرضه به عنوان یک گروه. این یک ضرر بزرگ به دست این زمان مهم برای این گروه به رشد می کنند و از آن لذت ببرید. البته ما نیز با از دست دادن سه ماهه بهار, تمرینات مباحث و بهار ما نشان می دهد.

آنچه را که خود گروه انجام شده است تا کنون در این سه ماهه?

Talisman (نوئل چو '20 مدیر): ما عامل بیشتر به عنوان یک خانواده زندگی می کند که در مکان های مختلف در حال حاضر از به عنوان یک گروه انجام. ما یک تصویری از "گریس شگفت انگیز" – که واقعا یک راه فوق العاده برای آواز خواندن با هر یک از دیگر دوباره حتی اگر ما نه در فرد. ما گریه بسیاری در حالی که تماشای آن را به دلیل آن را احساس مانند بسته شدن ما نیست و در پایان فصل زمستان ، جالب است چرا که برای ما سالمندان بوده ایم لگد زودتر از ما انتظار می رود. من شنیده ام هنگامی که شما را ترک استنفورد شما باید به یاد بگیرند که چگونه به ماندن با مردم به خاطر شما در همان محل دیگر. یادگیری چگونه به ماندن در تماس با هر یک از دیگر زودتر از ما انتظار می رود شده است و هم واقعا با ارزش است.

هارمونیک (Marvin Collins): با توجه به تغییر شرایط ما منتقل کرده اند برنامه ریزی ما به تمرکز بر روی وقایع است که اجازه می دهد تا ما را به حفظ و تقویت حس جامعه است که ما عشق و تکیه در این زمان دشوار است امید بستن به صورت آزادانه تر برنامه ریزی زوم hangouts به جای رسمی تمرینات. همه چیز را که ما مسئول تیم قصد دارد تا به هدف حصول اطمینان از اعضای ما همچنان به احساس متصل پشتیبانی و دوست داشت در حالی که دور از محوطه دانشگاه. عادی ما تمرین بار شده اند تبدیل به فرصت برای اعضای ما به صحبت کردن با یکدیگر در زوم انجام مشق شب و در غیر این صورت لذت بردن از هر شرکت دیگر. ما به طور منظم با استفاده از Groupme Snapchat و به معنای دیگر به ماندن در تماس با یکدیگر و بسیاری از ما پیدا کردن راه های دیگر برای ما به صرف زمان با هم مثل بازی بازی های آنلاین به عنوان یک گروه.

Raagapella (گیتا کریشنا): این سه ماهه ما تلاش کرده اند برای حفظ گروه وصل هر دو موسیقی و اجتماعی است. ما به همکاری در یک "قرنطینه موزیک ویدئو" برای اولین بار دو هفته قرنطینه که واقعا سرگرم کننده بود به کار و اجرا است. ما نیز خلبانی یک سری از "Raag دوئت" که در آن ما جفت کردن اعضای گروه و آنها دو هفته به قرار دادن با هم یک موزیک ویدیو به صورت دو نفره با هر دو آنها را به آواز خواندن. برای تیم پیوند ما شده اند انجام بارگیری در این هفته بازی شب (که اغلب تا 5 صبح) و همچنین فیلم شب زوم جشن تولد, بداهتا حزب خانه تماس و بیشتر. این بازی شب شده است یکی از نکات برجسته این سه ماهه برای من از آن است در غیر این صورت سخت است برای من اجتماعی ثابت در حالی که در قرنطینه و شب بازی هنوز فوق العاده سرگرم کننده حتی اگر آن همه چیز مجازی است.

چگونه به انتقال به همکاری آنلاین بوده است ؟ چگونه آن را متفاوت از با هم بودن در فرد ؟

شهادت (Irena گائو '22 جمهور): آواز همراه شده است واقعا سخت آنلاین. به دلیل پهنای باند و زمان تاخیر مسائل مربوط به آن را غیر ممکن است برای همه 16 از ما به آواز خواندن در همان زمان. ما اقتباس با داشتن یک unmuted فرد آواز خواندن همراه با آرایش MIDIs در حالی که هر کس دیگری (خاموش) به شرح زیر همراه است. من نمی توانم بیان چقدر دلم برای شنیدن همه صداها با هم. این قطعا چیزی است که از راه دور محیط زیست نمی تواند تکرار.

مخلوط Co (ناتالی Stiner '22, Soprano): انتقال شده است دشوار است برای من تنها به این دلیل که من واقعا از دست آواز با بقیه مخلوط Co در فرد وجود دارد فقط جنبه از تمرینات و اجراهای وقتی که صدای پر کردن اتاق با هم که سخت به ایجاد بیش از زوم. اما افسران ما کار کرده اند بسیار سخت را به مطمئن شوید که ما در جلسات هفتگی که در حال سرگرم کننده و نشاط بخشی است. آنها دوباره طراحی بسیاری از مخلوط Co سنت به جا یک تجربه مجازی که من خیلی خدا را شکر. آن را ساخته شده من حتی بیشتر هیجان زده برای زمانی که من را وادار به دیدن همه آنها را دوباره!

مقابل (Aspen استوارت-کانینگهام '22 دستیار کارگردان موسیقی): ساخت موسیقی مشترک بسیار سخت تر آنلاین از در فرد است. آواز بیش از زوم نیست واقعا کار ما تلاش کرده ایم و آن را نمی خوب به پایان رسید! زمان تاخیر برای صدای ما برای به اشتراک گذاشتن از طریق اینترنت مانع از آواز به همگام سازی شود و به پایان می رسد با همه ترک خوردگی. همکاری آنلاین بسیار بدان معنی است که ما باید به کار به صورت جداگانه. حتی اگر شما ممکن است را دیده اند فیلم های آنلاین از a cappella گروه انجام هر فرد ثبت می شود به صورت جداگانه و ناهمگام که طول می کشد دور بسیاری از سحر و جادو از ساخت یک cappella در یک گروه در فرد است.

اتحاد گروه خود را منتشر مجازی هر عملکرد ، وجود دارد هیچ برنامه ای برای انتشار یک در آینده ای نزدیک ؟

Talisman (نوئل چو): دانشگاه استنفورد به ما کمک کرد تا با هم یک ویدئو از ما آواز "گریس شگفت انگیز." گریس شگفت انگیز است که یک قطعه به ما آموخته است که در سه ماهه زمستان و ما خواند و آن را در زمستان ما را نشان می دهد. ما تا به حال همه پلاگین در خود گوشی و آواز خواندن همراه به ضبط از کنسرت. آن را مانند آواز با همه به دلیل این است که صدای همه آواز خواندن با هم. برای من وقتی که من آواز خواندن و گوش دادن به ضبط آخرین کنسرت باحال بود به احساس می کنم مثل من وجود دارد با این افراد است. ما تا به حال همه رکورد خود را انجام و سپس قالبگیری آن همه با هم. من ویرایش فایل های صوتی; من تمام صدا از ویدئوها و مخلوط آن. سپس بصری ویرایش انجام شد توسط Kurt Hickman [استنفورد مدیر دانشیار رسانه های تصویری].

شهادت (Irena گائو): بله! ما قبلا دو "زوم-سبک" آهنگ ها تا کنون و در حال حاضر در حال ویرایش آنها. ما هم هیجان زده در مورد درگیر شدن فارغ التحصیلان به همکاری در یک سوم آهنگ است که یک کلاسیک برای این گروه بیش از چند دهه: شهادت را دوست دارم.

Raagapella (گیتا کریشنا): بله! ما منتشر شد یک موزیک ویدئو برای آهنگ "Vande Mataram" توسط A. R. Rahman در مارس! ما نیز امیدوار به تولید محتوای آنلاین بیش از چند ماه آینده. ما خواهد شد ارسال این مطالب به ما Instagram page (@stanfordraagapella) ما حساب Youtube و Facebook صفحه.

چه شده است برخی از takeaways از این تجربه ؟ چگونه می توانم به شما فکر می کنم گروه خود را تغییر دهید در آینده پس از رفتن را از طریق COVID-19?

مخلوط Co (ناتالی Stiner): این تجربه ثابت کرده به من چه مهم مردم من ملاقات از طریق مخلوط Co واقعا به من هستند. تجربه COVID-19 شده است سرگرم کننده برای هر کسی آن است که احتمالا یکی از سخت ترین چیزهایی که من تا کنون بوده است. اما در همه است که من هرگز احساس نکردم که یک جامعه به پشتیبانی می شود. در و خارج از محوطه دانشگاه مخلوط شرکت شده است یک جامعه که در آن من می توانید شل کنید و یک انفجار در حالی که همچنین ساخت موسیقی شگفت انگیز و خاطرات با جالبترین مردم همیشه. من هنوز مطمئن شوید که چه مخلوط شرکت یا هر چیزی خواهد شد شبیه به رفتن به جلو, اما من می دانم که تغییر نمی دهد!

هارمونیک (Marvin Collins): من اصلی غذای آماده تا کنون شده است چقدر هارمونیک ارائه کرده از نظر اتصال و پشتیبانی. همه گیر شده و همه زندگی سخت تر و پیچیده تر است, و آن را بزرگ برای دیدن این خانواده ارائه یک منبع پایداری برای اعضای آن است. من همیشه شناخته شده است که هارمونیک پر است از نزدیک ترین دوستان من است اما این تجربه نشان داده که چگونه ما می تواند وجود دارد برای هر یک از دیگر زمانی که ما به آن نیاز دارید. من فکر می کنم تجربه تمام محدودیت ها از این وضعیت فعلی افزایش خواهد یافت و هر دو ما قدردانی از دوستی ما و ما شور و شوق برای موسیقی ما است. من فراتر از آن هیجان زده می شود قادر به یادگیری و رشد و انجام با این گروه در فرد دوباره در آینده.

شهادت (Irena گائو): من floored به یاد بگیرند که چگونه با محبت این گروه می تواند باشد. هر یک از ما تا به حال به حساب با ما, ادیان, در, جدید, گاهی اوقات در محیط های دشوار و اشتیاق که با اعضای ما باید دعا کرد برای هر یک از دیگر به نام برای چک کردن در هر یک از دیگر, جشن تولد برای یک دیگر و مشترک زندگی ما هم باور نکردنی است. ما البته ممنون به همچنین برداشت مهارت های جدید مربوط به مجازی اجرای برنامه در طول راه اما هدیه اصلی شده است یکی در قلب ما. آنها می گویند, "موسیقی متصل مردم" و شهادت است و قطعا ارتباط با ما.

تماس با نادیا جو در nejo 'در' stanford.edu



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن