گرم شدن قلب با یک پیاده روی در فریزر: جامعه تظاهرات برای حمایت از شربت خانه مواد غذایی محلی

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:34 PM EDT Jul 29, 2020برای بیش از یک دهه اپس مرکز مسیحی شده اس

توسط NEWSSALAM در 8 مرداد 1399

برای بیش از یک دهه اپس مرکز مسیحی شده است وجود دارد به نیازمندان مردمی در جامعه یک دست کمک به زمانی که آنها به آن نیاز دارید بیشتر.

در حال حاضر جامعه در حال بازگشت به نفع.

روز دوشنبه وزارت جشن خرید و نصب و راه اندازی یک پیاده روی در فریزر بودجه با بیش از $30,000 در جامعه کمک های مالی. کشیش سیلویا Tisdale که toiled برای بیش از 14 سال تغذیه بی خانمان و گرسنه گفت: هدیه ای بود که نشان از ایمان از جامعه و یک برکت و رحمت است که اجازه می دهد این وزارتخانه برای رسیدن به حتی بیشتر مردم است.

بیشتر: "مثل آشپزخانه مادربزرگ': Epps مرکز preps به تغذیه بی خانمان برای شکرگزاری

بیشتر: تماشا کنید: Pensacola اپس مسیحی مرکز کمک می کند تا کسانی که نیاز به

در یک مراسم با حضور ده ها تن از خیرین و حامیان و داوطلبان Tisdale گفت: "(کمک به مردم) است و شور و شوق من و در حال حاضر آن شور و شوق از جامعه است." او افزود: "من فقط به همه شما سپاسگزار اعتقاد ما است."

وزارت و کمک رسانی خود را بازوی Ecomfort ارائه غذاهای گرم به گرسنه و همچنین به عنوان جعبه از مواد غذایی و منابع برای کمک به خانواده های نیازمند خود را پر کنید کابینت. Tisdale گفت: در طول COVID-19 همه گیر او دیده می شود از نزدیک چقدر باید افزایش یافته است. در چند ماه گذشته به وزارت توزیع بیش از 240,000 پوند از مواد غذایی با نوار قرمز و بدون سوال پرسید.

"اگر آنها می آیند, آنها بدیهی است که در نیاز" Tisdale گفت.

یک سازمان کوچک اجرا از یک repurposed خانه در سرعت بلوار به Epps مسیحی مرکز به مدت طولانی تلاش برای پیدا کردن اتاق به فروشگاه های سرد و یخ زده کالاها مانند گوشت و تخم مرغ و شیر. Tisdale گفت: در طول تاریخ زمانی که آن نوع از اقلام اهدا شد این بود که همیشه یک خط تیره دیوانه برای گرفتن آنها را قبل از آنها رفت و بد است.

فریزر را به وزارت زمان و فضا برای ذخیره اقلام و توزیع آنها را به طور مساوی در سراسر جامعه است.

Tisdale راه اندازی کمپین جمع آوری کمک مالی برای فریزر در اوایل سال جاری بود اما مطمئن نیستید که آیا مردم خواهد بود مایل و قادر به در یک زمان هنگامی که COVID-19 گرفتن شیب دار تلفات در سلامت مردم و کسب و کار. او گفت: کسب و کارهای محلی و روزمره شهروندان از عنوان دور به عنوان کارولینای جنوبی به انتظارنشسته بودند تا به زمین.

"حتی از طریق این تلاش حتی از طریق COVID آن اتفاق افتاده است" Tisdale گفت. "خدا آن رخ می دهد."

بیشتر: COVID-19: چهار مرگ و میر 179 موارد مثبت گزارش شده در چهارشنبه Escambia County

بیشتر: 'بیدارباش': خانواده Pensacola با COVID-19 دنبال نقاهت پلاسما کمک های مالی

فریزر تزئین شده است با یک پلاک کوچک بزرگداشت اسم وزارت Tisdale را اواخر ماری اپس; یکی از وزارت, اولین حامیان این اواخر دانا وایت-Jenkins; و همسران بیل و جو جونز که از حامیان سرسخت و اهدا کنندگان پس از یادگیری یک سارق به سرقت برده وزارت شکرگزاری بوقلمون چند سال پیش.

Tisdale دست تقدیر گواهی به خانواده جونز و بسیاری دیگر از مردمی که پشتیبانی کار خود را در طول سال. او به آنها قول داد که وزارت را به کار برای کمک به اطمینان حاصل شود هیچ کس در جامعه گرسنه و مهم نیست چقدر سخت بار دریافت کنید.

"ما یک فانوس دریایی تاسیسات در این جامعه" او گفت: "سپس لبخند زد و تماسهای مکرر فریزر. "این است که برای ساختن زندگی بهتر است."

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن