سازمان دیده بان به دنبال پاسخ چگونه فلوریدا نگه داشته است ناتوانی تسهیلات ساکنان امن

کریستین خادم سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 6:00 AM EDT 21 مه سال 2020در میان افزایش COVID-19 عفونت در خانه های پ

توسط NEWSSALAM در 1 خرداد 1399

در میان افزایش COVID-19 عفونت در خانه های پرستاری و ارشد دیگر امکانات ناظر سازمان می خواهد به دانستن آنچه که مراحل فلوریدا گرفته شده برای نگه داشتن افراد با معلولیت رشدی امن در نهادهای دولتی.

و آن را می خواهد به دانستن در حال حاضر.

حقوق معلولین فلوریدا قانونی مدیر پیتر Sleasman ارسال یک ایمیل به هفته گذشته به آژانس دولتی برای افراد معلول مدیر باربارا پالمر ترسیم نگرانی که دولت انجام نشده به اندازه کافی برای محافظت از ساکنان معلول است. ایمیل خواسته این سازمان که وظایف عبارتند از: عامل سانلند مرکز در Marianna به ارائه جزئیات بیشتر در مورد برنامه های خود را تا پایان روز پنج شنبه و یا به تماس های او در مورد مسائل.

دولت شروع به تست صدها نفر از ساکنان و کارکنان هفته گذشته در سانلند پس از دو ساکنان داشت به COVID-19.

در بیانیه ای به اخبار سرویس فلوریدا, آژانس, برای افراد معلول, سخنگوی ملانی Etters گفت: این سازمان مشغول به کار بود در پاسخ به Sleasman درخواست. Etters نمی گویند که آیا آژانس را پاسخ تا پایان روز چهارشنبه.

"ما درک می کنیم که APD (آژانس برای افراد معلول) و دیگر سازمان های دولتی به تازگی نهاد اجباری تست از تمام کارکنان و ساکنان در (در سانلند) تسهیلات. اما, DRF (حقوق معلولین فلوریدا) باقی می ماند به شدت نگران سلامت ایمنی و رفاه ساکنان در (این) مرکز" Sleasman ممکن است 15 ایمیل گفت. "به نظر می رسد که عدم تست های معمول (از جمله آزمایش و غربالگری کارکنان) عدم مناسب و به اندازه کافی PPE (personal protective equipment) و عدم پایبندی به توصیه های اجتماعی فاصله ممکن است همه باید کمک به این بیماری. به عنوان من مطمئن هستم که شما آگاه هستند از ساکنان سانلند به ویژه آسیب پذیر به اثرات این ویروس است."

درخواست آمد که تعداد COVID-19 عفونت افزایش نهادی تنظیمات — اعم از عمومی یا خصوصی — از جمله خانه های سالمندان زندگی کمک امکانات متوسط مراقبت از امکانات برای افراد معلول و زندانها.

فلوریدا وزارت بهداشت داده ها نشان می دهد که 4,017 مراقبت دراز مدت تسهیلات ساکنان از جمله برخی از سانلند ساکنان به حال COVID-19 همانطور که از شنبه. بیش از 55 درصد یا 2,228 ساکنان منتقل شده است از تسهیلات مراقبت دراز مدت برای درمان و یا در انزوا. رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' دولت موظف جمله نقل و انتقالات این ماه است.

صنعت-اطلاعات منتشر شده نشان می دهد که 1,986 کارکنان از تسهیلات مراقبت دراز مدت به حال COVID-19. آن را غیر معمول نیست برای پرستاران و دستیاران و سایر کارکنان به کار در بیش از یک مرکز. وزارت بهداشت و درمان گفت: 1,986 شکل می تواند شامل دو شمارش کارکنان.

روشن نیست که چگونه بسیاری از سانلند ساکنان و کارکنان باید آزمایش مثبت برای coronavirus است که می تواند منجر به COVID-19 یک بیماری است که ثابت کرده مرگبار برای سالمندان و افراد با زمینه ای شرایط پزشکی.

وزارت بهداشت داده ها نشان داد که از شنبه, 43 ساکنان و 14 کارکنان در سانلند بود COVID-19. بخش اعداد استفاده می شود به صورت روزانه COVID-19 روز رسانی است که دولت توزیع می کند.

آژانس برای افراد معلول نیز به دنبال COVID-19 موارد در میان پزشکی ذینفع در آن خدمت می کند که آیا آنها در اقامت دولتی و موسسات مانند سانلند یا شرکت در "iBudget" برنامه کمک می کند که آنها زندگی می کنند در جوامع است.

به گزارش آژانس را تجزیه و تحلیل سانلند تا به حال 16 ساکنان آلوده و 21 آلوده کارکنان است. یکی دیگر از 29 سانلند کارکنان با توجه به آژانس گزارش شد و در قرنطینه هر چند آنها تا به حال رسما آزمایش مثبت است.

Etters گفت: سرویس خبری که وزارت بهداشت اطلاعات اشتباه بود.

والری Breen, مدیر اجرایی فلوریدا معلولیت رشدی تأکید شده است دشوار است برای گرفتن اطلاعات در مورد تعداد افراد معلول که آزمایش مثبت و که سازمان خود را ردیابی موارد با خواندن رسانه های محلی پوشش.

"به ما گفته شده است که افراد و خانواده ها در جامعه ما هستند که به کارگردانی فلوریدا وزارت بهداشت و محلی بهداشت عمومی ادارات برای هر گونه اطلاعات و یا اطلاعات مرتبط با سلامت. این به آن معنا نیست APD نیست جمع آوری داده ها و گزارش آن را در جایی خاص برای مشتریان خود, آن را فقط به معنی آن نیست به راحتی در دسترس ما عمومی" Breen در بیانیه ای گفت به اخبار سرویس. "اطلاعات کلیدی است برای کمک به خانواده و عزیزان خود را محتاطانه تصمیم گیری در جایی که فرد در آن زندگی می کنند باید به منظور اطمینان از ایمنی و مراقبت در طول COVID بیماری همه گیر."

این سازمان گفت: از آن شروع به ساخت و تحلیل آن در دسترس عموم این هفته در وب سایت خود را.

اما دست زدن به COVID-19 نیست حقوق معلولین فلوریدا تنها نگرانی با نظارت سانلند.

در ایمیل Sleasman نیز خواست آژانس برای ارائه حقوق معلولین فلوریدا با یک به روز رسانی در قالب-کاهش تلاش در سانلند و همچنین به عنوان برنامه ای برای اصلاح آنچه که او به نام "دیگر ایستاده و به طور بالقوه شرایط خطرناک" در شمال غرب فلوریدا تسهیلات.

"اگر چه اقدامات مربوط به COVID-19 بحران فوری ما تمرکز ما دوست داریم که اطلاعات در مورد این مسائل دیگر و همچنین" Sleasman گفت: در ایمیل خود به آژانس.

خبری سرویس گزارش را در ماه فوریه که آژانس دریافت 145-گزارش صفحه نمایش شدید مشکلات قالب در 16 ساختمان در سانلند پردیس. این گزارش نشان داد که وجود دارد بیش از 100 فوت مربع از رشد کپک در تهویه مطبوع و داکت در ساختمان ها و طیف وسیعی از میان 60 و 600 متر مربع از رشد کپک در برخی از ساختمان ها است.

پس از گزارش آژانس هوا نصب اسکرابر یا قابل حمل سیستم های تصفیه که حذف آلاینده ها از هوا در تعدادی از مناطق در محوطه دانشگاه.

این آژانس همچنین استخدام یک پزشک محلی به ارزیابی ساکنان و تعیین اگر سلامت خود را به خطر بیافتد شده است به دلیل کیفیت هوا. پالمر, آژانس, مدیر صدور بیانیه ای روز شنبه گفت که هوا طوفان و رطوبت گیر "هنوز هم در عمل و حفظ هر دو هفته با تغییر فیلتر به علاوه تمیز کردن و ضد عفونی از تجهیزات است."

پالمر همچنین گفت: "آزمایش پزشکی انجام شده توسط یک ریه در اوایل ماه مارس نشان داد که هیچ یک از ساکنان به حال در معرض خطر سلامت مرتبط با قالب. تعداد کمی مزمن داشتند مسائل ربطی به قالب مانند آسم یا رینیت بنابراین دکتر برنامه ملاقات های منظم با آنها را برای پیگیری."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن