آب خوک کباب رستوران باز در Pensacola Beach هدف را فلوریدا بهترین کباب

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 18 سال 2020Innisfail هتل ها کاهش یک 4,300-پوند گوشت

توسط NEWSSALAM در 29 اردیبهشت 1399

Innisfail هتل ها کاهش یک 4,300-پوند گوشت سیگاری به آن رستوران در 5 از طریق de Luna رانندگی هفته گذشته است. در حال حاضر از آن زمان برای این شرکت به ساخت اولین مجتمع کباب رستوران که در اطراف ماموت جاذبه اصلی.

اواسط ماه ژوئن است هدفمند برای باز کردن آب خوک, BBQ, جدید, هوای آزاد, کباب رستوران در حال حاضر دوباره ساخته شده در محل ژله را در Pensacola Beach.

بین 3000 فوت مربع عرشه و ورزشگاه به سبک صندلی کامل یک بار که مشرف به سانتا رزا صدا و فوق سیگاری Innisfail با اعتماد به نفس است که آب خوک حاضر خواهد شد یک تجربه ناهار خوری بی نظیر را به هر چیز دیگری در ساحل.

"ما باید فوق العاده با استعداد آشپزی و تیم با تجربه گودال استاد که ما می دانیم در حال رفتن به این منو به زندگی" گفت: نیک موری Innisfail رستوران شرکت مدیر غذا و نوشیدنی. "ما می خواهیم به بهترین کباب در فلوریدا."

سیگاری که قابل مشاهده خواهد بود از آشپزخانه به مشتریان بر روی عرشه می تواند نگه دارید تا 700 پوند از گوشت آن را در یک بار. دنده بینی می شود یک منو بنای در حالی که گودال استاد استیو محاصره خواهد شد و همچنین قرار دادن فرد سیگاری به کار ساخت کم و آهسته سینه دودی, کشیده, گوشت, سوسیس, و بیشتر — به علاوه انتخاب سخاوتمندانه از طرف خانه.

"این فقط به عنوان مهم به عنوان تجهیزات است که با داشتن حق فرد به آن عمل" گفت: موری. "(محاصره) 30-به علاوه سال تجربه کار کباب. او برنده مسابقات در سراسر کشور است."

ژله را در عمل به کمتر از یک سال در Innisfail متعلق به ساختمان که در حال حاضر آب خوک کباب فقط فوت دور از دیگر Innisfail متعلق به رستوران ماهی قرمز ماهی آبی.

موری گفت: ژله هرگز با کلیک ساحل جمعیت.

"آن غذاهای دریایی و برنج کاسه و چیزهایی مثل این که ما اقتباس شده و سعی در تغییر آن مفهوم نیست واقعا طنین انداز. آن را نمی, چوب" موری گفت. "و بنابراین ما آموخته و ما چرخد و به کباب. ما برخی از تست با کباب کردن در حالی که ژله را هنوز هم در حال اجرا و در نهایت تصمیم به پرش از همه در."

Pensacola رستوران مانور را از طریق همه گیر

Pensacola, رستوران, مغازه قصاب احساس اثر ملی کمبود گوشت

این Pensacola رستوران ها دوباره باز: در اینجا یک نورد لیست اطلاعات

اولین Pensacola کاوا نوار باز می شود در طول همه گیر خدمت کاوا تخصص نوشیدنی و قهوه

اصلی عرشه در آب خوک صندلی می تواند حدود 100 نفر اما این ظرفیت به احتمال زیاد خواهد مدرج زمانی که رستوران باز می شود به جای اجتماعی فاصله دستورالعمل. آنها با باز کردن یک carryout و وانت تمرکز از سمت راست دروازه.

آب خوک کباب باز خواهد شد از ساعت 11 صبح تا 10 شب در روزهای هفته و ساعت 11 صبح تا هر زمان که کسب و کار را کند میکند و در تعطیلات آخر هفته. هنگامی که و اگر کباب اجرا می شود در یک روز داده می شود — و محاصره می گوید او را فشار که فرد سیگاری به محدودیت به نقطه ای که او انتظار دارد به فروش به طور منظم — اواخر شب منو تغییر خواهد کرد به ویژگی های کباب تحت تاثیر صفحات کوچک و افزايش بار مواد غذایی است.

"اگر ما مشغول هستید ما در حال رفتن به باز بماند. ما باید موسیقی زنده و گروهها و کامل برنامه تا زمانی که قایق ها بکشید تا آنها قادر خواهید بود برای گوش دادن و لذت بردن از" موری گفت. "ما خدمت در ساحل و همچنین علت آن را ما پس ما باید از این قابلیت به انجام این کار است. آن را به یک بزرگ راه اندازی."

موری اضافه شده است که این رستوران خواهد بود بسیار آگاهانه از جفت شدن و افتخار آن ظروف با کوکتل مخلوط در نوار.

"ما کوکتل برنامه و ما آشامیدنی برنامه در حال رفتن به فقط به عنوان منحصر به فرد و فقط به عنوان پویا به عنوان ما کباب برنامه" موری گفت. "یکی از چیزهایی که ما واقعا با تمرکز بر در Innisfail است تا تراز ما کوکتل برنامه ها و داشتن آنها بود همکاری بین سرآشپزها ما و ما mixologists پس از آن آشپزی-رانده کوکتل برنامه است."

آب خوک استخدام برای موقعیت های مختلف در حال حاضر. ایمیل موری در NMurray@InnisFreeHotels.com اگر شما علاقه مند در خدمت میزبانی پخت و پز و کار در خانه.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب