ما باید با تغییر سیاست های است که اجازه می دهد نژادپرستی سیستماتیک در ادارات پلیس | Guestview

نظرروزالیند فیشر مهمان نویسمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 5, 2020همه جوامع باید چه امیل دورخیم, یک ج

توسط NEWSSALAM در 17 خرداد 1399

نظر

همه جوامع باید چه امیل دورخیم, یک جامعه شناس با اشاره به نام از آگاهی جمعی. این آگاهی جمعی است که به اشتراک گذاشته هنجارها باورها و ارزش های جوامع ما, متحده و کشور است. ما چه ارزش و باور به آمریکایی ها ؟ قبول ندارم مشترک ما ارزش ها, هنجارها و باورهای شامل قتل غیر مسلح دست به دستبند شهروندان که در بازداشت پلیس یا دویدن در خیابان و یا خوابیدن در تخت خود را و یا بازی یک بازی با برادرزاده خود را در اتاق نشیمن خود را.

من یک زن سیاه و سفید که از دست یک دوست بیش از ما دیدگاه های ضد و نقیضی در مورد انتخاب دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برای رئیس جمهور در مقابل هیلاری کلینتون ، من هنوز هم احساس بد است که این زن که من تا به حال در مورد مراقبت برای تقریبا 25 سال انجام داده بود تنوع آموزش با ندیدم نژادپرستی و تبعیض جنسی و کمبود محبت در او نامزد انتخاب است. آن را به من یادآوری یک حقیقت تمام مردم می دانند; جهان است که در محل های مختلف برای مردم سفید و سیاه و سفید. هرگز این حقیقت بیشتر آشکار نسبت به هفته گذشته هنگامی که ما به تماشای جورج فلوید بارها و بارها مرگ را در تلویزیون های بین المللی و رسانه های اجتماعی.

من احساس به عنوان اگر من نمی توانستم نفس بکشم هر بار که من آن را دیدم چشمان من پر از اشک من را در عرق و من چشمانم را بستم و پس از آن مجبور به خودم آنها را باز کنید و ببینید چه چیزی من از ترس درست است, اجسام سیاه, سیاه زندگی مهم نیست به امریکا است. امریکا مثل شوهر من دوست دارم اما از ترس چون او سخاوت و محبت می تواند تغییر بدون تحریک یا عقلانیت به خشونت و ظلم و ستم. امریکا سیاه ضربان مردم گاهی اوقات بیت ما را به مرگ.

من پیوست IWP موسسه برای زنان در سیاست به دلیل است که دوست را از دست دادم. من می خواستم به کار در تحمل و پذیرش است. من می خواستم به دانستن آنچه که تحت تاثیر قرار هوشمند نوع عمدتا سفید آمریکایی ها برای دیدن جهان پس متفاوت از من در مورد مهم اجتماعی و سیاسی. IWP غیر حزبی با یک هدف اصلی است که تمام اعضا به اشتراک گذاری است که به خوب بیشتر زنان در فعالیت های مدنی و رهبری است. ما می دانیم که زنان در دفتر سیاسی هستند و بیشتر مایل به همکاری در سراسر خطوط حزبی و تمرکز بر تغییر اجتماعی تلاش به نفع زنان و خانواده است. خشونت پلیس است موضوع خانواده; امریکا کشتار کودکان خود را, و ما باید آن را متوقف کند.

سیاه و سفید مردان 2.5 برابر بیشتر احتمال دارد به مرگ زمانی که آنها برخورد پلیس نسبت به مردان سفید پوست. سیاه و بومی زنان و کودکان نیز نرخ بسیار بالاتر از مرگ توسط پلیس از زنان و کودکان است. نابرابری در آمریکا واقعی است و سمی برای مردم رنگ. این بدان معنی است که ما بیشتر احتمال دارد به مرگ از خشونت و تنش است که زندگی در یک جهان که stigmatizes شما باعث می شود. شود حتی بدان معنی است که ما بیشتر احتمال دارد به مرگ از coronavirus.

زمانی که من در راهپیمایی و اعتراض نوشت: سخنرانی, در سخنرانی های خود نوشت: مقالات ، این بار من نشسته در خانه و تماشای با غرور و غم و اندوه و ترس بیشتر در افراد جوان آمریکا از تمام نژادها مارس برای عدالت برای جورج فلوید و تغییر برای همه ما است. اکثر مسالمت آمیز خواهان عدالت اما برخی از قربانیان ضربه به عقب و برخی فرصت طلب تلاش ناموفق برای سرقت معنی از اعتراض. امروز من تقریبا گریه با امداد و شادی و غم و اندوه در مورد تصمیم گیری به اتهام چهار افسران شرکت کننده در قتل جورج فلوید. این یک گام در مسیر درست برای تغییر اجتماعی, اما چرا آن را بسیار سخت برای به دست آوردن ؟

آنچه که ما می توانید انجام دهید برای جلوگیری از ستم به قتل سیاه, لاتینی و بومیان آمریکا ؟ مهم ترین چیزی که همه ما می توانید انجام دهید این است که به رای و حمایت های گوناگون سیاسی و مدنی رهبری و یا اجرا برای دفتر. استفاده از روند سیاسی به منظور توسعه و حمایت از عدالت کیفری اصلاحات مانند:

توسعه یک شهروند نقد و بررسی پنل برای ارزیابی همراه با پلیس در امور داخلی هر مورد که شامل خشونت های پلیس و به تجزیه و تحلیل داده ها با نژاد و طبقه و جنسیت جامعه دستگیری نرخ شارژ و مقایسه.

صندوق و حمایت بیشتر جامعه محور برنامه هایی که شامل داوطلبان شهروند.

ارائه آموزش برای افسران پلیس که تمرکز بر دستگیری و مهارت های تعامل هستند که تهدید کننده زندگی است.

ما صرف پول و زمان بر آنچه برای ما ارزش, بنابراین آیا ما آگاهی جمعی شامل ارزش و اعتقاد به تغییر سیاست ها و فرآیندهای است که اجازه نژادپرستی نظاممند به رشد ما در ادارات پلیس و سیستم عدالت کیفری? بنابراین من امیدوارم.

روزالیند فیشر استاد جامعه شناسی و مطالعات زنان در دانشگاه وست فلوریدا و عضو سابق IWP هیئت مدیره. به پرس و جو در مورد حوادث و یا عضویت در موسسه ایمیل contact@iwpflorida.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن