آخر هفته خلاصه خبرنامه ایمیل: مارس 10, نسخه

      خلاصه آخر هفته     به انجمن خوش آمدید هفته و 6. در اینجا برخی از نکات برج

توسط NEWSSALAM در 22 اردیبهشت 1399
 
 

 
 

 
 
Screenshot of grid view from Thursday's Faculty Senate meeting over Zoom
 
روز پنج شنبه در دانشکده سنا تصویب "آینده از عمده" پیشنهاد خواهد شد که نیاز تمام رشته های اصلی تشکیل شده است از بین 60 و 100 واحد و شامل یک capstone جزء و پیشنهاد برای یک "سال اول تجربه" که گماشتن دو دوره هسته ای مورد نیاز در مدنی لیبرال و جهانی آموزش و پرورش است. هر دو طرح را شروع اثر با کلاس از سال 2025 است.

این تغییرات به رشتههای در نظر گرفته شده برای "آدرس اهداف دسترسی" با توجه به تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش استاد آدم بانک ها. اگر آنها نگرانی در میان دانشکده مهندسی نگران است که واحد محدودیت تاثیر می گذارد دانشجويان در محل کار آمادگی دیگر دانشکده با استقبال از تغییرات و گفت: این پیشنهاد را به تحصیل در خارج از کشور آسان تر است.

در اولین سال تجربه برنامه با هدف ایجاد یک دانشجوی سال اول برنامه درسی و اجازه می دهد دانش آموزان برای کشف هنرهای لیبرال و دانش آموزان را ملزم به انتخاب یک درس از لیست مجموعه بیش از دو محله های جداگانه. پیشنهاد درو واکنش های مختلفی از دانشکده; برخی ابراز ناامیدی که این برنامه دو چهارم به جای سه همانطور که قبلا پیشنهاد شده است.

پیشنهاد تصویب به عنوان دانش آموزان از جمله دانش آموز اتحاد برای عدالت در آموزش و پرورش (SAJE) بودند و خواستار بیشتر دانشجو های ورودی به تغییرات برنامه ریزی شده. در یک نظرسنجی از 200 دانش آموزان این گروه دریافتند که بیش از سه چهارم از پاسخ دهندگان احساس مانند آنها یک فرصت برای ورودی در طرح.

 
Kingscote Gardens, where Stanford's Title IX Office
 
کشيش Persis Drell گفت: دانشگاه استنفورد ادامه خواهد داد و تلاش برای "اطمینان حاصل شود که دانشگاه ما امن است و احترام در محیط زندگی و کار کنند و مطالعه" پس از وزارت آموزش و پرورش با صدور قوانین جدید در مورد رسیدگی به اتهام سوء رفتار جنسی در کالج ها و دانشگاه ها.

مقررات جدید که به اثر در Aug. 14 و مواجه اند انتقاد در دانشگاه استنفورد و فراتر از آن تقویت خواهد شد و حقوق متهم محدود طیف وسیعی از ادعا می کند که دانشگاه ها ملزم به بررسی و بالا بردن استاندارد که توسط دانشگاه برگزار می شود از نظر قانونی مسئول شکست برای رسیدگی به اتهام سوء رفتار جنسی.

برخی از دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارکنان در حال حاضر در انتقاد از دانشگاه استنفورد موجود سوء رفتار جنسی خدمات و سیاست. در یک سری از سالن های شهر, دانش آموزان گفت: عدم شفافیت و بی اعتمادی عمومی از دانشگاه استنفورد را تجاوز جنسی و آزار و اذیت خدمات جلوگیری از آنها را از صحبت کردن و اعضای هیات علمی و کارکنان گفت: دانشگاه خدمات و سیاست مجبور اعضای هیات علمی به صورت شخصی هزینه و یا ترک استنفورد برای صحبت کردن.

در ضمن دانشگاه, تجاوز جنسی و روابط سوء استفاده آموزش و پرورش و پاسخ به (سارا) است و نقطه استنفورد اولین مجازی تجاوز جنسی آگاهی به عنوان یک موفقیت است. هفته آگاهی در مارس خدمت صدها نفر از شرکت کنندگان از جمله بیش از 370 که با حضور بزرگترین رویدادهای این ماه: جین روز و شب (TBTN) با توجه به سارا کارکنان.

 

 
Healthcare workers protest while maintaining social distancing on the corner of Sand Hill Road and El Camino Real.
 
برای آخرین coronavirus به روز رسانی, به دنبال همراه, روزانه, زنده, وبلاگ که شامل یک نقشه از موارد تایید شده و یک جدول زمانی از دانشگاه استنفورد در پاسخ به شیوع بیماری.

  • خط مقدم بهداشت و درمان کارگران معترض دانشگاه استنفورد مراقبت های بهداشتی را "موقت نیروی کار و تنظیم برنامه" که مستلزم آن است که کارکنان را انتخاب کنید بین بودن furloughed گرفتن زمان پرداخت کردن (PTO) یا پذیرش 20% کاهش پرداخت.
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی رو فشار مالی و علمی بازار کار در میان همه گیر می گویند که برخی از گروه ها در حال ارائه ناکافی حمایت مالی.
  • کارشناسی سنا تصویب یک قطعنامه در محکومیت دستیار تاریخ هنر استاد برای نوشتن N-کلمه دو بار در یک بوم هیئت مدیره بحث و گفتگو در روز دوشنبه پس از گفتن کلمه در یک کلاس و سخنرانی مهمان در آوریل 28.
  • استنفورد اعلام مارس مرگ Langston Wesley '20 هنری و عمل عمده و عضو Kappa Alpha Psi برادری.
  • روزنامه اطلاعات تیم در زمان یک نگاه دقیق تر در دانشجويان COVID-19 دادخواست و تجزیه و تحلیل چگونه استنفورد روند در مقطع کارشناسی عمده محبوبیت پشته تا در نهادهای دیگر است.

  •  
    Former Stanford swimmer and Olympian Katie Ledecky
     
    در ورزش Inyoung چوی پروفایل المپیک شناگر کتی Ledecky و Cybele ژانگ به نظر می رسد در دانشگاه استنفورد, تاریخچه ورزش. در نظرات دانشجویان فارغ التحصیل Jason بکمن و آنا Toledano تماس برای مسکن بیشتر مقرون به صرفه پشتیبانی از دانشگاه استنفورد. سخت کار کردن را Ecy پادشاه نشان دهنده چگونه او و دیگر دانش آموزان دانشگاه استنفورد در حال رشد و یادگیری با وجود زندگی بسیار متفاوت بهاره از یکی از آنها برنامه ریزی شده بود. در هنر و زندگی, Carly تیلور بازگو کشیدن یک کنسرت درست قبل از COVID-19 تعطیل تجمعات و نوح Howard ruminates در ناقص اخلاق در "Fallout 4" یک "نسخه بسیار متفاوت از آخرالزمان از ما زندگی می کنند."

    راستی روز مادر مبارک! کیرستن متلر جشن با طنز از یک frosh هدیه مادر خود را دور از آبجو پنگ به عدم عجله.

    و اگر شما در خلق و خوی برای یک مقاله روزانه کردم محتوای چند رسانه ای بیش از حد: سازمان دیده بان آنچه آن را مانند هزینه های بهار سه ماهه در پردیس گوش دادن به ما "خط عشق" قسمت پادکست و گرفتن (و نه کاملا) آب نبات پرتاب شده توسط افسانه ای علوم کامپیوتر استاد مهران Sahami '92 M. S. '93 دکتری '99 خودش.

     

     
  • معاصر عامیانه نوازنده لیز هیچ '13 برگزاری یک اتاق نشیمن کنسرت و Q&A در روز دوشنبه.
  • استنفورد مدرس را Gow است تعدیل یک بحث میزگرد در آمریکا تجربه در طول این بیماری همه گیر در روز سه شنبه.
  • فراتر از گوشت موسس و مدیر عامل شرکت اتان قهوه ای است که زبان به عنوان بخشی از کارآفرینی رهبران فکری سری چهار.
  • Stanford Medicine faculty, ساکنان, کارکنان, دانش آموزان و دوستان شما در حال انجام یک کنسرت مجازی هر پنج شنبه شب. (برای اطلاعات بیشتر در این مجموعه بررسی هنر و زندگی را از ویژگی های.)
  • استنفورد شاه مرکز میزبانی ارومیه بحث و گفتگو در روز جمعه در مورد تاثیر اقتصادی COVID-19 در چین به چین آسانسور خود را مستند و آمریکا موارد همچنان به صعود.
  • استنفورد دکلمه جمعی ارائه open mic شب هر جمعه به اعضای جامعه شانس برای به اشتراک گذاشتن در شعر و جامعه و همچنین به شنیدن از یک شاعر برجسته در هر هفته.

    باید یک رویداد شما می خواهم ویژه در هفته آینده خلاصه? اجازه دهید ما می دانیم در [email protected]


  •  
    We need to make more space! The Sun has a corona!
     

    که همه برای این ارزیابی. اگر روزانه تعلیق آن از نسخه قابل چاپ ما همچنان به آوردن شما به روز رسانی در coronavirus آنلاین بهار و بیشتر از طریق ایمیل و خبرنامه سیستم عامل رسانه های اجتماعی و وب سایت ما stanforddaily.com.

     


    tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
    آخرین مطالب
    مقالات مشابه
    نظرات کاربرن