آخر هفته خلاصه خبرنامه ایمیل: 24 مه edition

        خلاصه آخر هفته       به انجمن خوش آمدید هفته 8. در اینجا

توسط NEWSSALAM در 5 خرداد 1399
 
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScPzcqoZYTfUx5hPIe56Ils1gKn0ibO27ugWmiJVMKADdgdpA/viewform?usp=sf_link
 
 

 
 
Weekend Roundup logo
 

 
 
بر خلاف برخی از نهادهای همکار استنفورد قصد دارد به اتهام دانشجویان عادی رای به ماندن در پردیس در این تابستان: در مجموع $6,155 برای هر دو مسکن و ناهار خوری. اما دانشجویان می گویند که هزینه مالی سنگین برای کسانی که در محیط دانشگاه که هیچ دیگر گزینه های مسکن.

بیش از 750 دانش آموزان را امضا طومار خواستار این دانشگاه به ارائه اضافی کمک های مالی برای دانش آموزان با نیاز نشان و افزایش انعطاف پذیری با مسکن مهلت و قرارداد. کارشناسی سنا تصویب یک قطعنامه در روز سه شنبه خواستار مسکونی و ناهارخوری شرکت (R&د) و دفتر کمک های مالی به اقدامات مشابه.

مديران دانشگاه ها گفت: دانشجویان که در دانشگاه استنفورد است که "کار برای شناسایی منابع مالی برای کمک به دانش آموزانی که نیاز به زندگی در محوطه دانشگاه در تابستان امسال و نمی توانیم هزینه مسکن." در این میان مدیران کارگردانی آنها را به موجود کمک میکند. کمک های مالی داده خواهد شد به دانش آموزان ثبت نام شده در کلاس و آن را به حساب خود را برای یکی از 12 محله از کمک هر چند دانش آموزان باید این گزینه برای درخواست اضافی چهارم.

 
Munira Alimire '22 stands next to Vianna Vo '21.
 
روز جمعه در ارتباط با دانش آموزان دانشگاه استنفورد (ASSU) کمیسیون انتخابات اعلام نتایج 2020 ASSU انتخابات که دیدم 2 درصد افزایش در میزان مشارکت نسبت به سال گذشته حتی به عنوان نامزد و رای دهندگان به طور یکسان پیمایش اول-تا کنون مجازی مبارزات دوره است.

منیر Alimire '22 و Vianna Vo '21 خدمت خواهد کرد به عنوان 2020-21 ASSU مدیران پس از اجرای اولین unopposed کمپین برای این نقش از سال 1999. آنها برنامه ریزی برای تمرکز بر حمایت از سلامت روانی اصلاح ساختار ASSU و دفاع از جوامع به حاشیه رانده شده.

یک رکورد تعداد امتیازهای و upperclassmen انتخاب شدند به کارشناسی سنا پس از 31 نامزد انتخابات فصل مشخص شده با تنش است. یک وقت سناتور که با موفقیت زد برای انتخاب مجدد عذرخواهی گذشته ضد اسرائیل توییتهایی قبل از انتخابات و پس از استنفورد کالج خواهان ارسال توییت های خود در Facebook صفحه. یک تخته سنگ از نامزدها از رنگ نیز "زوم-بمباران" در طول یک تاون هال آخر هفته گذشته توسط افراد ناشناس که پرتاب ضد سیاه نفرت سخنرانی و پخش خشونت آمیز و ضد سامی تصاویر. تمام 10 تخته اعضا انتخاب شدند تا در سال آینده 15-عضو سنا که شامل شش بازگشت سناتورها و تنها شش frosh.

برای تحصیلات تکمیلی شورای دانشجویی (GSC) رای دهندگان انتخاب 15 نفر از 18 نامزد از جمله چهار نفر از پنج امتیازهای که زد.

تنها رقابت کلاس جمهور در مبارزات انتخاباتی بود که برای 2020-21 کلاس دوم ریاست جمهوری. رای دهندگان انتخاب درخت Huggers تخته سنگ. استنفورد LorAXE و 21 برای همه انتخاب شدند به راهنمایی و ارشد کلاس ریاست جمهوری به ترتیب پس از اجرای unopposed.

تمام 94 سالانه اعطای برنامه های کاربردی در انتخابات نیز تایید شده است. وجود دارد هیچ اصلاحات در انتخابات.

 

 
The Circle of Death (a four-way bike intersection on campus)
 
برای آخرین coronavirus به روز رسانی, به دنبال همراه, روزانه, زنده, وبلاگ که شامل یک نقشه از موارد تایید شده و یک جدول زمانی از دانشگاه استنفورد در پاسخ به شیوع بیماری.

  • با وجود کثیرالانتشار ایمیل که به نظر می رسید به طرح برنامه ای برای 2020-21 سال تحصیلی هر دو دانشگاه و استاد که در اصل با ارسال ایمیل گفت: روزانه هیچ تصمیم گیری ساخته شده اند.
  • استنفورد آن تجدید نظر آزار و اذیت جنسی دستورالعمل های صفحه وب پس از آمدن در آتش قربانی سرزنش اما انتقاد همچنان ادامه دارد.
  • کشيش Persis Drell و رئیس جمهور مارک Tessier-لوین خواسته دانشگاه ارشد رهبری را داوطلبانه پرداخت کاهش اما بسیاری از مدیران باقی مانده کم حرف در مورد حقوق خود را.
  • مرکز مطالعات تطبیقی در نژاد و قومیت (CCSRE) اعلام کرد قصد دارد برای افزایش مربی نمایندگی تجدید نظر در روش های تدریس و ایجاد یک گروه کاری به عنوان بخشی از یک جریان پاسخ به اعتراض بیش از یک استاديار استفاده از N-word در طول آموزش.
  • استنفورد را ایجاد مدرسه متمرکز آب و هوا و پایداری رئيس دانشگاه Marc Tessier-لوین اعلام کرد.
  • یک استنفورد دانشجویی راه اندازی یک سازمان غیر انتفاعی برای اتصال کشاورزان که بیش از حد تولید از COVID-19 رستوران خاموش شدن ناگهانی با مواد غذایی بانک ها که نیاز بیشتری به دلیل از دست دادن شغل.
  • چهار بازیکن تنیس به دست آورده به رسمیت شناختن منطقه ای برای عملکرد خود را با ITA شمال غربی منطقه ای جوایز در روز دوشنبه.
  • ارشد گارد DiJonai کارینگتون اعلام کرد تصمیم خود را در روز دوشنبه به انتقال به بیلور که در آن او خواهد بود واجد شرایط بلافاصله برای 2020-21 بسکتبال زنان نجومی به عنوان یک فارغ التحصیل انتقال.

  •  
    Drawing of a person hiding under a table on which a laptop has Zoom open
     
    در نظرات استنفورد اعضای جامعه در پاسخ به روزانه درخواست های به اشتراک گذاری افکار خود را (نگاه کنید به بخش 1 و بخش 2) در زوم دانشگاه و Kerem Ussakli تماس در دانشگاه استنفورد به فردی ارائه کمک های حقوقی بین المللی دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیاز به کمک دولت است. در ورزش جرمی روبین تجزیه و تحلیل داده های تصویری از دانشگاه استنفورد افزایش به NCAA عنوان برتری. در هنر و زندگی, اسکات Stevens مصاحبه با شاعر استنفورد استاد دانشگاه و اخیر جایزه پولیتزر داور پاتریک فیلیپس و نوح DeWald مصاحبه بنیانگذار دانشگاه استنفورد قرنطینه گالری است که شامل اعضای جامعه' هنر در Instagram. در خرد کردن کارولین کیم نشان دهنده آشتی او در گذشته و حال خودشان در حالی که در خانه زندگی می کنند. و در طنز یک fancam جشن ریوا سگ و دستیار او سوزی و کیرستن متلر گزارش استنفورد اجتماعی-دورى راه حل برای سقوط: موش بزرگ توپ.
     

     
  • استاد تاریخ در دانشگاه پرینستون کوین Kruse ملحق خواهد شد استنفورد assocaite استاد و آفریقایی و آمریکایی آفریقایی تبار مدیر مطالعات چچنی هابز در دانشگاه استنفورد جامعه ساعت در بعد از ظهر یکشنبه.
  • استنفورد است برگزاری روز یادبود و شمع افروزی در روز دوشنبه.
  • استنفورد زمین تنوع سهام & گنجاندن ابتکار برگزاری یک میزگرد در آمریکا نمایندگی در علوم روز چهارشنبه بعد از ظهر. (تنها پنج نفر از 88 در مقطع کارشناسی دانش آموزان در مدرسه زمین, محیط زیست و انرژی دانشگاه علوم پر آسیایی به عنوان جسیکا Mi مورد بحث در روزانه op-ed.)
  • Instagram بنیانگذاران Kevin Systrom خواهد شد بحث در مورد این پلت فرم را رشد به عنوان بخشی از کارآفرینی رهبران فکری سری در چهار شنبه بعد از ظهر.
  • سابق وزیر خارجه آمریکا, Condoleezza Rice برگزاری یک پای بخاری چت روز پنج شنبه بعد از ظهر.
  • دارو و الهه شعر و موسیقی, سمپوزیوم را برجسته استعدادهای خلاق در دانشگاه استنفورد دانشکده پزشکی در روز پنج شنبه شب.
  • روزانه میزبان بعدی خود را ثبت کنسرت با Lil Seyi شنبه شب.

    باید یک رویداد شما می خواهم ویژه در هفته آینده خلاصه? اجازه دهید ما می دانیم در [email protected]


  •  
     
     
     
     
     
     

     
    روزانه است و با توجه به تنظیمات به ما چاپ و آنلاین محصولات از جمله تغییر فرکانس از ما چاپ روزنامه است.

    ما می خواهیم اطمینان حاصل شود که هر گونه تغییرات به ادامه خدمت کارکنان ما و خوانندگان ما به عنوان موثر به عنوان امکان پذیر است. به ما کمک کند ما درخواست شما را به پر کردن این بررسی کوتاه به ما بگویید که چگونه ما می توانیم بهترین شما ارائه اطلاعات است.


    که همه برای این ارزیابی. اگر روزانه تعلیق آن از نسخه قابل چاپ ما همچنان به آوردن شما به روز رسانی در coronavirus آنلاین بهار و بیشتر از طریق ایمیل و خبرنامه سیستم عامل رسانه های اجتماعی و وب سایت ما stanforddaily.com.

     


    tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
    آخرین مطالب
    مقالات مشابه
    نظرات کاربرن