آخر هفته خلاصه خبرنامه ایمیل: مارس 3, نسخه

      خلاصه آخر هفته     به انجمن خوش آمدید هفته و 5. در اینجا برخی از نکات برج

توسط NEWSSALAM در 15 اردیبهشت 1399
 
 

 
 

 
 
Eavan Boland stands at a podium and reads an excerpt from 'University Opening Day, 1891, words from Jane Stanford.'
 
Esperanza Boland — یک جشن ایرلندی شاعر و دیرین مدیر استنفورد خلاق نوشتن برنامه — درگذشت پس از یک سکته مغزی در خانه اش در دوبلین در روز دوشنبه باعث غلیان احساسات غم و اندوه از نویسندگان در سراسر جهان است.

در دانشگاه استنفورد Boland اعتبار توسط همکاران با گسترش خلاق نوشتن برنامه برای دانشجویان و همراهان افزایش وسعت کلاس های ارائه شده در حالی که در ادامه به تاکید دسترسی به برنامه برای تمام دانش آموزان است. اما او همچنین ادامه داد: برای تدریس در دوره کارشناسی ترک برداشت پایدار در دانش آموزان است که به یاد داشته باشید او به عنوان یک مربی و به عنوان الهام بخش است.

به عنوان یک شاعر بلند نیز لذت می برد تحسین بین المللی. او یکی از برجسته ترین نویسندگان زن در ادبیات ایرلندی نوشتن اشعار که بر محور زندگی داخلی در زمانی که بلندترین صدای در ایرلندی ادبی صحنه مرد بودند. او منتشر شده بیش از 10 جلد شعر و دو جلد از نثر دریافت تعداد زیادی از جوایز و افتخارات.

 
'Welcome to Stanford' banner hangs at entrance to Palm Drive.
 
با توجه به کشيش Persis Drell, "مطلقا هیچ چیز را از روی میز" برای سقوط سه ماهه.

Drell ساخته شده است که سخن گفتن در چهار شنبه زوم گفتگو که در آن او همچنین گفت که مديران دانشگاه ها مورد بحث با استفاده از چادر برای آموزش در پاییز به "امکان استفاده از آب و هوا" و به طور بالقوه کاهش سرعت گسترش این بیماری با بودن در خارج از منزل.

نیم دوجین گزینه های مورد نظر با توجه به سقوط برنامه ریزی نیروی کار, محدوده از برگزاری یکی دیگر از مجازی سه ماهه به آوردن همه بازگشت به دانشگاه در پاییز. این دانشگاه همچنین در مورد شروع سال تحصیلی در فصل زمستان و در ادامه از طریق تابستان سه ماهه. ترکیبی گزینه های مختلف شامل زمان شروع و یا ماژول های مختلف از راهنمای دانشجویان دوره کارشناسی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی همراه با ترکیبی از آنلاین و کلاس های حضوری.

اما دانش آموزان نباید نفس خود را نگه دارید برای جواب دادن: دانشگاه استنفورد انتظار ندارد به تصمیم خود را تا ماه ژوئن رئیس جمهور مارک Tessier-لوین اعلام کرد در روز سه شنبه.

 
Chairs are placed upside down on tables inside Wibur Dining.
 
به عنوان COVID-19 pandemic فرستاده دانش آموزان پراکندگی چالش های پیش روی آنها آشکار در راه های جدید است. این هفته روزانه برفلد هفت گروه از دانش آموزان دست و پنجه نرم کردن با همه چیز از چالش های بهداشت روانی به مالی ناامنی به تفاوت در محدوده های زمانی.

دانشجویان پزشکی آماده به تحصیلات تکمیلی را بر روی خط از یک بیماری همه گیر در حال کار به جای فرد چرخش بالینی با آموزش آنلاین و به دست آوردن یک درک جدید از وزن و مسئولیت خود را در این زمینه. دانشجویان بین المللی در خارج از کشور در حال گرفتن کلاس در یک منطقه که ممکن است ساعت از زمان اقیانوس آرام در حالی که دانشجویان در محوطه دانشگاه زندگی می کنند از طریق یک طرز مرموزی آرام بهار.

بسیاری از نسل اول و/یا دانش آموزان کم درآمد باید به خانه بازگشت به مخاطره شرایط مالی و افزایش مسئولیت خانوادگی. دانش آموزان به ویژه کسانی که در حال حاضر زندگی در خارج از کالیفرنیا -- روبرو هستند اضافی سلامت روان چالش ها و موانع اضافی برای دریافت مراقبت; دانش آموزان با اختلالات خوردن در حال مبارزه با افزایش باعث به امور روزمره خود شده اند پاره پاره و دور از آنها.

صدا های ترسناک است ؟ اگر چنین است, شما تنها نیستید: برخی از دانش آموزان تصمیم گرفته اند به فایل برای ترک غیبت و انصراف مجازی بهار سه ماهه در دسترس نباشد.

 

 
A view of the eastern entrance to Main Quad from inside the quad, with Hoover Tower in the background.
 
برای آخرین coronavirus به روز رسانی, به دنبال همراه, روزانه, زنده, وبلاگ که شامل یک نقشه از موارد تایید شده و یک جدول زمانی از دانشگاه استنفورد در پاسخ به شیوع بیماری.

  • در مارس 7, استنفورد وعده دانش آموزان خود را "عفو" اگر آنها گزارش موارد بالقوه خطرناک از سمت چپ در اتاق خود را. اما یک سخنگوی دانشگاه امنیت عمومی بخش گفت: روزانه است که بسته بندی کارکنان استخدام شده توسط استنفورد دستور داده شده است که برای تماس با دانشگاه پلیس اگر آنها می آیند در سراسر هر مورد به طور بالقوه خطرناک از جمله مواد مخدر یا سلاح گرم و گروه "cannot پیشنهاد عفو برای فعالیت های غیر قانونی."
  • اعضای هیات علمی و کارکنان می گویند استنفورد را تجاوز جنسی و آزار و اذیت خدمات ناکافی مجبور اعضای هیات علمی برای این دانشگاه را ترک و به صورت شخصی هزینه برای صحبت کردن.
  • دانشجو اعتراض گرفت پس از یک دستیار استاد با استفاده از N-word در حالی که خواندن متن آهنگ از سخنرانی اسلاید در طول یک دوره در مطالعات تطبیقی در نژاد و قومیت
  • استنفورد مراقبت های بهداشتی در حال ساخت کارگران آن را انتخاب کنید بین گرفتن پرداخت می شود, زمان تعطیلات و یا پذیرش 20% کاهش پرداخت به عنوان یک نتیجه از فشارهای مالی ناشی از COVID-19 ترغیب انتقاد و مقاومت مواجه از کارگران در خط مقدم از این بیماری همه گیر.

  •  
    در علاوه بر این به قطعات مربوط به COVID-19 دیدگاه نویسندگان در نظرات این هفته وزن در موضوعات است که اگر چه همیشه شایسته یک محل در پردیس گفتمان اخیرا کمتر توجه است. جسیکا Mi نوشت: در جزئیات در مورد تاثیر عدم تنوع در مدرسه از زمین و انرژی و علوم محیط زیست در حالی که کنراد Milhaupt نوشت که COVID-19 و پاسخ آن باید در یک لحظه دهید که دانش آموزان دانشگاه استنفورد در تلاش برای کار نه تنها برای خودمان بلکه برای همسایگان ما و جوامع است. Sean Casey وزن در یک مطلب گفتگوی ملی ستایش صالح هدفمند رهبری توسط ملت فرمانداران در طول بحران.

    روزانه, نظرات بخش خواهد بود هیچ چیز بدون نویسندگانی مانند کیسی Mi و Milhaupt به عنوان سردبیران کلر Dinshaw و آدریان لیو اشاره در بحث تغییر هدف از نظرات بخش است. آنها با هم تماس برای اطلاعات بیشتر, op-eds, ارسالی, برجسته سازی ایده ها و تجربیات در عین حال نشان داده می شود. "به اشتراک گذاری با ارزش خود را درک با ما" که نوشتن: "به ما بگویید چه ما ممکن است انجام دهد و به همین دلیل ما باید آن را انجام دهد."

    ما همیشه مشتاق به خواندن op-eds از جامعه که شما می توانید در اینجا. برای کمک به نظرات و یا یکی دیگر از بخش های ما پیوستن به تیم ما در اینجا.


     
    The Gates Computer Science Building
     
    برای ورزش مگان اگویلار دو لا فرانترا پروفیل Keefe خانواده; پنج شش خانواده اعضای یک کاردینال ورزشی حرفه ای زیر کمربند خود را. در خرد کردن کریستال چن وقتیه حال تغییر رابطه با استانداردهای زیبایی و اعتماد به نفس بدن در سراسر فرهنگی تقسیم. در هنر و زندگی, جولی Fukunaga رو باز درخواست تجدید نظر از "Animal Crossing: New Horizons," تیلور و کارلی چگونه توصیف هنری میلر همسر کلاسیک "استوایی سرطان" می تواند نیروی تازه دادن به زندگی مشترک. و طنز, Jenna Ruzkowicz گزارش: Kim Jong-un نیست مرده — او فقط از دست رفته در سبز کتابخانه غرب پشته.
     

     
  • موسسه هوور همکار اسکات اطلس و استنفورد استاد اقتصاد جان تیلور را مورد بحث COVID-19 و بازگشایی اقتصاد در روز سه شنبه به عنوان بخشی از هوور مجازی سیاست جلسات سری.
  • Stanford Medicine faculty, ساکنان, کارکنان, دانش آموزان و دوستان شما در حال انجام یک کنسرت مجازی هر پنج شنبه شب. (برای اطلاعات بیشتر در این مجموعه بررسی هنر و زندگی را از ویژگی های.)
  • استنفورد دکلمه جمعی ارائه open mic شب هر جمعه برای یک شانس برای به اشتراک گذاشتن در شعر و جامعه و همچنین شنیدن از یک شاعر برجسته در هر هفته.

    باید یک رویداد شما می خواهم ویژه در هفته آینده خلاصه? اجازه دهید ما می دانیم در [email protected]


  •  
    Micheal Brown '22
     
    "من متوجه شدم که به اشتراک گذاری افکار خود را با جهان قدرتمند است. در طول تعطیلات زمستانی من در زمان سفر خود به اروپا و در آخرین شب از سفر من تصمیم به انجام یک Instagram زنده از برج ایفل. من مطمئن هستم که آنچه من می خواهم به بحث در مورد اما برای یک ساعت یا بیشتر کردم و صحبت در مورد تجربیات من در سفر و همه از درس من آموخته است.

    بیش از کسانی که چند هفته من می خواهم به صرف زمان در خود بازتاب بسیار تروما از دوران کودکی من دبیرستان و سال اول. دوستان چند تنظیم و حتی پریدند با من. بزرگترین درس من آموخته بود که شما به تنهایی می تواند اما نه به تنهایی."

    برای اطلاعات بیشتر در مایکل براون '22 و کامل "انسان از استنفورد" پروژه مراجعه کنید @stanforddaily در Instagram.


     
     

    که همه برای این ارزیابی. اگر روزانه تعلیق آن از نسخه قابل چاپ ما همچنان به آوردن شما به روز رسانی در coronavirus آنلاین بهار و بیشتر از طریق ایمیل و خبرنامه سیستم عامل رسانه های اجتماعی و وب سایت ما stanforddaily.com.

     


    tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
    آخرین مطالب
    مقالات مشابه
    نظرات کاربرن