'ما در حال ساخت بهترین ها از آن:" پنساکولا آرایشگران, سبک و مشتریان حرکت طبیعی جدید

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:41 PM EDT مارس 12 سال 2020آرایشگاه و سالن در حال باز کردن در سراسر

توسط NEWSSALAM در 24 اردیبهشت 1399

آرایشگاه و سالن در حال باز کردن در سراسر Pensacola این هفته ارائه به مشتریان با برخی از شیرین امداد و صاحبان کسب و کار با کمی عصبی و خوش بینی.

آخرین پنج شنبه, فلوریدا, رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اعلام کرد که آرایشگاه, سالن مو و ناخن سالن می تواند دوباره باز آغاز و تا روز دوشنبه. برخی از کسب و کارهای محلی را که فقط در حالی که بسیاری دیگر داستد کردن خود کلیپرز و پرچین برای اولین بار در روز سه شنبه.

دوباره دهانه نمی تواند به زودی به اندازه کافی برای ناهنجار و خشن از ساکنان غرب فلوریدا بسیاری از آنها رفت 40-به همراه روز بدون کوتاه کردن مو و زیبایی انتصاب از هر نوع.

"من تا به حال کوتاه کردن مو درست قبل از آنها بسته همه چیز را پس از آن حدود شش هفته من فکر می کنم" گفت: Pensacola اقامت شان Coots لحظات پس از پله از Pilcher آرایشگاه در جان کارول درایو. Pilcher مانند بسیاری از حرفه ای همسالان بسته در 2 آوریل.

آیا آن را به خودتان کوتاهی مو و یک ظاهر طراحی شده مو فیلم های رسانه های اجتماعی شده اند به وفور در آنجا قرنطینه آغاز شد. برخی از این پروژه ها را به همراه داشت تاسف نتایج جستجو برای DIYer و Coots او نمی خواست به دنبال کسانی که قدم به قدم.

"من نمی خواهد که من فقط دیده می شود بیش از حد بسیاری از داستان های ترسناک" گفت: Coots که همچنین sported تازه کمرنگ ریش. "به خصوص با ریش من اگر من آن یک ظرف غذا آن را فقط به خاطر گرفتن کوتاه تر است. آن داغ می شود هنگامی که آن را طولانی تر و همه چیز را به طوری که آن را خوب به آن تحت کنترل است."

COVID-19 اضافه شده است به فلوریدا طوفان آماده سازی

وکیل در لباس پوشیدن به عنوان grim reaper متوقف می شود توسط Pensacola Beach به اعتراض باز سواحل

در شیار: Pensacola رستوران ها به دنبال فاز یک به منظور سرعت خود را

پیاده روی در مشتریان در انتظار نوبت خود را در آرايشگران زن و مرد در صندلی نزدیک به ریخته در خارج از ساختمان در Pilcher را یکی از چند آرایشگاه در شهر برای جلوگیری از سخت انتصاب-تنها بر اساس سبک عملیات در ازای COVID-19.

آرایشگران در Pilcher را sported ماسک سه شنبه و انجام بهترین خود را برای پایبندی به اجتماعی فاصله دستورالعمل با وجود ماهیت خط خود را از کار. دیگران مانند شرق تپه سلمانی در 12th Avenue قرار داده شده خود اعمال محدودیت در راه آن کسب و کار پس از باز کردن برای اولین بار در یک مدت زمان طولانی صبح روز دوشنبه.

شرق تپه سلمانی به کاهش حداکثر اشغال می کند, شدید, تمیز بین هر برش می پرسد تمام مشتریان منتظر در ماشین خود را تا زمانی که آنها دریافت یک متن از خود آرایشگر و حتی کنترل درجه حرارت در درب.

صاحب Jason Taylor اعتراف کرد این اقدامات ناخوشایند برای هر دو طرف اما او نشانی از ذهن نیست رفتن مایل اضافی به نام ایمنی. پس از روز اول خود را از کار در بعد از خاموش شدن جهان در کتاب, تیلور گفت: پوشاننده احساس در میان کارکنان و مشتریان قدردانی شد.

"ما خوشحال به پشت, کاملا," تیلور گفت. "ما خوشحال برای دیدن بخشی از همگان مواجه است. گفتگو هنوز خوب مردم از خنده. من فکر می کنم آنها در حال لبخند زدن زیر ماسک. ما در حال ساخت بهترین از آن."

زمانی که تیلور اعلام مغازه خود را دوباره باز روز شنبه او بلافاصله هولناک با انتصاب رزرو مشتاق مشتریان.

"ما در جایی در اطراف یک هفته, یک هفته و نیم در حال حاضر," تیلور گفت. "بسیاری از مردم در انتظار بودند."

اما همه به صورت محلی آماده برای شیرجه رفتن به یک صنعت است که نیاز به چنین تماس نزدیک. پیکان سالن و آبگرم و مرکز شهر نیز دوباره در روز سه شنبه آغاز شد اما با کوتاه کارکنان از سبک.

صاحب Jason Lyvers گفت: حداقل یک زن و شوهر از خود را سبک احساس راحتی نمی کنید آینده به کار فقط رتبهدهی نشده است, و او بیش از پذیرش تصمیمات خود را.

"ما در حال رفتن به اجازه دهید آنها را در کمی بعد از پایان ماه مه یا ژوئن به دلیل زندگی می کنند با افرادی که شرایط اساسی و آنها از ترس به در آمده" Lyvers گفت. "و ما درک می کنیم که ما قصد داریم به نگه داشتن آنها را ملزم به در آمده و شروع به کار در حال حاضر. ما در حال دادن به آنها خود را در فضا است."

بیشتر و بیشتر مغازه ها ادامه خواهد داد به عنوان هفته می پوشد ، بازدید از وب سایت ها و حساب های رسانه های اجتماعی مورد علاقه خود را در مغازه ها و سالن برای به روز رسانی در مورد قرار ملاقات رزرو و نیاز به اقدامات ایمنی.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن