چه نظامی قدردانی ماه به معنی به من

اولین بار من تو را دیدم به نام گریس هاپر بود در کنار یک CH-53 هلیکوپتر گردان یک پد فرود احاطه شده توسط آب است.

توسط NEWSSALAM در 24 اردیبهشت 1399

اولین بار من تو را دیدم به نام گریس هاپر بود در کنار یک CH-53 هلیکوپتر گردان یک پد فرود احاطه شده توسط آب است. USS Hopper یک Arleigh Burke-کلاس هدایت موشکی ویرانگر بود انجام anti-piracy گشت زنی در خلیج عمان و تیم من و من اختصاص داده شده برای کمک به خدمه. اکثر کشتی های نیروی دریایی بعد از نام مردان و یا جنگ اما USS Hopper, همراه با هفت کشتی های دیگر است که به نام یک زن است. برخی از مردم می گویند خدمه مسابقات نام این کشتی در حالی که دیگران می گویند کشتی نام اشکال خدمه; در هر صورت, خدمه USS Hopper و فضل مشترک زیادی داشتند.

گریس هاپر خیره شد — و یا به جای او پشتکار. هنگامی که نیروی دریایی به او گفت که او نمی تواند بپیوندید چرا که او بیش از حد قدیمی بیش از حد نازک و بیش از حد با ارزش به عنوان یک ریاضیدان و استاد ریاضیات در کالج Vassar او در گشاد گشاد راه رفتن. او در نهایت عضو نیروی دریایی ایالات متحده رزرو و شروع به کار بر روی علامت من, Mark II و III کامپیوتر. او با تجربه تبدیل رایانه و ابزار خود را به طوری که آنها می تواند هر دو برنامه نویس و کاربر پسند.

آن را نه تنها استقامت در برابر سختی و هوش بسیار زیاد است که الهام بخش من تحسین برای دریاسالار. آن است که نظر خود را دسترسی داشته باشید. دریاسالار قیف معتقد بودند که او باید توانایی برای پیوستن به نیروی دریایی با وجود سن, اندازه و جنس. او همچنین بر این باور است که رایانه و محاسبات باید در دسترس مردم بودند که هیچیک از ریاضیدانان و نه کارشناسان کامپیوتر. دریاسالار قیف فرض که برنامه های کامپیوتری می تواند به زبان انگلیسی نوشته شده است. او کمک به گسترش و بهبود در کد باینری با توسعه اولین کامپایلر که در نهایت منجر به پایین یک راه طولانی به پایه COBOL زبان طراحی شده است. در حال حاضر من نشستن در میز من و با تشکر از دریاسالار قیف برای کار خود را به عنوان من مبارزه را از طریق تکالیف در CS106A — یک کلاس می آموزد که پایتون یک زبان برنامه نویسی شناخته شده بودن نزدیک و نوشته شده به زبان انگلیسی ساده.

من بیش از حد, بیش از حد نازک یا با ارزش مانند گریس هاپر بنابراین من قادر به پیوستن به نیروی دریایی در 18. در حال حاضر هر چند من اغلب احساس می کنید بیش از حد, بیش از حد بی منطق و بیش از حد کهنه به یک دانشجو در مقطع کارشناسی در دانشگاه استنفورد. وقتی که من از دست دادن کمی از اعتماد به نفس من — مثل همه ما تمایل به انجام این کار — و بپرسید: "آیا من واقعا فکر می کنم من می تواند انجام این کار؟" من می خواهم به فکر می کنم از فضل. دریاسالار قیف اعتقاد در افراد جوان است. او به نقل عنوان کرد و گفت:

"مهم ترین چیزی که من تا به انجام دیگر از ساختمان کامپایلر است که آموزش افراد جوان است. آنها به من می آیند, شما می دانید, و بگو: "آیا شما فکر می کنم ما می توانیم این کار را انجام?' به من بگو آن را امتحان کنید.' و من به عقب 'em است."

که چه نظامی قدردانی ماه در دانشگاه استنفورد باید: یک فرصت برای ما جانبازان به توضیح آنچه در جامعه ما معنی. این یک محل برای ما به پیدا کردن کسی که به بازگشت ما به گوش دادن به داستان ما — و ما می خواهیم برای به اشتراک گذاری است که با گسترده تر استنفورد جامعه است.

تماس با Lyndsea Warkenthien در lyndsea 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب