چه خواهد شد Escambia County مدارس در پاییز ؟ خانواده ها باید 3 گزینه.

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:32 PM EDT Jul 8, 2020این Escambia County School District ارائه

توسط NEWSSALAM در 19 تیر 1399

این Escambia County School District ارائه سه گزینه برای خانواده های این مدرسه سال: "سنتی" در کلاس "از راه دور" کلاس است که به دنبال یک استاندارد برنامه مدرسه و "مجازی" کلاس های است که اجازه می دهد دانش آموزان به کار تا حد زیادی به طور مستقل.

منطقه است و اصرار پدر و مادر به نقد و بررسی این سه گزینه را انتخاب کنید و یکی که باعث می شود آنها راحت ترین ماه ژوئیه 20. دانش آموزان خواهد بود قادر به تغییر مدل آموزش به صورت یک کل و نه هفته درجه بندی دوره ها و خانواده هایی که همین حالا ثبت انتخاب خواهد شد به طور پیش فرض به مدل سنتی.

کلاس های سنتی نمی خواهد نیاز به ماسک صورت و اجتماعی فاصله دشوار خواهد بود

Escambia County سرپرست مالکوم توماس گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه که برای خانواده هایی که مایل به شرکت در کلاس های سنتی در پردیس ماسک خواهد بود توصیه می شود اما لازم نیست و اجتماعی فاصله به احتمال زیاد خواهد بود غیر ممکن است در بسیاری از موارد.

"چهره به چهره در کلاس باید در محدوده 18 تا 25 نفر مانند آنها به طور معمول شده است چرا که ما نمی اضافی کلاس های درس برای قرار دادن آنها را در" توماس گفت. "بسیاری از کلاس های درس ما طراحی نشده بودند با دانش آموزان شش فوت از هم جدا به طوری که پدر و مادر را انتخاب کنید از گزینه های سنتی فقط نیاز به می دانم که چه اتفاقی خواهد افتاد."

بیشتر: ماسک, اجتماعی, فاصله, temp چک: آنچه در سانتا رزا مدارس ممکن است شبیه به این سقوط

بیشتر: فلوریدا آموزش و پرورش کمیسیون مسائل مربوط به نظم نیاز به تمام مدارس برای باز کردن در پاییز

توماس گفت: منطقه خواهد شد در نظر گرفتن تعداد مراحل برای کاهش خطر COVID-19 انتقال در میان دانش آموزان و کارکنان.

پدر و مادر برای بررسی خواسته فرزندان خود را متوسط هر صبح و نگه داشتن کودکان در خانه اگر آنها نشان می دهد نشانه هایی از بیماری مانند تب یا سرفه. دانش آموزانی که در انجام نمایش علائم خواهد شد قرار داده شده در یک منطقه جدا در نزدیکی درمانگاه تا زمانی که پدر و مادر می توانید آنها را انتخاب کنید.

کلاس خواهد شد معطوف به یک "بلوک" برنامه که در آن کلاس های طولانی و دانش آموزان در سفر های بین اتاق ها کمتر. قصد تغییر است به منظور محدود کردن مقدار بار دانش آموزان صرف حرکت در اطراف پردیس و شرکت mingling در راهرو. منطقه خواهد بود مقاوم سازی آب چشمه را در بطری آب جایگزینی ایستگاه نصب ضد عفونی کننده دست در اطراف دانشگاه و نیاز به شستن دست در هر زمان دانش آموزان و کارکنان انتقال بین فعالیت های.

توماس گفت: این منطقه خواهد شد گزارش تمام COVID-19 موارد به فلوریدا وزارت بهداشت که بعد از انجام تماس ردیابی و توصیه اگر افراد دانش آموزان کل کلاس های درس و یا حتی کل مدارس نیاز به رفتن به قرنطینه.

"من فکر می کنم این یک احتمال است که ما ممکن است زمانی که بخشی از یک کلاس و یا حتی کل یک کلاس را باید جدا" توماس گفت.

او اشاره کرد که در حالی که یک سیستم ناقص منطقه اعتقاد اکثر خانواده ها احتمال بازگشت به کلاس های سنتی و منطقه خواهد در تلاش برای ایجاد محیط سالم و امن به عنوان آن می تواند.

وجود خواهد داشت هیچ فعالیت های فوق برنامه و یا باشگاه برای 90 روز اول مدرسه اگر ورزش را ادامه خواهد داد با محدود کردن سفر است.

از راه دور یادگیری خواهد شد شبیه به کلاس های سنتی به جز انجام شده از طریق تلفنی

توماس گفت: در حالی که شرایط آموزش مجازی و آموزش از راه دور اغلب قابل معاوضه استفاده می شود توسط خانواده های آنها خواهد بود جداگانه و مجزا برنامه ها در سال تحصیلی آینده.

از راه دور مدل طراحی شده است برای خانواده هایی که می خواهم برای حفظ اتصال خود به خود ثبت نام کرده اما هنوز نمی احساس راحتی فرستادن فرزندان خود به دانشگاه در ماه اوت است.

دانش آموزان را به حضور در مدرسه از راه دور زیر استاندارد برنامه مدرسه و زنگ بار. درس تکالیف و درجه بندی خواهد شد شبیه به مدرسه سنتی.

دانش آموزان انتظار می رود برای ورود به کلاس های خود را در همان زمان به سایر دانش آموزان ورود به کلاس. بخشی از کلاس ممکن است زوم جلسات و یا از Google Hangouts که در آن معلم فراهم می کند دستورالعمل نشان می دهد و نشان می دهد به دانش آموزان آنچه را لازم است فراهم می کند و تکالیف است. گاهی اوقات آنها را log off از راه دور و رفتن به محل کار."

توماس گفت: برنامه درسی و درجه بندی هستند و همه مطابق با دوره های ارائه شده در مدرسه سنتی و دانش آموزان در هر دو از راه دور و مجازی کلاس خواهد بود انتظار می رود به تصویب فلوریدا تست استاندارد. معلمان را به حضور و پدر و مادر اطلاع داده خواهد شد اگر دانش آموزان نمی حضور در کلاس.

"شما در حال رفتن به بار کامل از تکالیف و شما انتظار می رود برای شرکت در تمام روز'" توماس گفت.

بیشتر بخوانید اضطراری جهت فلوریدا مدارس برای باز کردن در اوت | سند

توماس تخمین زده است که اندازه کلاس از راه دور و دوره های آموزشی می تواند 35-40 دانش آموزان, اما گفت که این منطقه نمی دانم برای مطمئن شوید که تا زمانی که پدر و مادر شروع به چیدن میان سه گزینه. او همچنین گفت: همه دوره های در دسترس خواهد بود در محیط از راه دور با استفاده از هنر آشپزی به عنوان یک مثال که در این منطقه کار می کنند برای اطمینان از دانش آموزان تا به حال به اندازه کافی انتخابی در دسترس برای پر کردن برنامه های خود را.

کلاس های مجازی نمی خواهد که یک برنامه یا یک مقدار زیادی از تعامل معلم

دانش آموزانی که انتخاب مجازی آموزش گزینه باید قادر به دنبال تکمیل یک دوره درسی بدون نیاز به خارج هدایت شود.

"مجازی ندارد یک برنامه مجازی است تجویز درسی و بسیار کم معلم تعامل" توماس گفت. "بنابراین دانش آموزان می خواهد که با انتخاب مجازی نیاز به نسبتا مستقل آنها نیاز به درک مفاهیم بدون معلم. معلم را بررسی حضور و غیاب معلم را چک کنید در یک بار در هفته ، اما معلم نمی خواهد ارائه زوم درس یا کلاس است."

توماس گفت: مزیت این سیستم این است که آن را اجازه می دهد تا دانش آموزان به کار و راه خود را از طریق سرعت خود را ارائه آنها کامل تمام ترم و پایان ترم. توماس گفت: کلاس های مجازی در دسترس خواهد بود برای ابتدایی, مدارس متوسط و بالا.

بازگشایی مدارس Aug. 10 و خانواده ها خواست تا خود را را انتخاب کنید دانلود آموزش مسیر به زودی

به وب سایت مدرسه منطقه یک مفصل صفحه ecsd-fl.schoolloop.com/reopening و بخش Q&A در نظر گرفته شده برای پاسخ به سوالات است که ممکن است بوجود می آیند از خانواده ها است.

هنگامی که پدر و مادر باید بررسی گزینه های در دسترس آنها باید انتخاب کنید گزینه ای که به بهترین وجه خود دانش آموز نیاز به یک مهلت 20 ژوئیه. پدر و مادر و سرپرستان استفاده خواهد کرد پدر و مادر خود را/دانشجو تمرکز حساب به این انتخاب.

توماس گفت: در حالی که گزینه ها کامل نیست منطقه را هر تلاش برای اطمینان حاصل شود هر دانش آموز رشد در این شرایط دشوار است.

"صبور باشید با ما" توماس گفت. "ما به شما کردم. ما همه چیز را می خواهید به کار کردن. ما در یک محیط خشن و همه چیز را عادی و چیزهایی که نمی خواهید به حالت عادی. بنابراین این بهترین ما می تواند رول برای حمایت از دانش آموزان ما به مطمئن شوید که آنها دریافت حق نوع از آموزش است که اجازه می دهد تا آنها را به پیشرفت لازم برای حرکت از درجه آنها به درجه آنها نیاز به ارتقا در در پایان سال است.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن