چه خواهد شد Escambia, Santa Rosa مدارس انجام این سقوط ؟ در اینجا 3 سناریوی احتمالی

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT 26 مه سال 2020با کمتر از سه ماه ایستاده بین دانش آموزان و

توسط NEWSSALAM در 6 خرداد 1399

با کمتر از سه ماه ایستاده بین دانش آموزان و شروع 2020-2021 سال تحصیلی مدارس در حال تلاش برای کشف کردن آنچه اوت را نگاه خواهم برای معلمان و دانش آموزان است.

خواهد شد و موج دوم COVID-19 ضربه زدن به کشور در پاییز مانند برخی از کارشناسان پیش بینی — وادار کردن همه مدارس به ادامه آموزش مجازی در سال تحصیلی جدید? را بازگشت دانش آموزان به کلاس های درس فقط به عنوان آنها در ماه اوت سال 2019 با هیچ چیز تغییر کرده است ؟ یا آیا "طبیعی" در مدارس و چه خواهد شد که نرمال بود ؟

پاسخ این است که هر چیزی, اما, روشن, مدرسه محلی رهبران منطقه می گویند. جهت از دولت وجود ندارد که عدم اطمینان در مورد ویروس و آنچه در آن انجام خواهد شد فراوان.

مدارس در طول COVID-19: مدارس ما در یک وضعیت هشدار' میان شیوع کروناویروس. آنها زیاده – و یا انجام نمی دهد به اندازه کافی است ؟

"وضعیت قطعا ایجاد این پویایی روند و اعدام بنابراین ما نیاز به پاسخ به برخی از پرسش های ما در حال پرسیدن" گفت: تیم Wyrosdick خروجی سرپرست سانتا رزا County School District. "ما چگونه سازماندهی یک برنامه حضور و غیاب که جای فرماندار دستور ؟ چه در حمل و نقل چگونه است ؟ چه گروه شبیه به زمانی که شما واقعا نمی باید در یک اتاق که در آن شما باد به هوا به طور مداوم? چه سالن عبور می کند در بین کلاس چگونه است؟"

وجود دارد بیشتر از پاسخ به سوالات در این نقطه, اما به عنوان مدارس منطقه از هر دو Escambia و سانتا رزا شهرستانهای قرار دادن تا 2019-2020 سال تحصیلی آنها را به اوردرایو این تابستان به آماده شدن برای انواع حالات است که می تواند در بازی این هفته است. مدرسه رهبران منطقه به توافق برسند وجود دارد اساسا سه سناریو ممکن برای ترم پاییز.

سناریو 1: دانشجویان بازگشت به آجر و ملات مدارس

بهترین سناریو برای مدارس است که COVID-19 منحنی مسطح به نقطه که در آن دانش آموزان و معلمان می توانند با خیال راحت بازگشت به ساختمان مدرسه.

اما حتی است که مطرح خواهد شد مسائل و معمولی را به جای بلند تاسیس شیوه های.

"بدیهی است که ما پاک خواهد شد بیشتر و ما می خواهیم با استفاده از ابزار های مختلف به د-پاکسازی و ما سعی خواهیم کرد برای کاهش اندازه گروه گفت:" Escambia County سرپرست مالکوم توماس. "اما به صداقت و مدارس و مکان که در آن تعداد زیادی از مردم جمع. بنابراین فکر می کنم شما در حال رفتن به دریافت شش پا راه دور در یک مدرسه است که واقعا عملی نیست."

مدارس نیز نگران بودجه خود را برای سال آینده است که می تواند یک ضربه گیر-مستندات مربوط را مکیده اند هنگامی که جریان درآمدهای مالیاتی از دولت خزانه. محرک بودجه خواهد شد از رفتن به مدارس فقط به عنوان آنها در طول رکود بزرگ در سال 2009 اما هنوز هم وجود دارد هزینه های مرتبط با این بیماری همه گیر است که می تواند خشک کردن مدارس در بودجه و نیروی اخراج و یا دیگر کاهش است.

در سانتا رزا شهرستان برای مثال Wyrosdick گفت: اگر دانش آموزان به مدرسه بازگشت آنها نیاز به خرید لوازم به طور منظم انجام حرارت چک در دانش آموزان است. این امر هزینه منطقه 45.000 دلار برای خرید بسیاری از جدید, دماسنج, او گفت:.

"قبل از COVID-19 مارس 6, ما تصویب بودجه و من 3.5 میلیون دلار کوتاه بود که قبل از ما تا به حال هر گونه رکود اقتصادی" Wyrosdick گفت. "من بسیار نگران در حال حاضر در مورد آنچه در بودجه به نظر می رسد برای این سال, اما من حتی بیشتر نگران در مورد آنچه آن را مانند زمانی که ما لازم نیست که کسانی که محرک دلار در آینده دیگر."

سناریو 2: مدرسه مجازی می تواند همچنان برای سال تحصیلی آینده

در آنچه که معلمان می گویند که احتمالا بدترین سناریو دانش آموزان می تواند مجبور به انجام ترم یکی دیگر از مدرسه در خانه.

چنین اندازه گیری اتفاق می افتد در جهت از دولت و وزارت آموزش و پرورش که نه با صدور بخشنامه و در عین حال در چه سال تحصیلی آینده خواهد بود. اما این احتمال هنوز هم یک نگرانی برای پدر و مادر مانند Manda مور که پسر Jagger خواهد شد از رفتن به کلاس چهارم در سنگ, ساحل, مدرسه ابتدایی در خلیج فارس نسیم.

"به عنوان یک پدر و مادر مدرسه مجازی چالش های آن است به خصوص در حال حاضر" مور گفت. "پسر من خیلی قدیمی بود در هر نوع از مراقبت روز و وضعیت خود را در تابستان اردوگاه های لغو شده است. تا آنجا که رفتن به مدرسه در ماه اوت, من فکر می کنم که آن را فقط بستگی به این دارد که چه آب و هوا در حال رفتن به مانند نگاه کنید با این بیماری همه گیر اما من قصد دارم به انجام هر کاری بهترین و امن برای کودک من."

دیوید Godwin, یک معلم ریاضی در سرعت بالا مدرسه گفت: هر دو او و دو دبیرستان در سن, دختران در حال خارش به بازگشت به مدرسه.

آموزش مجازی در خانه: چگونه خواهد Escambia و سانتا رزا مدارس رسیدگی به جرم اختلال در نظام آموزش و پرورش?

مجازی مدرسه گادوین گفت: خوب بود برای یک دوره کوتاه از زمان, اما هیچ چیز در مقایسه با بودن در یک کلاس درس واقعی تنظیم می باشد.

"صحبت به عنوان یک پدر و مادر بیش از حد, من فقط فکر نمی کنم که چهره به چهره تعامل بین معلم و دانش آموز می تواند با جایگزین آموزش آنلاین" Godwin گفت. "من قطعا فکر می کنم وجود دارد یک محل برای آموزش آنلاین, اما نه برای همه چیز را به دانش آموز می کند."

مشارکت در مدرسه آنلاین رو به کاهش بوده است بیش از چند هفته گذشته مقامات می گویند. با نزدیک شدن به تابستان و دانش آموزان در هر یک از دیگر برای کمک به ماندن با انگیزه تعدادی از دانش آموزان در ورود به مدرسه مجازی و شرکت در کار و تکالیف کاهش یافته است.

"در ابتدا من می خواهم بگویم برای اولین بار پنج تا شش هفته مشارکت بسیار بالا بود و" توماس گفت. "اما به عنوان شما را به چند هفته گذشته از مدرسه آن را درست مثل هنگامی که شما چهره به چهره است. با سالمندان ما آن را 'senioritis,' اما با این گروه تماس با ما است 'تابستان-itis.' ما نمی دیدن شور و شوق بسیار به اندازه و آن را دشوار است برای حفظ در طول زمان است."

سناریو 3: والدین و دانش آموزان می تواند انتخاب کنید برای رفتن به مدرسه را انتخاب کنید و یا آموزش مجازی

گزینه سوم که به نظر می رسد به احتمال زیاد به عنوان چیز ایستاده در حال حاضر این است که دولت می تواند اجازه می دهد تا دانش آموزان و کارکنان به بازگشت به مدرسه به صورت عادی — با یک اخطار برای پدر و مادر که نمی خواهید کودک خود را به قرار دادن خود در معرض خطر در یک مدرسه سنتی تنظیم.

آموزش مجازی شده است یک برنامه در فلوریدا برای سال در حال حاضر و هنوز گزینه ای برای دانش آموزانی که احساس می کنید که بهترین راه برای آنها را به دریافت آموزش و پرورش است.

"برخی از والدین ممکن است احساس نمی راحت فرستادن کودکان خود به مدرسه که در آن آنها می توانند تمام وقت مجازی. اما که می تواند متفاوت از نوع کنترل از راه دور یادگیری که در آن ما تا به حال خود را در کلاس درس, معلم هدایت آنها را از طریق درس" توماس گفت. "پدر و مادر دیگر به شدت نیاز به ما برای قرار دادن دانش آموزان و برگشت در محوطه دانشگاه."

سانتا رزا مدارس شهرستان ارائه خواهد شد فلوریدا مجازی برنامه به عنوان به خوبی به عنوان سانتا رزا County مجازی برنامه ای است که آنها توسعه یافته در ماه مارس و آوریل برای دانشجو در طول تحصیل همه گیر.

آموزش از راه دور: سانتا رزا مدارس شهرستان راه اندازی جدید آموزش از راه دور برنامه با کمک از دوستان خزدار

اما پدر و مادر مانند گادوین می گویند هر دو آنها و بچه های خود را می خواهید به عقب بر گردیم به مدرسه.

"من فکر می کردم قدیمی ترین دختر من واقعا می خواهم آموزش از راه دور و می خواهید به انجام, مدرسه مجازی اگر او بودند با توجه به انتخاب اما او آماده است برای رفتن به مدرسه. هر دو دختران من هستند" Godwin گفت. "او نتواند دوستان خود و می خواهد به عقب بر گردیم به گروه و تمام فعالیت های فوق برنامه.

"این بخشی از مدرسه فعالیت های اضافی," او اضافه شده است. "من امیدوارم که همه چیز به حالت عادی بازگشت و به سرعت به عنوان آنها می توانند."

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب