زمانی که در سال آخر ارواح شما

ما فکر کارشناسی پایان با صدای: ارشد رسمی شام در چهار فارغ التحصیلی تصاویر یادبود کلیسا و شروع در ورزشگاه فوتبا

توسط NEWSSALAM در 25 خرداد 1399

ما فکر کارشناسی پایان با صدای: ارشد رسمی شام در چهار فارغ التحصیلی تصاویر یادبود کلیسا و شروع در ورزشگاه فوتبال. به جای ارشد بهار تضعیف دور انتقال از "شاید کلاس های آنلاین خواهد بود" به "شاید ما خواهید بود برای پایان سه ماهه" به "شاید من دیپلم وارد خواهد شد در زمان به صورت مجازی شروع".

به عنوان چند دوستان قدیمی تر در حال حاضر به یاد من نشسته در ورزشگاه پوشیدن کلاه و لباس گرم می شود و عرق; از صفحه اصلی من به راحتی می تواند باقی می ماند در خواب اگر من را انتخاب کنید. اما رفتن را از طریق تمام تشریفات ممکن است ارائه یک حس بسته به کالج آموزش و پرورش است.

به عنوان من سعی کردم به بیان چرا ارشد بهار احساس عجیب و غریب من فکر کردم شما می دانید آن را مانند کالج فقط ارواح من. مانند یک عاشقانه علاقه ای که به نظر می رسد واقعا سرمایه گذاری کرده اما سپس به طور ناگهانی متوقف می شود, ارتباط, دانشگاه, مرکز زندگی من تا زمانی که به طور ناگهانی و بدون مناسب خداحافظی نبود.

خوشبختانه من به آینده را در پاییز برای coterm اما اگر این مورد نیست آن خواهد بود, Poof! هرگز شاهد اصلی چهار دوباره. با یک پیام "بهار سه ماهه برگزار خواهد شد به طور کامل آنلاین" — کارشناسی ارتباط است.

منظورم این است که آن را بی دست و پا رفتن من همه چیز بعد از این نوع از فروپاشی?

من می گویم همه این تا حدودی در شوخی اما من نیز از نوع جدی است. به طوری که در نور, در اینجا برخی از حکمت برای گرفتن بیش از اینکه ارواح.

اول از همه اذعان دارند احساسات خود را. با توجه به روانشناسی امروز سایه اندازی لطمه می زند چرا که "در مقابل عشق نیست نفرت آن را بی تفاوتی." بنابراین اگر عدم کلاه و لباس شب و ارتباطات روشن لطمه می زند برای شما احساسات خود را حس کنید. اما اگر شما واقعا مهم نیست که خوب بیش از حد. هر یک از ما به خود ما ارتباط با دانشگاه است.

سپس سعی کنید به نگاه مثبت و حرکت می کند. آسان تر از انجام گفت, شاید, اما به عنوان ارتباط استاد و ارتباط با متخصص پوست A. Utley گفت: قطع در مورد سایه اندازی در زمینه ما باید بپرسید شرایط در شرایط از آنچه آموخته ایم.

من می دانم که بیش از چهار سال گذشته به من آموخته من دوست ندارم شیمی و عشق, تاریخچه مطالعه کردم در خارج از کشور و زندگی در شش استنفورد خوابگاه و من ملاقات ده ها تن از مردم باور نکردنی ساخته شده و دوستان نزدیک. من سعی کردم در نسخه های مختلف از خودم نوشته افتخارات پایان نامه و یک مسیر حرفه ای من در مورد هیجان زده. و بیش از سه ماه گذشته من و بعد فورا رفت واز یک دوره سقوط در برخورد با عدم قطعیت و پذیرش تغییر است.

دانشگاه استنفورد من دیوانه نیست. سالمندان در سراسر کشور احتمالا احساس خود را در دانشگاه ها ارواح آنها را کمی. من امیدوارم که شما به ما برخی از فوق العاده خوب فارغ التحصیلان رویدادها و کار بر روی مهارت های ارتباطی خود را هر چند. اگر شما, من شرط می بندم خیلی از کلاس 2020 می خواهید به rekindle ما ارتباط با ما alma mater.

تماس با یاس کربر در jkerber 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به eic 'در' stanforddaily.com و op-ed ارسالی به نظرات 'در' stanforddaily.com.

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن