هنگامی که 'S' S/NC مخفف استرس

زمانی که دانشکده سنا رای به تایید و رضایت بخش/هیچ اعتباری (S/NC) درجه بندی برای بهار سه ماهه دانش آموزان گفته

توسط NEWSSALAM در 24 اردیبهشت 1399

زمانی که دانشکده سنا رای به تایید و رضایت بخش/هیچ اعتباری (S/NC) درجه بندی برای بهار سه ماهه دانش آموزان گفته شد که این درجه بندی طرح خواهد اجازه می دهد تا ما را به ادامه تحصیل در COVID-19 بحران بدون تجربه استرس بی مورد. S/NC شد به منظور کمک به صاف بر نابرابری بین دانش آموزان است که باید گسترده تر به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر. اگر چه S/NC شد محبوب حداقل درجه بندی طرح در میان دانش آموزان بسیاری از دوستان و آشنایان ابراز امداد است که مجلس سنای ساخته شده تلاش برای پاسخ به شرایط فوق العاده که در آن ما به طور جمعی زندگی می کنند.

متاسفانه واقعیت S/NC درجه بندی طرح به نیست زندگی به آن وعده داده است. یکی از دوستان به تازگی به من گفت: "S/NC کلاهبرداری است, آن را مانند نیاز به شما برای به دست آوردن یک A یا B اگر شما نمی خواهید به شکست است اما اگر شما به شما منتقل نمی تواند به انعطاف پذیری که A." دوست من سرخوردگی در حالی که شاید دقیق نیست برای همه کلاس ها تا کنون نه بزرگترین مشکل S/NC درجه بندی ایجاد کرده است.

آلیسون Tielking '20 و یک گروه از دوستان خود را برنامه ریزی شده را به یک کامپیوتر علم دوره های تدریس شده توسط استاد آنها دوست game, این سه ماهه. در اولین سخنرانی این استاد دانشگاه هشدار داد که خود را تحت S/NC درجه بندی طرح تا یک سوم از کلاس ممکن است با تصویب این سه ماهه. Tielking اشاره کرد که در آن ممکن بود که استاد فقط می خواستم برای ترساندن مردم کرد و آن را "بسیار حساس حرکت با توجه به این شرایط است." در حالی که ارائه, اسلاید, او گفت:, استاد دانشجویان گفت: "من نمی خواهم هر هق هق داستان در مورد شما نیاز به این کلاس فارغ التحصیل." چند دقیقه پس از آن Tielking و تمام دوستان خود را کاهش یافته است کلاس.

اساتید نه تنها در توانایی خود را به تضعیف سیاست. یک استنفورد شرکت اصطلاح دانشجویی مجموعه ای فارغ التحصیل با مدرک کارشناسی ارشد در این بهار شگفت زده شد زمانی که روز دوشنبه از هفته 4 سه بخش مرکز روسیه و شرق اروپا و شرق آسیا مطالعات (CREEES) اعلام کرد که آن را نمی خواهد قبول تمام نمرات کارشناسی. به جای این بخش نیاز است که دانش آموزان دریافت B یا بالاتر. شرکت اصطلاح دانشجو خواسته ناشناس باقی می ماند چرا که این برنامه است و او از ترس اقدامات تلافی جویانه.

در یک ایمیل به CREEES دانش آموزان گروه از دانش آموزان خواست تا در تماس با استادان خود را به درخواست کتبی تایید B یا بالاتر درجه به ارسال به برنامه دولت (پس از CREEES کمتر از یک دوجین دانش آموزان کلاس های گرفته شده برای درجه به طور انحصاری با CREEES دانش آموزان). این شرط نیز بدان معنی است که اساتید نیاز به نگه داشتن "سایه نمرات" که مدیریت دانشگاه توصیه می شود اما نیاز نیست این سه ماهه (که توصیه شده بود فقط برای نامه نمرات بدون + یا -اما CREEES بخش به طور خاص اشاره کرد که یک B - قابل قبول نمی باشد).

شرکت اصطلاح دانشجو نگرانی در مورد غیر معمول شرایط نامطلوب بسیاری از دانش آموزان مواجه هستند این سه ماهه و همچنین بخش را عدم اطلاع دانشجویان از این شرط تا حدود نیمه راه از طریق 10-هفته چهارم. این گروه کاهش یافته است به تغییر سیاست اشاره کرد که بر اساس عملکرد دانشجويان در محله های قبلی مدیران معتقد بودند که B مورد نیاز خواهد مطرح نیست یک چالش مهم. دانش آموز که با صحبت من اشاره کرد که "که با عملکرد بالا به دست آمد در غیر pandemic چهارم ... تمام نقطه S/NC سیاست به حساب برای چالش های منحصر به فرد این سه ماهه زمینه." در نهایت او احساس می کند که انتخاب "واقعا به نظر می رسد نشان می دهد [که بخش] اولویت گروه شهرت بیش از دانش آموزان خود را' خوب بودن ... به خصوص پس از آن به نظر می رسد مانند اکثریت قریب به اتفاق دیگر depts نیست پس نگران 'صداقت' از برنامه های خود را."

من پیدا کردن خودم در یک شبیه هر چند بسیار کمتر شدید وضعیت. یک کلاس من بخش دوم از دو سری کلاس با هر دو کلاس تدریس توسط همان استاد. من به احترام این استاد یک معامله بزرگ و هنوز هم بر این باورند که او یکی از بهترین معلم من و ام تا به حال در دانشگاه استنفورد. اما رویکرد او به S/NC درجه بندی من را ترک کرده است نگران است.

برای هفته اول این سه ماهه این استاد ما اطمینان داد که او را به انجام همه چیز را در قدرت خود را به اطمینان حاصل شود که ما هنوز در حال نهایی در برخی از فرم با وجود این دولت بخشنامه که کلاس باید نهایی. هفته بعد او اعلام کرد که ما مورد نیاز خواهد بود به خوبی ساخته شده و ایمان و تلاش در هر مجموعه ای مشکل است. مشکل این است که او در ادامه به تعریف خوب و ایمان و تلاش به عنوان تطبیق عملکرد ما در مجموعه مشکل در قبل از سه ماهه.

من ساخته شده آن را از طریق سه ماهه گذشته با تلاش قابل توجهی و مقدار زیادی از کمک سخاوتمندانه از همکلاسی ها و دوستان است. در حال حاضر که ما در حال پراکنده در سراسر جهان آن را بسیار مشکل تر برای همکاری در مجموعه مشکل راه ما به طور معمول (و تشویق به انجام توسط گروه). آن را نیز مشکل تر است برای دریافت کمک. اگر چه ما استاد و TAs در حال ساخت تلاش زیادی برای برگزاری در دسترس ساعات اداری و پاسخ پیازا سوالات به سرعت زمان در منطقه و مسائل و دشواری برقراری ارتباط در حالی که چهره به چهره در حال حاضر چالش های جدی. انتظار می رود ما را به انجام به خوبی در مجموعه مشکل که ما در سه ماهه گذشته غیر واقعی است به طور بالقوه ناعادلانه و دقیقا همان نگرانی است که منجر دانشکده سنا به اتخاذ S/NC طرح.

ما استاد شده است به طور خاص گفت که او نمیخواهد ما به استرس در مورد گذراندن این کلاس اما من نمی تواند کمک کند که تاکید کرد در این شرایط. آن را به طور کامل کمک کند که ما استاد گفت: او به عنوان بحث روز شده در درجه بندی سیاست است که او معتقد است که نمرات یکی از راه هایی که دانش آموزان با انگیزه برای یادگیری. این استاد نگفت که نمرات دانشجويان تنها انگیزه و او توجه داشته باشید که آنها در حال خوشحالم که نمرات کمتر از یک تمرکز این سه ماهه. من استاد این است که نه تنها در نگرانی خود را در مورد عدم نمرات. استاد از Tielking کلاس در یک ایمیل روزانه, روشن, جزئیات سیاست خود را نوشت که نمرات "نقش مهمی در ایجاد انگیزه برخی از دانش آموزان به ماندن در مسیر و یا دریافت کمک کند."

من فراموش نمی کنم که هر گونه مشکل درجه بندی طرح را پیشنهاد و تصویب این سه ماهه در حال انگیزه کینه توزی. من فکر می کنم که بسیاری از استادان دانشگاه استنفورد در حال آشکار که تا چه حد آنها مشاهده نمرات به عنوان بنیادی برای یادگیری و به ظاهر تنبیهی و بیش از حد خشن و درجه بندی طرح های ما دیدن این سه ماهه یک نشانه ای از دشواری استادان داشتن در آشتی تدریس یک کلاس با دادن نامه نمرات. این یک وضعیت غم انگیز از آنجا که بسیاری از دانش آموزان در حال پیدا کردن خود بیشتر تاکید کرد در مورد نمرات از آنها در سه ماهه گذشته. اما آن را نیز غمگین می کنم که استادان ما احساس می کنید روز خود را صرف آموزش دانش آموزان که تنها وجود دارد برای نمرات.

وجود دارد قطعا دانش آموزانی که اولویت بندی نمرات بیش از یادگیری است. وجود دارد همچنین دانش آموزانی که در حال بدست گرفتن یک سنگین تر البته بار بیش از حد معمول این سه ماهه زیرا آنها می خواهند برای تکمیل راه و عمده مورد نیاز بدون قرار دادن در کار است. اقدامات خود را به احتمال زیاد خواهد شد به صدمه زدن به آنها در دراز مدت است. در حال حاضر آنها در حال صدمه زدن به اساتید و همکلاسی ها که در حال پیدا کردن خود را در برخورد با underqualified و یا چک کردن دانش آموزان است. اما بسیاری از دانش آموزان رفتار هستند در این راه. ما نباید اجازه می دهد تا یک تعداد کمی از مردم را انتخاب ضعیف برای متقاعد کردن ما برای درمان هر کس با سوء ظن. اغلب بهتر است برای درمان هر کس به عنوان اگر آنها حسن نیت بازیگر و گهگاه در نهایت با بهره گیری از چند بد-ایمان بازیگران از آن است که برای درمان هر کس با سوء ظن.

وجود دارد بسیاری از اساتید که ساخته شده و فوق العاده و سخاوتمندانه تلاش برای بهینه سازی کلاس های خود را به صورت آنلاین S/NC یادگیری است. من چینی ماندارین کلاس موفق به انتقال تقریبا یکپارچه است. روشن است که گروه و استاد ما فکر کرده اند با دقت در مورد محدودیت های ما در این سه ماهه و سخت کار کرده اند برای بهینه سازی کلاس. من همچنین در نظر گرفتن یک کلاس در آلمان و استاد ما به طور مداوم به روز شده او درسی و طرح درس برای بهبود تجربه ما. من شنیده ام نیست از هر استاد ساخت یک تلاش صادقانه برای انطباق و بهبود آموزش در این محیط جدید.

استنفورد به خوبی برای رویارویی با این چالش مسلح با یک جامعه سخت کوش و صمیمی اساتید TAs و دانش آموزان است. این سه ماهه در حال حاضر انتظارات از بسیاری جهات. اما وجود دارد بیشتر کار انجام دهید و یک منطقه کلیدی برای پیشرفت در راه است که در آن همه ما فکر می کنم در مورد نمرات و یادگیری است. آن است که شاید ارزش به خاطر سپردن است که همه دانش آموزان را تا حدی انجام می دهند این سه ماهه از دانش است. بسیاری از ما می تواند گرفته اند مرخصی — اگر چه استنفورد قوانین در برگ مشکلات مالی و عوامل دیگر بدان معنی است که همه ما می تواند. حتی دانش آموزان بارگذاری تا در اعتبارات در اینجا به دلیل آنها بر این باورند که این کلاس ها آموزش داده شده و گرفته شده در این سه ماهه ارزش داشته باشد حتی اگر آنها نامه نمرات.

زبان به عنوان کسی که در سه ماهه خارج از کشور لغو شد, من اینجا هستم (و یا حداقل در زوم) نه به این دلیل که هر یک از کلاس های من در حال حیاتی برای موفقیت تحصیلی اما از آنجا که من نمی توانستم تصور کنید رفتن تا پاییز آینده بدون کلاس. در میان این وحشتناک لحظه تاریخی آن است که فوق العاده آرام و معنی دار به حفظ واژگان و مبارزه را از طریق مجموعه ای مشکل است. حتی زمانی که من می دانم که پاسخ من در اشتباه هستند. دانشکده سنا به نظر می رسد به درک این که آن را انتخاب S/NC اما درجه بندی طرح ممکن است زندگی می کنند تا به آن دانشکده خود آرمان.

تماس با سارا مایرز در smyers3 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected]

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب