در حالی که ورزش های سنتی نشستن بر روی نیمکت دانشگاه UCLA esports تیم در بازی

در فوریه. 24 UCLA افتتاح شد اولین esports مرکز آموزش در جان های چوبی مرکز. هشت ده یا اعضای دانشگاه UCLA نه رقا

توسط NEWSSALAM در 2 خرداد 1399

در فوریه. 24 UCLA افتتاح شد اولین esports مرکز آموزش در جان های چوبی مرکز. هشت ده یا اعضای دانشگاه UCLA نه رقابتی آنلاین بازی های تیم های مشهور در نهایت داشتن یک محل برای نگه داشتن شیوه های scrimmages و مسابقات با هم آمدیم در خود حس نوظهور جامعه و مشروعیت.

البته تا اواسط مارس COVID-19 pandemic بدان معنی است که تمام ورزشی تا به حال به لغو فرد در شیوه های. اما در حالی که ورزش هایی مثل بسکتبال و بیس بال رفت و در برگزاری esports می توانید در ادامه البته از اتاق خواب در خانه و بر روی رایانه های فردی.

"ما خوشحال نیست که ما تنها ورزش های رقابتی در حال حاضر اگر چه ما سپاسگزار است که ما عمل می کنند" گفت: Cole شوارتز یکی از دو full-زمان esports هماهنگ کننده برای UCLA تفریح و سرگرمی. "اما ما می خواهیم به عقب در جهان عادی. هیچ چیز شکست کلاله در برابر بازی بیشتر نسبت به مردم از همه نژادها و طبقات و جنس جمع آوری و در یک اتاق با هم به رقابت بپردازند."

در حالی که دانشگاه UCLA esports تیم ها پراکنده شده اند این صنعت به عنوان یک کل در حال تجربه یک بوم در طول همه گیر به عنوان یکی از تنها راه باقی مانده زندگی ورزشی. نسکار به سرعت مرتب eracing سوراخ سوراخ شدن خود را به طور منظم رانندگان در برابر تجربه eracers کامل با حمایت مالی است. NBA ramped تا تلاش های موجود برای ترویج بسکتبال ستاره بازی نسخه مجازی از خود در NBA 2K و NFL تحت فشار قرار دادند, افراد مشهور, Madden مسابقات. رسانه ها مانند فاکس اسپورت و ESPN پخش همه آنها و حتی پخش مسابقات از برخی از سنتی esports مانند سرپرستی موشک, لیگ برتر و لیگ از افسانه است.

"که باز کردن بسیاری از چشم" گفت: UCLA Esports هماهنگ کننده آفتابی ین. "مردم استفاده می شود بسیار ناراحت اگر ESPN پخش esports. و در حال حاضر ما در یک محل که در آن مردم به آن بیشتر از یک شات و تحقق آنها مانند esports."

برای طرفداران سنتی, ورزش در ماه گذشته شده اند ممکن است خود را برای اولین بار قرار گرفتن در معرض به 1 میلیارد دلار در سال صنعت جهانی است که ویژگی های نه تنها مستقل پارسه اما رقابتی تیم های حرفه ای که بالای بازیکنان می توانند با چنگک جمع کردن در هفت شکل و حقوق. در سال های اخیر, نمرات دانشگاه بدست پردازنده تشکیل خود esports برنامه های, به دنبال حمایت مالی و رقابت در صنعت-حمایت مسابقات برای پول کمک هزینه تحصیلی. Esports تبدیل به یک معامله بزرگ است.

آن را بیش از بازی, بازی های ویدئویی, ارشد , اشلی Denktas موافق است. تیوی, دانش آموز, مدیر UCLA Esports Denktas شد بخشی از گروه اصلی که شد UCLA اولین رسمی esports باشگاه در سال 2018 و به او کمک کرد تا منجر به باشگاه در تشکیل خود دعوتی مسابقات در اوایل این ماه. بیش از 20 دانشگاه های شرکت کننده در UCLA Esports دعوتی از جمله نیروگاهی مانند UC Irvine, که در آن, در سال 2016 UCLA فارغ التحصیل علامت Deppe کمک توسعه رسمی اولین esports برنامه در یک دانشگاه دولتی. Denktas گفت: مسابقات مثل این هستند که یک راه مهم برای حفظ esports جامعه درگیر است.

"آن را مانند هر ورزش که در آن ما در حال ایجاد رفاقت با دوستان, و آن را فقط به عنوان با ارزش به عنوان یک تفریح و سرگرمی ورزش های دیگر" Denktas گفت. "به طور کلی پارسه دریافت رپ بد است. اما در تجربه من در UCLA همه شده است بسیار استقبال و من راحت به عنوان یک زن در یک موقعیت رهبری. این جامعه است که سهام یک علاقه و شور و شوق و لذت بردن از حلق آویز کردن و حمایت از یکدیگر است."

UCLA's Esports Training Center

Jason Keany/UCLA

UCLA's Esports مرکز آموزش باز on Feb. 24 برای چند هفته قبل از بسته شدن با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. بالا بازیکنان از UCLA's esports تیم های تحسین تجهیزات جدید و دیده بان هم تیمی های بازی.

که حس با هم بودن چیزی است که او نتواند ترین در حال حاضر. با جدید در دانشگاه مرکز آموزش بازیکنان می تواند تشویق یکدیگر و یا تبدیل به یک هم تیمی تبریک می گویم و آنها را در بازی خود را به او گفت.

"و ما را به بیرون رفتن برای boba و یا نگه داشتن جمع آوری اعانه" Denktas گفت. "حلق آویز کردن آنلاین نیست همان. حتی اگر همه هنوز هم فعال ما هنوز هم گفت: "من آرزو می کنم همه ما می تواند بیرون رفتن برای کره ای, کباب کردن دوباره.' این به ویژه غمگین برای سالمندان به آن دور گرفته شده است."

UCLA هر دو تیم اول دانشگاه یا دانشکده و تاریخ varsity تیم برای لیگ از افسانه سرپرستی و سنگ پهن کف اجاق و یک تیم برای هر یک از موشک لیگ Dota 2 و Super Smash Bros. نهایی. بازی اجرا حیطه گسترده ای — چند در حال نبرد گرا با رزمندگان و درمانگران در حالی که Hearthstone یک بازی با ورق و موشک لیگ شامل موشک طراحی اتومبیل های مسابقه بازی اساسا فوتبال.

در حال حاضر Denktas داده است هر تیم manager یک بازی خاص شب در گروه' اختلاف فضای یک مرکز ارتباطات که در آن بازیکنان می توانید چت در حالی که جریان گیم پلی خود را. اما برای تیم های با تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی و ترکیبی از زمان در منطقه و اختلاف و چند ثانیه از زمان تاخیر بیش از اینترنت می تواند شیوه ها و بازی ها هم غیر عملی Denktas گفت. دیگران هنوز هم می تواند بازی است اما ممکن است به سمت چپ خود را به تجهیزات و یا سریع, سرعت اینترنت پشت هنگامی که آنها نقل مکان کرد و به خانه برگشت.

"آن را ناتوان کننده" Denktas گفت: "اما ما باید برخی از بازیکنان با iffy اتصالات. بدون تجهیزات مناسب آنها احساس آنها نمی توانند بازی در بهترین سطح است."

Denktas بازی نیست و در تیم خودش اما مدت طولانی است که یک تماشاگر از سرپرستی تیم مبتنی بر تیرانداز بازی دو تیم مخالف از شش.

"من همیشه بازی های انجام شده با خانواده من," او گفت:. "و من می خواهم تا تمام شب اقامت تماشای سرپرستی مسابقات جام جهانی. من متوجه شدم در سال 2016 است که کل این صنعت در اطراف این بازی رو قرار دادم قلب و روح من است."

در سال های اخیر UCLA Esports تیم شانس خوبی در مسابقات مانند دانشگاهی سرپرستی و سنگ پهن کف اجاق دانشگاهی قهرمانی. UCLA سال اول دیلون LeDuc به تازگی به دست آورد شماره 1 رتبه بندی در آمریکای شمالی, سنگ پهن کف اجاق نردبان.

هر چند برخی از بازیکنان علاقه مند به رفتن pro, چند علاقه مند به گسترده تر esports صنعت. شوارتز و ین — سابق UCLA هم اتاقی-تبدیل-کارکنان که مدیریت دانشگاه UCLA رقابتی esports برنامه — یک چشم انداز کمک به مردم در بازی های ویدئویی جامعه اتصال و پیدا کردن تو رفتگی در دیوار خود را در زمینه رشد.

"این بسیار معمول است اما محدود چیزی که مردم را به فکر می کنم" من عاشق بازی های ویدئویی اما تنها راه برای درگیر است با آنها بازی و یا توسعه آنها گفت:" ین. "اما زمانی که شما صحبت کردن در مورد فوتبال یا بسکتبال وجود دارد بسیاری است که می رود به حمایت از بازیکن و مربی است. وجود دارد مردم در مدیریت عرصه بازاریابی تیم مفسران دوربین اپراتورهای. وجود تشابه در esports."

نحوهی? به دوربین اپراتورهای?

"حق برخی از شرکت ها تصمیم می گیرید که esports spectating است که واقعا برای آنها مهم است و در ساخت دوربین کار" ین گفت. "من به صحبت بسیاری از علاقهمندان به بازی که احساس می کنند مانند آنها داد تا در رویای خود, اما شما می توانید زندگی را در شور و شوق خود را بدون آموزش به کد."

ارشد Naveen Sheik زندگی با یک پا در هر دو جهان به عنوان یک بازیکن برای تیم اول دانشگاه یا دانشکده سرپرستی تیم و مدیر بازاریابی برای UCLA باشگاه ورزشی به عنوان یک کل. تیم او در ادامه به برگزاری دو ساعته شیوه و scrimmages معمولا دو یا سه شب در هفته. برای نگه داشتن این تیم درگیر و آنها را تمرین ساختمان مخاطبان Sheik دارای مجموعه ای از بازیکنان به جریان گیم پلی خود زندگی می کنند در UCLA Esports کانال Twitch. Twitch زندگی می کنند جریان است که در درجه اول caters به پارسه دیدم آن جهانی بینندگان دو عنوان دیگر ورزشی رفت و به مستند.

"من نمی رشد با esports اما من 5 - 6 ساله عموزاده در حال رشد با آن" شیخ گفت. "من فکر می کنم این افزایش بینندگان در حال رفتن به یک تاثیر طولانی مدت که در آن مردم آن را به عنوان هنجار شده است."

Esports from home

حسن نیت ارائه میدهد از Naveen Sheik

UCLA esports تیم اول دانشگاه یا دانشکده بازیکن Naveen شیخ پخش در سرپرستی تیم را از اتاق خود در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

رشد در esports است, تلخ و شیرین, موفقیت, او گفت:. او در حال آماده شدن برای راه اندازی دانشگاه UCLA جریان برنامه در ماه آوریل و به تعویق انداختن و مقیاس-که و برنامه های دیگر.

"چیزهای زیادی وجود دارد که من از دست راست, در حال حاضر," شیخ گفت. "من از دست بیرون رفتن برای غذا خوردن با دوستان. من از دست رفتن به ورزشگاه برای دریافت انرژی و آدرنالین قبل از یک بازی است. من از دست که کل کالج تجربه دیدن و صحبت کردن با مردم که شما نمی دانید. آن را به حالت عادی فارغ التحصیلی. آن را فقط احساس می کند مانند وجود دارد مناسب خداحافظی برای من است."

شوارتز و ین نیز به یک میزبان از جامعه سازی برنامه های است که نمی تواند دریافت زمین به دلیل همه گیر از جمله یک کارگاه آموزشی برای آموزش رقبای عادات سالم برای نشستن کشش و خوردن و قصد دارد برای یک esports بدنسازی ، ابتکار عمل را به کمک لس آنجلس مدارس در حال توسعه خود را esports برنامه ها نیز آهسته به طور چشمگیری به عنوان مدارس اولویت های منتقل شده است.

چند بازیکن با اشاره به UCLA جدید esports اتاق آموزش به عنوان بزرگترین بخش از ساخت تیم های مختلف در یک جامعه است. این بازی می تواند بسیار متفاوت اما زمانی که تمام تیم های بازی در فضای همان آنها می توانید به هر یک از دیگر.

"من از دست دیدن هم تیمی و قادر به صحبت کردن با آنها را به طور مستقیم گفت:" دانشجوی سال دوم نوح کوک که نقش در تیم اول دانشگاه یا دانشکده لیگ از افسانه های تیم. "من واقعا خوب دوستان با برخی از سرپرستی بازیکنان در حال حاضر چون ما همه در آموزش اتاق با هم."

کوک به تازگی شروع به انجام "مصاحبه" یا commentating برای esports بازی در دانشگاه UCLA کانال Twitch. او امیدوار است به یک حرفه ای در esports, آیا به عنوان یک بازیکن و مربی تحلیلگر یا کاستور.

برای Sean Moore, یک دانشجوی سال اول در سرپرستی junior تیم اول دانشگاه یا دانشکده های همه گیر و قرنطینه در واقع به معنای بیشتر زمان تمرین از آنجا که بسیاری از بازیکنان باید تا چند فعالیت های دیگر در حال حاضر. اما این تیم باید مراقب باشید به مرحله اصلی خود UCLA حساب فقط در برابر کسی او اشاره کرد.

"تیم ما مدیر مجموعه ما در مقابل یکی دیگر از تیم با امتیاز مشابه به طوری که ما را از دست ندهید, امتیازدهی به مهارت" گفت: مور که صرف تابستان قبل از آمدن به UCLA بازی با عصبانیت به ساخت تا خود را به سطح مهارت خود را. "از دست دادن امتیاز مهارت نیست مانند گرفتن مجروح و benched, اما این درست است که ما به دست آورده ایم کسانی که رأی و ما نمی خواهیم به از دست دادن آنها را در یک جلسه تمرین تست کردن یک استراتژی جدید."

در حال حاضر بسیاری از بازیکنان فقط خارش به عقب بر گردیم به حالت عادی — و بازگشت به مسابقات گفت: ین و شوارتز.

"بسیاری از مسابقات با پول کمک هزینه تحصیلی است که ما در رقابت برای رو لغو" ین گفت. "اما کالج ها پله تا میزبان خود را. ما فقط باید برای دریافت اجازه از آنجا که این بازی ها مالکیت معنوی. ببینید هیچ کس صاحب بسکتبال. کسی صاحب لیگ از افسانه است."

اما تا زمانی که "عادی" بازگشت این بازیکن می تواند حداقل برخی از راحتی از رونق در esports.

"من فکر می کنم این بسیار مایه تاسف است که آن را در زمان یک بیماری همه گیر به مردم را تحقق بخشیدن به پتانسیل esports" شوارتز گفت. "ما خوشحال در مورد آن, اما ما می بینیم نور در انتهای تونل."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن