چرا فینال مهم تر از سیاه و سفید زندگی می کند ؟

CW: خشونت پلیس ضد سیاهی و مرگ سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. همانطور که ما در نوشتن این ملت می سوزد و بدحا

توسط NEWSSALAM در 14 خرداد 1399

CW: خشونت پلیس ضد سیاهی و مرگ

سیاه و سفید زندگی می کند مهم است.

همانطور که ما در نوشتن این ملت می سوزد و بدحال. Ahmaud Arbery جورج فلوید تونی McDade, Breonna تیلور و چندین نفر دیگر که نام آنها را پس از فروکش از آگاهی عمومی صرفا اخیر قربانیان یک جامعه است که قاطعانه dehumanized و بی ارزش مردم سیاه و سفید از قبل از آغاز به کار خود. هیچ یک از این جدید است; نه خشونت پلیس و نه نژادپرستی نظاممند نیست و مرگ بر مرگ, مردم سیاه و سفید که به نظر می رسد افزایش می یابد به هیچ پایان. اما حوادث این هفته باید دوباره صد ساله درد تروما و غم و اندوه. به عنوان اگر رنج نمی شد به اندازه کافی ما سوگواری در میان همه گیر جهانی بی سابقه ای در حافظه زندگی در میان خرد کردن رکود اقتصادی که همه را تشدید شرایط موجود ضد سیاهی نژادپرستی نظاممند و سفید برتری.

باید آن را درک است که مدرسه است آخرین چیزی که در ذهن ما در این زمان. از ابتدا این سه ماهه بود و در حال حاضر چالش های بی سابقه ای. این COVID-19 همه گیر شده است به طور کامل شکل راه ما زندگی می کنند از پناه در محل برای انتقال دفاتر و کلاس های درس می شود تقریبا به طور کامل مجازی — غیر از کسانی که کار ضروری شغل. آن را ایجاد عدم اطمینان در مورد ایمنی و رفاه عزیزان ما و جدا ما را از بسیاری از ما پشتیبانی سیستم ها و اشکال از جامعه در حالی که وادار کردن برخی از ما برای بازگشت به مخاطره زندگی در شرایط دشوار ، علاوه بر همه این ها در یک لحظه از بحران جهانی جامعه سیاه و سفید است در حال حاضر بیشتر بر دوش غم و اندوه و تروما از دیدن افرادی که نگاه مانند آنها را کشته و یک بار دیگر به عنوان یک نتیجه از نژادپرستی نهادی به خصوص در قالب پلیس و جرم حبس.

بسیاری از استادان نشان داده اند حمایت و همبستگی خود را به دانش آموزان سیاه پوست در این زمان دشوار در قالب دوره های گسترده ای از امکانات رفاهی مانند لغو تکالیف و یا امتحانات, ساخت پروژه های اختیاری از بین بردن اواخر مجازات و یا کاهش مورد نیاز دیگر. ما سپاسگزار برای دریافت این حمایت است. به طور خاص, ما می خواهم به برجسته کردن اقدامات جری قابیل در علوم کامپیوتر (CS) گروه که نه تنها تصویب همه این اقدامات اما همچنین پشتیبانی منابع است. او در یک پست عمومی:

"من نباید نیاز شما را به ایمیل من به خصوص اگر شما شده اند به کارگردانی جسمی و روانی خود را انرژی نسبت به مسائل مهم تر است. من باید فعالانه انطباق هر کس برای بقیه از سه ماهه."

این امر به ویژه قدرتمند زیرا کسانی که به احتمال زیاد به نیاز به چنین امکانات رفاهی هستند دقیقا افراد با حداقل ظرفیت به رسیدن.

پاسخ نشده است سازگار در سراسر دوره. برخی از کارکنان آموزش ارائه شده کمی به هیچ اقدام عملی برای حمایت از دانش آموزان از پتو اظهارات "حمایت" و یا تصدیق که "ما در اینجا برای شما." به عنوان یک زمان CS عنوان دستیار آموزشی (TA) '20 اشاره کرد: "وجود دارد که نسل اول و کم درآمد (FLI) دانش آموزان هنوز کار ضروری مشاغل که ممکن است تنها ارائه دهندگان خدمات برای خانواده های خود و با وجود FLI دانش آموزان سیاه پوست که در برخورد با هر دو و در عین حال آموزش کارکنان هنوز هم می خواهد این دانش آموزان برای رسیدن به رتبه اول؟"

استادان مانند دانشکده مهندسی Dean Jennifer Widom بارها و بارها نشان داده که آنها از تماس با سیاه تجارب و خارج از محوطه دانشگاه. ما به خصوص در رابطه با او و آموزش کارکنان امتناع به جای سیاه و دانش آموزان با اجرای تغییرات مورد نیاز دوره در CS102: "کار با داده ها: ابزارها و تکنیک ها" که به طور مستقیم زمان طول می کشد به دور از سیاه دانشجويان مراقبت از خود و جامعه و تعهدات. ما با نزدیک شدن روز شنبه در ایمان خوب برای بیان نگرانی های ما با اثر شدید انتساب برنامه را در جامعه در جریان وقایع آسیب زا. دانش آموزان با کمی به هیچ تجربه برنامه نویسی شد و انتظار می رود به یاد بگیرند که چگونه به کد تقریبا در میان همه گیر جهانی یادگیری SQL, Python, R, تجزیه و تحلیل داده ها و تجسم از طریق صفحات گسترده تابلو, تکنیک یادگیری ماشین و داده کاوی الگوریتم های.

روز دوشنبه بعد از ظهر دانش آموزان در CS102 و نگران دوستان در CS بخش و فراتر از آن با حضور Widom دفتر ساعت به بحث در مورد این موضوع بیشتر است. ما مواجه شدند و نه تنها با مقاومت سرسخت اما با تن-ناشنوا و اتهامات بی اساس و غیر sequiturs از Widom و آموزش کارکنان است. Widom با بیان این که آموزش کارکنان بود "نمی خواهید به ارائه تسهیلات برای کسی که به نظر می رسد یک راه خاص" و بعد از آن اظهار داشت که "دانش آموزان آسیایی تجربه نژادپرستی بیش از حد." این دو عمیقا نادان whataboutisms در بهترین حالت کاملا اشتباه نقطه از ما می پرسد و در بدترین حالت در ادامه به حداقل رساندن درد و رنج مردم سیاه, با استفاده از, آسیایی, دانش آموزان به عنوان یک گوه.

Widom تنها نیست. قبل از دانش آموزان شروع به حمایت از به طور گسترده تر برای اقامت تحصیلی دانش آموزان در PSYC 135: "خواب و رویاهای" بودند مبارزات خود را اقامت. یک دانشجو به استاد رافائل پلایو و آموزش تیم در روز پنج شنبه ابراز سرخوردگی خود را با عدم اقدام است که تا به حال گرفته شده است به اندازه کافی آدرس تاثیر ضد سیاه وزارت امور خارجه-تحریم خشونت بود بر دانش آکادمیک و همچنین پیشنهاد حذف مراحل را برای کاهش اضافی فشار علمی.

آموزش تیم نیست پاسخ به این ایمیل تا روز یکشنبه پس از رسمی تر مدرسه گسترده کمپین ایمیل در حال حاضر صورت گرفته است. علاوه بر این دانش آموز نمی دریافت پاسخ از پلایو خود بلکه یکی از TAs و اصرار داشت که این کلاس خواهد بود ارائه نوعی از تسهیلات.

در نهایت این تسهیلات خطاب هیچ یک از نگرانی های این دانش آموز یا دانش آموزان دیگر بود که در نهایت ایمیل این تیم با مطرح کرده بود قبلا. بیشتر نوشته شده تسهیلات اعلام شد توسط TA با توجهی و عدم پاسخ رسمی از پلایو خود را. بسیاری از سرخوردگی در کلاس بود که در اطراف محور امتناع از در دسترس آموزش و پرورش (OAE) اقامت و ادامه داد: عدم تمایل به قبول اواخر کار با وجود سیاه و دانش آموزان در کلاس که مجبور به دست و پنجه نرم کردن با تروما از ضد سیاه خشونت است.

در حالی که دانش آموزان شد و در ادامه به حمایت های خود را سیاه و همسالان در شکل علمی و امکانات رفاهی این TAs ارسال مکرر ایمیل به دانش آموزان خواستار دانم چرا TAs و پلایو شده بود علنا ثبت شده در یک صفحه گسترده ردیابی پاسخ علمی به درخواست محل اقامت به عنوان یک "مثبت" پاسخ. چند نفر داشتن برای دفاع از خود به TAs در حالی که در حال حاضر در میان یک وضعیت آسیب. همه از این دانش آموزان هنوز به هر مستقیم تقدیرنامه از پلایو در مورد وضعیت نه دانشگاهی تسهیلات تصویب شده است.

بعلاوه استنفورد به عنوان یک دانشگاه شده است تا حد زیادی سکوت. در حالی که دولت منتشر کرده است چند generic اظهارات با لینک به منابع دانش آموزان تا حد زیادی انتظار می رود برای حمایت خود را در حالی که مبارزه برای زندگی خود را.

زمان و دوباره کار از وکالت است تحت فشار قرار دادند به دانش آموزان از رنگ و این رخداد از این قاعده مستثنی بود. تا به حال استنفورد شدت و ارائه مستقیم, بتن, راهنمایی و یا اظهارات در مورد علمی اقامت در این وضعیت ما نمی خواهد مورد نیاز برای درخواست اقامت خودمان را; ما نمی خواهد که تا به حال تجربه اساتید در موقعیت های قدرتمند بی اعتباری تجارب ما; ما نمی خواهد که به اعتصاب غیر ممکن است تعادل با دانشگاهیان و عدالت; ما نمی خواهد نیاز به نوشتن این نامه.

ما می خواهیم به آن را حذف به اساتید و مدیران: سکوت و همدستی. انفعال همدستی. آن است و هرگز به اندازه کافی به سادگی به شما می گویند که "ما را حمایت کنید." کلمات در حال انجام هیچ چیز برای دانش آموزانی که عزادار در خیابان و یا تجربه خشونت پلیس در حال حاضر و هنوز هم به نوعی انتظار برای تکمیل مدرسه. اگر استنفورد ادعا می کند به راستی یک دانشگاه است که به دنبال تغییر و پیشرفت در حال حاضر زمان به آن را اثبات کند.

ترزا گائو '21 کریستوفر قهوهای مایل به زرد '21 اوا ریس '20 و آلیسون Tielking '20,
نوشتن به نمایندگی از یک گروه از نگران استنفورد دانش آموزان

تماس با ترزا گائو در [email protected]کریستوفر قهوهای مایل به زرد در [email protected]و اوا ریس [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن